Hej! Dzięki za głosy
Teraz trochę się zmieniło, bo kamerkę widzę do kupienia w sklepie za 18200 brutto, czyli po odliczeniu vatu i pitu wyjdzie mnie 12100,-
Jeśli chodzi o stabilizację, do zdjęć faktycznie by się przydała, do filmu mniej (wesel nie robię, raczej nie biegam z kamerą, a i tak mam Ronina RS3)
C-log2 może być, ale tylko z 8K w raw (co jest w praktyce bezużyteczne), bez tego zostaje log3. Typowy Canon, jakby to miało zaważyć na sprzedaży C70 albo R3...
Chyba kijowe zasilanie wysuwa się na pierwszy plan (tu dokupiłbym V-locka). I micro HDMI, (będzie potrzebna przejściówka od Tilty).
Kolega ma zwykłą R5 i poza jednym RF'em same szkła EF, mówi że da się pracować bez problemu. Dodatkowo można stosować adapter EF-R od Meike z filtrem ND w środku...
O Nikonie, nie mogę tego powiedzieć, AF działa tak fatalnie, że czasem 40-50% materiału musze skasować.
Wydaje mi się, że FX3 ma więcej przewag jako kamera, ja jednak potrzebuję hybrydowej puszki, bo zdjęć jest dużo, stąd zerkam na R5C.
@alias z tym kolorem to ważne info, od czasów C100 i 1DXII lubiłem kolor z Canona, natomiast DR i banding wkurzały mnie niemiłosiernie. Nie wiem jak jest teraz.
Dodano po 5 minutach 50 sekundach:alias pisze:Źródło posta wemlo pisze:Źródło posta Minus dla mnie to jeszcze brak C-Loga 2, bo gdzie jak gdzie ale w kamerze z najnowszej lini Cinema powinien on być.
no nie wiem, po to są w niej RAW'y żeby dać najlepszą możliwą jakość
Rawy są tylko w 8K i na kartę CFexpress 512 GB mieści się całe 25 minut nagrania. Więc sorki, te 8K to marketingowy bełkot, a nie użyteczny ficzer