h.264/265 w DR jest bardzo kiepski i zgodnie z dokumentacją służy do celów poglądowych a nie produkcyjnych
a jeśli już musisz w nim wyeksportować to od 50 Mbps, w górę a najlepiej w ogóle nie ograniczać mu limitu
właściwe kodowanie do h.264/265 powinno odbyć się w zewnętrznym programie
ja od kilku lat używam niedocenianego Magixa, który ma perfekcyjnie zdefiniowane profile zgodne ze standardami emisyjnymi lub standardami wszelakich nośników danych tak, że nie ma problemu oddać
wysokiej jakości materiał który odtworzy się na prawie każdym telewizorze czy który ...
łyknie telewizja /Magix ma Intermediate Codec gdzie swobodnie definiujesz pixel ratio, przestrzeń kolorów, masz chrome 4:4:4: i 4:2:2 oraz 10-bit/
ten kodek łykają też kina studyjne i większość sieciówek
Magixa karmię eksportem z DR w formacie prores, dnxhd, dnxhr a nawet AVI
tymi samymi formatami karmię YT i Vimeo Premium, a nie żadnym h.264, aby uzyskać znacznie lepszą jakość materiału po przekodowanie przez ich serwery
dla Vimeo Free pozostaje eksport z Magixa
Magix jest przy okazji bardzo szybki nawet w najwyższych jakościach
oczywiście, możną użyć dowolny inny zewnętrzny program do finalnego kodowania
i ja też kiedyś używałem innych, ale teraz bardzo odpowiada mi Magix
bo będąc pełnowartościowym edytorem pozwala mi jeszcze na różne dodatkowe zabiegi
np. perfekcyjnie usuwa przeplot kiedy go trzeba się go pozbyć, albo dodaje przeplot kiedy wymaga tego zamówienie
bezproblemowo zmienić mogę też klatkaż i dzięki temu realizuje zamówienie w np. 4 klatkażach robiąc tylko 4 różne eksporty
a spróbuj to zrobić w DR
żaden inny program nie dawał mi możliwości zmiany klatkażu w taki sposób, że tylko bardzo wprawne oko dostrzeże, że taki zabieg miał miejsce