Kinefinity - była promocja

Duże i małe kamery
MarcinM
Awatar użytkownika

Kinefinity - była promocja

12.11.2016, 18:05

no więc tak. promocja się skończyła, ale trend jest trochę irytujący... bo można odblokować za 700 dolarów 4k, za kolejne 700 120fps w 2k, za kolejne 350 obsługę przez wifi...

i coraz częściej jest tak, że firmy coś wypuszczają, blokują programowo możliwości i potem płać za ich odblokowanie....

nie podoba mi się to...

http://www.kinefinity.com/shop/kinemini ... n/?lang=en
Marcin Golik
Awatar użytkownika

Kinefinity - była promocja

12.11.2016, 20:30

Hehe, tutaj przynajmniej masz opcję płatnego odblokowania, a Canon nawet po CHDK cz Magic Lanternie nie wprowadził niektórych funkcji, choć programiści pokazali, że się da :)
mav
Awatar użytkownika

Kinefinity - była promocja

12.11.2016, 20:32

Czy aby RED i ARRI też nie sprzedają osobnych licencji? Czy to tylko w przypadku upgradów?
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
alias
Awatar użytkownika

Kinefinity - była promocja

14.07.2018, 13:05

wklejam ten film tu bo najbardziej adekwatne chyba miejsce dla niego
ale wklejam go tylko po to żeby unaocznić nam jakie możliwości ma sensor Sony Starvis IMX294CJK
/ ten sam który znajdziemy GH5S, Terra 4K, Z Cam E2 i lada miesiąc w nowym BM pocket 4K/
plotki głoszą, że Panasonic użyje go w kolejnych nowych / czytaj tańszych / modelach aparatów
co nie musi dziwić biorąc pod uwagę, że kupując go masowo zapłacą mniej niż koszty produkcji własnej matrycy

https://www.youtube.com/watch?v=1w0fJLxwTIw
Marcin Golik
Awatar użytkownika

Kinefinity - była promocja

14.07.2018, 22:25

Ło panie, aż mnie teraz kusi żeby wziąć nowego pocketa w preorderze :)
Swoją drogą - skoro sensor ten sam, to skąd różnice w dynamice tonalnej? Terra 4K ma niby 14+ DR, Pocket 13, GH5s też coś około tego.. Kwestia softu?
alias
Awatar użytkownika

Kinefinity - była promocja

14.07.2018, 22:51

Marcin Golik pisze:Źródło posta Swoją drogą - skoro sensor ten sam, to skąd różnice w dynamice tonalnej? Terra 4K ma niby 14+ DR, Pocket 13, GH5s też coś około tego.. Kwestia softu?

stawiam na bardzo wydajny system chłodzenia matrycy
plus proces jej każdorazowego wygrzewania i kalibracji czerni przed właściwymi zdjęciami
bez tych dwóch czynników nawet C700 nie miałaby 15+ tylko 13 w porywach, i wszystkie inne kamery pro ;)

Wróć do „Kamery z wymienną optyką”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Chmura tagów:

Filmowanie lustrzankamivideodslrBlackmagic Pocket Cinema Camera 6KSony A6300 A6500 A7mk3 A7S3Zhiyun Crane 3S | WeeBill LabCanon C70 mk2 C200 C300SamyangDJI Ronin-S Mavic Air Phantom ProSony FX6 FX9GradingPanasonic S1 S1h GH5s GH5Gimbal