Strona 1 z 1

Program do zarządzania firmą foto/video i rezerwacją terminów (CRM)

: 22.01.2018, 13:47
autor: the_watcher
Gdybym nadal mieszkał w US albo UK, z radością używałbym jednego z popularnych CRMów do zarządzania pracą studia.
Nie dość, że lubię takie gadżety, to jestem dość zapominalski i jak czegoś nie zapiszę i nie ustawię trzech przypominajek, to na bank nie będę pamiętał :(

Niestety, przy naszych cenach usług i zachodnich cenach sprzętu i tego typu serwisów, zostaje mi środków na sam sprzęt... ;)

1) Najfajniejsze wydaje mi się Studio Ninja http://www.studioninja.co/, przejrzyste, zautomatyzowane i baaardzo kompletne (od kalendarza terminów, poprzez zarządzanie ofertami, obsługa formularzy, mailing, automatyczne podpisywanie umów, na fakturowaniu kończąc). AUD $210 / rok
https://vimeo.com/228321804

2) Tave, CRM kombajn do różnych profesji https://tave.com/tave-use-case-wedding-photography/ USD $264 / rok

3) 17hats, dedykowany dla fotografów, chyba najbardziej rozbudowany https://www.17hats.com/features USD $200 / rok

Już bym może odżałował te 600 zł za rok za Ninję, ale mam też świadomość że połowy rzeczy nie wykorzystam u nas (bookkeeping, invoices, online payments, etc)
Macie jakieś sposoby w naszych realiach, cokolwiek więcej niż Google calendar :roll:

A przy okazji, używacie platformy online do zawierania umów, ja od pewnego czasu próbuję, ale klienci coś słabo ufają temu wynalazkowi...
Trochę tu jest sytuacja, podobna tej opisanej prze Wemlo w wątku o pracy kamerzysty (mentalność USA vs PL)

Program do zarządzania firmą foto/video i rezerwacją terminów (CRM)

: 22.01.2018, 14:36
autor: Tom_LS
Testowałem agree.com, co prawda nie jest to CRM, ale również współczesne narzędzie do pracy (do zawierania umów online).
Przez chwilę byłem nim zafascynowany, ale po chwili okazało się, że nagłówki są nieedytowalne i muszą pozostać w języku angielskim.

Program do zarządzania firmą foto/video i rezerwacją terminów (CRM)

: 22.01.2018, 15:43
autor: szczemp
Mi się kiedyś zdarzyło taki system napisać. Zaprzyjaźniona firma się po to zgłosiła i dostała. Chcieli mieć możliwość wpisania do systemu swoich sprzętów. I przy ustalaniu zadania chcieli móc z tej listy wybrać sprzęty do tego zadania. System miał pilnować, że by ta sama osoba nie miała dwóch zadań w tym samym czasie, żeby jeden sprzęt nie był wykorzystywany w różnych zadaniach. Chcieli mieć możliwość automatycznego powiadamiania klienta i siebie o zbliżającym się zadaniu. Powiadomienia szły mailami i smsami. Dodatkowo klient miał wgląd w zadanie (jakie sprzęty zostały przydzielone, jakie osoby obsługiwały to zadanie). Nie było nic z fakturami ani umowami.
Może się chwalę, ale wtedy byłem dumny z tego systemu, bo wydawał mi się taki inny niż wszystkie, które zrobiłem do tamtego czasu. Dużo rzeczy trzeba było dorabiać na bieżąco, aż firma była zadowolona i pewnie używa go do dziś.

Program do zarządzania firmą foto/video i rezerwacją terminów (CRM)

: 22.01.2018, 15:55
autor: mav
Ja też sobie napisałem własny system 8 lat temu - jak byłem w trakcie zachwytu nad jquery i prostotą zapytań ajax :-D
Działa do dzisiaj, generuje pdfy do podpisywania itp. dodałem ubozsza wersję mobilną i w zupełności wystarcza.

Program do zarządzania firmą foto/video i rezerwacją terminów (CRM)

: 22.01.2018, 16:17
autor: the_watcher
No niestety, informatykiem nie jestem, to sam sobie nie napiszę ;)

W sumie to poruszyłem dwie kwestie, CRM'a który służy zarówno wspomaganiu sprzedaży jak i ułatwieniu (usystematyzowaniu) szeroko rozumianych relacji firmy z konsumentem.
Gdzieś się spotkałem z taką definicją, że CRM służy do "konwersji strumienia zapytań na kontrakty" :D a cała techniczna reszta, to tak przy okazji...

Druga kwestia to zawieranie umów przez internet o czym pisze Tom_LS, teraz mamy całkiem fajny polski serwis, autenti, z którego próbuje korzystać jak tylko się da...
Dla mnie problemem pozostaje ta pierwsza kwestia - fajne narzędzie do organizacji przepływu zleceń.

Program do zarządzania firmą foto/video i rezerwacją terminów (CRM)

: 26.04.2020, 20:00
autor: kamil018
the_watcher pisze:No niestety, informatykiem nie jestem, to sam sobie nie napiszę ;)

W sumie to poruszyłem dwie kwestie, CRM'a który służy zarówno wspomaganiu sprzedaży jak i ułatwieniu (usystematyzowaniu) szeroko rozumianych relacji firmy z konsumentem.
Gdzieś się spotkałem z taką definicją, że CRM służy do "konwersji strumienia zapytań na kontrakty" :D a cała techniczna reszta, to tak przy okazji...

Druga kwestia to zawieranie umów przez internet o czym pisze Tom_LS, teraz mamy całkiem fajny polski serwis, autenti, z którego próbuje korzystać jak tylko się da...
Dla mnie problemem pozostaje ta pierwsza kwestia - fajne narzędzie do organizacji przepływu zleceń.

Witam,
czy udało się znaleźć CRM działający w polskich realiach? Autenti mnie bardzo zainteresował jednak właśnie CRM ciągle pozostaje...