szymonantoni pisze:Źródło posta Zwyczajnie, przy większym zagnieżdżeniu plików, bardziej skomplikowanym tajmlajnie, większej ilości ścieżek, program nie wyrabiał, zaczęły pojawiać się błędy i notoryczne wyrzucanie z programu.
znaczy że coś mu nie pasowało, ja pracuje w DR na kilku maszynach, pracuję też zdalnie grupowo na serwerach po drugiej stronie Atlantyku
i w zasadzie nigdy nie uświadczyłem tego co piszesz
ale bez pełnej wiedzy o Twoim sprzęcie, bez wiedzy o parametrach plików źródłowych i stylu oraz sposobie organizacji Twojej pracy nie jestem w stanie nic wie więcej się wypowiedzieć
z mojego doświadczenia to jest najstabilniejszy soft z jakim miałem przyjemność pracować przez wszystkie lata
w zasadzie jedyne problemy jakie uświadczyłem i to całkiem niedawno wynikały z niezgodności z nowymi sterownikami nvidii
szymonantoni pisze:Źródło posta I myślę, że nie tylko ja miałem takie doświadczenia skoro postanowili wprowadzić nowy silnik dla aplikacji.
wprowadzenie nowego silnika ma chyba inne podłoże, wynikające z potrzeby wykorzystania nowych możliwości obecnych CPU i GPU aby po pierwsze przyśpieszyć to co się da
a także zaprząc nowy silnik do wspomagania obróbki dźwięku w nowym module
szymonantoni pisze:Źródło posta Według mnie był to program do kolo korekcji z prototypową nakładką montażową.
tak, był, bo taki jest jego rodowód ale obecnie powstają na nim normalne produkcie pełnometrażowe rzekłbym hurtowo
szymonantoni pisze:Źródło posta Oczywiście na 12.5 da się zrobić wiele rzeczy montażowych, render jest niezawodny ale stabilność i szybkość aplikacji w porównaniu do Premiera jest dużo niższa.
moja wiedza jest zupełnie przeciwna, zupełnie nie mogę pojąć dlaczego Ty masz takie doświadczenia i chyba wielu kolegów z forum też podziela moja opinię
szymonantoni pisze:Źródło posta Teraz od wersji 14, jeśli to co piszą to prawda, będzie w pełni programem montażowym mogącym konkurować z Premierem.
z mojego punku widzenia to konkurować będzie z Avidem bo tenże ma duży udział w rynku zawodowym, a Premiere umieściłbym w kategorii programów półprofesjonalnych na poziomie Ediusa, Vegasa i Magixa Pro