
Ale przy okazji zapytam czy kupno Vegasa w tych czasach w ogóle ma sens? Ktoś tego używa jeszcze?
Zatrzymałem się na wersji 14 i od jakiegoś czasu intensywnie mnie spamują ofertą Vegas 17 + Boris FX za $199
(znaczy przy każdym odpaleniu Vegasa)
the_watcher pisze:Ale przy okazji zapytam czy kupno Vegasa w tych czasach w ogóle ma sens? Ktoś tego używa jeszcze?
Adam pisze:Źródło posta Co to sprzęt Pro?
To każdy, który umożliwia korzystanie z S-Log ‘a
Adam pisze:Źródło postathe_watcher pisze:Ale przy okazji zapytam czy kupno Vegasa w tych czasach w ogóle ma sens? Ktoś tego używa jeszcze?
Co za pytanie…
Do pracy z prawdziwymi kamerami nie ma lepszego programu.
Vegas jest naturalnym środowiskiem kamer CineAlta, ma najlepsze wsparcie do XDCAM EX.
Owszem o ile montaż jest kwestią gustu to już przetwarzanie obrazu i dźwięku niekoniecznie.
Nowe FCP podobnie jak Logic to totalna porażka. Obecnie na placu boju pozostają astronomicznie drogie systemy i właśnie Vegas.
No, ale do montażu materiału 4.2.0 czy tam 4.2.2 to spokojnie wystarczy amatorski Premiere Pro
Poza tym uważam, że do sprzętu amatorskiego Vegas to kiepski pomysł
Co to sprzęt Pro?
To każdy, który umożliwia korzystanie z S-Log ‘a czyli zapis 4.4.4
Te namiastki w mydelniczkach nie mają z techniką S-log nic wspólnego
arelemm pisze:Źródło posta A może, skoro dysponujesz wiedzą, sprzętem i odrobiną czasu wpadłbyś na nasz zlocik, gdzie można porozmawiać, pokazać przewagę, takiego pro sprzętu nad naszymi mydelniczkami i innymi Rode rozwiązaniami? Pomijam, że do określonych zleceń chyba naturalną jest ekonomia. Dla mnie Twoje wpisy są cenne i wpis "zirytowanego" #wemlo nie powinien mieć miejsca, jednakże postaraj się #Adam zrozumieć forumowiczów, dla których przeskok z mikrofonu bezlusterkowca na Rode Mic Pro za 700zł to spory wydatek
Adam pisze:Źródło postathe_watcher pisze:Ale przy okazji zapytam czy kupno Vegasa w tych czasach w ogóle ma sens? Ktoś tego używa jeszcze?
Co za pytanie…
Do pracy z prawdziwymi kamerami nie ma lepszego programu.
Vegas jest naturalnym środowiskiem kamer CineAlta, ma najlepsze wsparcie do XDCAM EX.
Owszem o ile montaż jest kwestią gustu to już przetwarzanie obrazu i dźwięku niekoniecznie.
Nowe FCP podobnie jak Logic to totalna porażka. Obecnie na placu boju pozostają astronomicznie drogie systemy i właśnie Vegas.
No, ale do montażu materiału 4.2.0 czy tam 4.2.2 to spokojnie wystarczy amatorski Premiere Pro
Poza tym uważam, że do sprzętu amatorskiego Vegas to kiepski pomysł
Co to sprzęt Pro?
To każdy, który umożliwia korzystanie z S-Log ‘a czyli zapis 4.4.4
Te namiastki w mydelniczkach nie mają z techniką S-log nic wspólnego
Degenerado pisze:Źródło posta vegas doskonale pracuje na konfigu radeon+intel z qsv, nie ma abonamentu, w humble dumble wersje 15 edit można było kupić za 10 usd
Adam pisze:Źródło posta Avatar był zrobiony kamerą sony F35.
Adam pisze:Źródło posta @alias Magix Gmbh to teraz klepie? No i co z tego, jeśli mają wsparcie Sony
Adam pisze:Źródło posta W jakim formacie eksportujecie swoje filmy?
Chodzi mi o format Full RGB czy Low RGB
16-235 czy 0-255
Bo naturalnie rozumiem że system ,program, karta graficzna i monitor są ustawione prawidłowo na jeden z tych dwóch formatów.
Czyli w 16-235 czy 0-255 i dlaczego tak a nie inaczej?
Adam pisze:@Mafox-Avatar czy Deadpool montowane były na KEF’ie
Adam pisze:Źródło posta Przepraszam-pomyliłem się
Użyto kamer Sony CineAlta F23, Sony HDC-1500 i Sony HDC-F950
Degenerado pisze:podróżnik w czasie ?
piotrek2555 pisze:Źródło posta No przecież, mówię, że nie ma sensu, bo są lepsze programy, np. Avid
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość