przeszukaj forum, było o tym z rok temu kiedy pytałem o to przy okazji pomocy dla G80
a jeśli będzie potrzeba to ja dopytam operatora
zapewne z GH5 jest analogicznie, choć on ma v-log którego nie ma G80
jednak v-log w produkcji filmowej okazał się nieprzydatny z uwagi na zniekształcenia skintones jakie wnosi
i które trudno się koryguje
podobnie jest z cine like d i cine like v, też delikatnie brużdżą
wiem, że powstaje już trzeci film i po raz trzeci realizowany jest na najlepszym profilu które mają panasoniki
czyli Natural i tak jak wspomniałem wcześniej po zmodyfikowaniu ustawień łącznie z krzywymi
a jak już piszemy o tym G80 to jest jeszcze jedna istotna kwestia która wypłynęła podczas realizacji pierwszego filmu
otóż filmować trzeba koniecznie w tym trybie manualnej kamery, a w żadnym wypadku w którymkolwiek z tych półautomatycznych
bowiem obraz jest nieco inny choć nie widać różnicy na pierwszy rzut oka
ale wyszło to dopiero podczas używania colorcheckera video na planie i późniejszej korekcji i koloryzacji w DR