Strona 1 z 1

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 13:05
autor: razor89md
Realizuje zlecenie teraz dla jednej firmy.
Jej szef jest zafascynowany produkcjami KSW ;)

Zacząłem się zastanawiać czym oni nagrywają chociażby setki tak jak na filmie poniżej, wiecie może czego używają do swoich produkcji?
Podoba Wam się to w jaki sposób to realizują?
Na YT max 1080p - nigdy nie widziałem u nich nic powyżej tego.

https://www.youtube.com/watch?v=qqZ8w47pKf8

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 13:31
autor: alias
z tego co ja pamiętam, to oni samodzielnie nie realizują tych transmisji
tylko korzystają z usługi redgalaxy polskiej firmy Atende
to jest ta sama firma co od player.pl, ipla.pl, play.tv i wielu innych
pracują dla nich operatorzy tvn i polsatu oraz niezależne podmioty mające własne wozy transmisyjne, kamery i operatorów
ale głównie kamery sony, czasem canony
te materiały jak powyższy film powstają na bazie tego co zarejestrowała ekipa obsługująca daną transmisję plus dogrywki w studio

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 13:48
autor: mav
Dokładnie, kiedyś nagrywałem z kranu, EX3 była.
Setki nagrane zupełnie osobno.

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 13:58
autor: razor89md
Dałbym sobie rękę uciąć, że przy transmisji używają kamer po 200k ;)

Ciekaw jestem czym nagrywają setki hmmm ... ale może to ja przeceniam jakość ich produkcji i transmisji ;)

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 14:38
autor: zoskate
Rok albo dwa lata temu na media-treningu widziałem w klatce operatora z c100. Wydaje mi się, że oni podglądają UFC w wielu aspektach. W UFC na ważeniu też kiedyś widziałem operatora z c100. Innym razem z Evą. Osobiście uważam, że c200 jest idealna do takich shotów.

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 14:44
autor: razor89md
zoskate pisze:Źródło posta Rok albo dwa lata temu na media-treningu widziałem w klatce operatora z c100. Wydaje mi się, że oni podglądają UFC w wielu aspektach. W UFC na ważeniu też kiedyś widziałem operatora z c100. Innym razem z Evą. Osobiście uważam, że c200 jest idealna do takich shotów.


dlaczego c200 według Ciebie jest idealna?

KSW i ich realizacje

: 8.10.2019, 15:27
autor: zoskate
razor89md pisze:
dlaczego c200 według Ciebie jest idealna?


Matryca, kolory, autofocus, 4K, raw, ergonomia. Myślę, że do takich teaser'ów to jest najlepszy wybór z obecnie dostępnych kamer.
Może trochę podpieram się opinią użytkowników, ale to głównie przez to jaki efekt finalny uzyskują np. G.F. Darwin.
Przy tym jest całkiem solidna i przystępna cenowo w tym zakresie.

Tutaj masz przykładowe ważenie z UFC w którym na drugim planie przewija się c100:
https://www.youtube.com/watch?v=k6ykvrqknVI

A tutaj masz podcast, w którym Karol Pupiec trochę opowiada o pracy na c200:
https://www.youtube.com/watch?v=pYHZg_QhCZE

KSW i ich realizacje

: 16.10.2019, 23:28
autor: Witu
Panowie, to ja się wypowiem ;) Mamy za sobą realizacje materiałów "Cage zone" dla KSW.

Trzeba rozgraniczyć trzy części:
1. Człowiek biegający z C100 - to ojciec właściciela, który często realizuje właśnie dodatkowe materiały z gali, w tym "Cage Zone" i ważenia - nic nie idzie do oficjalnego aftermovie czy zapowiedzi gal.
2. Zapowiedzi są nagrywane albo w całości w studio albo studio plus przebity. Setki lecą jednego dnia najczęściej, od rana do wieczora - sprawdźcie sobie ile osób trzeba opękać. Zorganizowanie terminu dla wszystkich nie jest łatwe. To samo jest z resztą przy realizacjach dla FEN czy DSF ;) Sprzęt najczęściej wykorzystywany to Blackmagic Ursa Mini Pro lub Redziaki/Alexy.
3. Na samej gali jest jeden/dwóch operatorów ze sprzętem podobnej klasy jak w pkt. 2 plus do tego KSW ma umowę z Polsatem więc też wykorzystywane są nagrania z tych kamer.

Jakby co to walcie z pytaniami ;)

KSW i ich realizacje

: 17.10.2019, 09:49
autor: razor89md
Witu pisze:Źródło posta Panowie, to ja się wypowiem ;) Mamy za sobą realizacje materiałów "Cage zone" dla KSW.

Trzeba rozgraniczyć trzy części:
1. Człowiek biegający z C100 - to ojciec właściciela, który często realizuje właśnie dodatkowe materiały z gali, w tym "Cage Zone" i ważenia - nic nie idzie do oficjalnego aftermovie czy zapowiedzi gal.
2. Zapowiedzi są nagrywane albo w całości w studio albo studio plus przebity. Setki lecą jednego dnia najczęściej, od rana do wieczora - sprawdźcie sobie ile osób trzeba opękać. Zorganizowanie terminu dla wszystkich nie jest łatwe. To samo jest z resztą przy realizacjach dla FEN czy DSF ;) Sprzęt najczęściej wykorzystywany to Blackmagic Ursa Mini Pro lub Redziaki/Alexy.
3. Na samej gali jest jeden/dwóch operatorów ze sprzętem podobnej klasy jak w pkt. 2 plus do tego KSW ma umowę z Polsatem więc też wykorzystywane są nagrania z tych kamer.

Jakby co to walcie z pytaniami ;)


Czyli sama gala jest ogrywana sprzętem do Polsatu a setki grane są prze różne ekipy w zależności kogo wynajmą?

Wiesz może jakie modele Red'ów lub Alexy pojawiały się na planach?

Polsat jakim sprzętem realizuje te gale?

Pytam z czystej ciekawości :)