Canon 1dx mkIII - Canon wraca do gry?
: 24.10.2019, 06:26
Pierwsze informacje:
https://www.youtube.com/watch?v=AAXuWXMHmJw
https://www.youtube.com/watch?v=AAXuWXMHmJw
Filmowcy z całego świata łączcie się!
https://filmuser.pl/
sven pisze:Źródło posta Canon nigdy niczego nie opuszczał:
- pierwsza lustrzanka filmująca w FullHD (EOS 5d mk II)
- pierwsza lustrzanka z zapisem wewnętrznym 4k (EOS 1 Dc)
- DPAF
- pierwsza lustrzanka z zapisem 4k/60p (EOS 1 Dx mk II)
a teraz w 1Dx mk III
zapis wewnętrzny4k/60p 10bit w logu
zapis wewnętrzny skompresowanego 4k/60p RAW
słyszałem również o zapisie wewnętrznym 6k (RAW).
Patrząc z tej perspektywy zapis obrazka 8bit w Sony słabo wygląda.
Aro pisze:Źródło postasven pisze:Źródło posta Canon nigdy niczego nie opuszczał:
- pierwsza lustrzanka filmująca w FullHD (EOS 5d mk II)
- pierwsza lustrzanka z zapisem wewnętrznym 4k (EOS 1 Dc)
- DPAF
- pierwsza lustrzanka z zapisem 4k/60p (EOS 1 Dx mk II)
a teraz w 1Dx mk III
zapis wewnętrzny4k/60p 10bit w logu
zapis wewnętrzny skompresowanego 4k/60p RAW
słyszałem również o zapisie wewnętrznym 6k (RAW).
Patrząc z tej perspektywy zapis obrazka 8bit w Sony słabo wygląda.
Wszystko fajnie, ale cena 1d powoduje, ze ten sprzęt trafi do bardzo małej grupy użytkowników (do mnie na pewno nie) i finalnie to będzie tylko ciekawostka w katalogu Canona. Gdyby coś takiego było w puszcze pokroju 5d
razor89md pisze:Źródło posta 30k minimum cena
sven pisze:Źródło posta
zapis wewnętrzny skompresowanego 4k/60p RAW
słyszałem również o zapisie wewnętrznym 6k (RAW).
zoskate pisze:
Masz jakieś informacje o kodekach? Będzie jakiś układ z BM(BRAW)?
sven pisze:Źródło posta Patrząc z tej perspektywy zapis obrazka 8bit w Sony słabo wygląda.
wemlo pisze:sven pisze:Źródło posta Patrząc z tej perspektywy zapis obrazka 8bit w Sony słabo wygląda.
Którego Sony?
.
Aro pisze: Gdyby coś takiego było w puszcze pokroju 5d
Yrden pisze:Źródło posta Znalazłem informacje, że "Megapixels: 10.10"
Yrden pisze:Źródło posta Znalazłem informacje, że "Megapixels: 10.10"
docxxx pisze:Źródło posta I Canon ma trudniej, bo ma swietne zaplecze video.
alias pisze:Źródło postadocxxx pisze:Źródło posta I Canon ma trudniej, bo ma swietne zaplecze video.
i to zaplecze wideo podobno leci im w dól bardzo niebezpiecznie
sven pisze:Źródło posta całej powierzchni sensora
wemlo pisze:sven pisze:Źródło posta całej powierzchni sensora
To oficjalna informacja?
Dodano po 17 minutach 24 sekundach:
Canon jak zwykle jest pierwszy jeśli chodzi o nowości i rzeczy wielkie. Niestety za tym idzie również obcinanie rzeczy mniejszych jak brak DPAF w 50p - nawet w zwykłym 4k. Więc dla mnie niektóre ruchy Canona są zwyczajnie dziwne. Mogli sobie darować te Rawy a zamiast tego zostawić to co mają najlepsze czyli AF w 50p plus 10bit 422. Bo jeśli ktoś nastawia się na Rawy to będzie kupował do tego lustrzankę? A do reportażu nie są niezbędne..
docxxx pisze:Źródło posta Każdą wadę będziesz przekłuwał w zalete. Po co
docxxx pisze:Źródło posta
Mamy swoj rozum i kazdy z nas sam potrafi wyciagnac wnioski.
sven pisze:Źródło posta Co do sensu czy braku sensu RAwów: bierzesz pod uwagę, że te RAWy mogą się przydać fotografom (dla których to body jest przeznaczone)? Wystarczy sobie ustawić manualnie ostrość na np metę i masz 60 zamiast 20 kl/s. RAW 5,4k to już kawał zdjęcia jest. Te RAWy to też świetna opcja jako B-Cam dla 500 mk II. Zobacz też ile trzeba wydać na REDa piszącego 6k w 60p (tam też nie ma AF).
Ładnie32tyś zł w przedsprzedaży
Jak długo jedna i druga jest na rynku?C500 mk II sprzedaje się podobno lepiej od FX9