Szybkie pytania - DaVinci Resolve

Tom_LS

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

6.03.2018, 22:24

Kolejna, mam nadzieję szybka sprawa. Mam RAWy z ML. Są zarejestrowane z audio, ale po dodaniu ich do projektu ścieżka audio jest pusta. Co robię nieprawidłowo?

Przed dodaniem:
Obrazek

i po dodaniu do projektu:
Obrazek
alias
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

6.03.2018, 23:39

jaki format audio?
Tom_LS

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

7.03.2018, 07:41

alias pisze:Źródło posta jaki format audio?

.wav
alias
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

7.03.2018, 10:55

Tom_LS pisze:Źródło posta .wav

równie dobrze mogłeś napisać "dźwiękowy" :D
podaj parametry techniczne pliku!
Tom_LS

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

7.03.2018, 11:04

alias pisze:Źródło posta Tom_LS pisze:
Źródło posta .wav

równie dobrze mogłeś napisać "dźwiękowy"
podaj parametry techniczne pliku!


Może to wystarczy:)

Format : Wave
File size : 1.54 MiB
Duration : 8 s 400 ms
Overall bit rate mode : Constant
Overall bit rate : 1 538 kb/s
Producer : Canon EOS 5D Mark III
Encoded date : 2018:03:06 13:09:26

Audio
Format : PCM
Format settings : Little / Signed
Codec ID : 1
Duration : 8 s 400 ms
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 1 536 kb/s
Channel(s) : 2 channels
Sampling rate : 48.0 kHz
Bit depth : 16 bits
Stream size : 1.54 MiB (100%)
8kmichal
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 18:08

Obrazek


Ponawiam pytanie, kiedyś miałem taki problem i pomogło ustawienie w panelu NVidia zakresu kolorów na pełny. Jestem po formacie i nie wiem co mam nie tak z ustawieniami - widać na screenie jak różni się obraz po eksporcie z DR. Co robię źle ?
Po lewej DR, po prawej podgląd z VLC zaraz po eksporcie.

Obrazek
Obrazek
alias
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 18:43

ok, ale jaki zakres ustawiasz w oknie eksportu z DR? zostawiasz tam na auto czy zmieniasz?
mav
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 18:44

Pogrzeb w zakładce przy eksporcie, tam jest ustawienie dotyczące leveli.
FS700, FS100, kran dron i takie tam | Moje realizacje | Sprzęt filmowy do wynajęcia
mav
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 19:49

Data levels :) tylko sprawdź, który to będzie. Zapewne odwrotnie do tego, co było zaznaczone :)
FS700, FS100, kran dron i takie tam | Moje realizacje | Sprzęt filmowy do wynajęcia
alias
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 20:08

możesz zostawić na auto, też powinno być dobrze
8kmichal
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 20:21

No ale mimo wszystko inaczej niż w samym DR. Po zaczytaniu pliku do programu tak by podgląd nie był przez VLC tylko w Resolvie nadal są drobne różnice. Zmieniłem clip attributes i monitoring video na full (z radą z grupy z Fb) i też nie pomaga. Nie jest 1:1 :)
alias
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

27.03.2018, 20:31

a monitor masz na HDMI? ma on możliwość zmiany ustawień levels?
jeśli tak to stosuj wszędzie level video
kinga.

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

15.04.2018, 14:04

Czy błędem jest wypuszczenie materiału w codecku 444 jeśli materiał z kamery jest w appleprores 422 z dużą ilością dodanego szumu, efektów specjalnych i oczywiście kolorków? Pytam ponieważ miałam wrażenie przy renderowaniu projektu, że w momencie kiedy był to render w 422 uciekało bardzo dużo detali i efekt był niezadowalający.
alias
Awatar użytkownika

Szybkie pytania - DaVinci Resolve

15.04.2018, 15:38

kinga. pisze:Źródło posta Czy błędem jest wypuszczenie materiału w codecku 444 jeśli ...

nie, nie jest ;)
często tak się robi, gdyż nawet zwykła korekcja kolorów potrafi tak uszlachetnić obraz, że aż szkoda by było degradować materiał z 'wartość dodaną'

Wróć do „DaVinci Resolve”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Chmura tagów:

Filmowanie lustrzankamivideodslrCanon C100 mk2 C200 C300SamyangDJI Ronin Mavic Air Phantom ProZhiyun Crane 24kGoProSony FS7 FS5Blackmagic Cinema URSA 4.6KGradingPanasonic GH5s GH5Sony A6300 A6500 A7S2 RX100m5Gimbal