Strona 2 z 2

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 24.02.2021, 20:50
autor: alias
a czy S-Cinetone ™ jest też w a7s3 ?

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 24.02.2021, 21:37
autor: mav
Ma być dodany w firmware

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 24.02.2021, 23:43
autor: alias
jak dla mnie S-Cinetone ™ to jedyna porządnie zrobiona rzecz w tej nowe serii kamer
nie licząc Venice która ma to od dawna
jak będzie S-Cinetone ™ w a7s3 to rzeczywiście zakup FX3 staje się dyskusyjny

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 24.02.2021, 23:55
autor: mav
Taka ciekawosteczka, taki profil okołofilmowy wrzucił pytanko a7s3 czy fx3 i tak na moje oko, to większość jednak pisze fx3 oraz są osoby, które oczywiście piszą pocket ;)
https://www.facebook.com/cinematogr/pos ... 7166248807

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 25.02.2021, 07:32
autor: mav

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 25.02.2021, 08:59
autor: Dividex
Jedyne co mogło by uzasadniać zakup FX3 to cena, ale ta niestety jest wyższa od A7sIII. Gdyby za wykastrowanie, dobrego zresztą wizjera, cena wynosiła mniej powiedzmy o 3 -4 tyś niż A7sIII wtedy inna bajka. W zasadzie te rączkę z audio mogliby sobie darować i zostawić jako opcję do zakupu dla chętnych.

Sony FX3 - A7S3 przepakowane do filmowej obudowy?

: 25.02.2021, 09:37
autor: Pawel
Jak ktoś robi głównie komercję, studio, kontrolowane warunki, to pewnie FX3, choć pewnie taniej i lepiej wziąć nowego pocketa z ND.
Dla mnie, gdzie głównie reporterka, to ja będę brał jednak S3, bo używam wizjera w pełnym słońcu.