Strona 1 z 1

Kontakt z Adobe

: 17.04.2019, 15:52
autor: QUBE
Czy ktoś może się podzielić realnym nr telefonu do pomocy adobe. legalny Lr w wersji BOX odmówił współpracy :|
QB

Kontakt z Adobe

: 17.04.2019, 16:02
autor: Degenerado
w jakim sensie odmówił ? jakiś błąd czy po prostu wywalił licencję ?

Kontakt z Adobe

: 17.04.2019, 18:17
autor: QUBE
Miałem zainstalowanego Lr6 na trialu (testowałem loupedeck'a) - trial Lr6 się skończył (Lr6 odinstalowałem) i wcześniej zainstalowany Lr4 (box, legal) crashuje przy uruchomieniu - po wywaleniu klucza z systemu Lr4 startuje normalnie w trybie demo 30 dni a po wpisaniu klucza ponownie się wywala przy starcie... i mały problem :|
QB

Dodano po 1 godzinie 57 minutach 33 sekundach:
Problem doraźnie rozwiązany... przywrócenie z Timemachine tylko folderu "~/Library/Application Support/Adobe" - metoda nie rozwiązuje właściwie problemu...nie zagłębiałem się który plik rejestracji z Lr4 został usunięty/zmieniony po zakończeniu trial'a Lr6 :shock:
QB