Problem z nową obudową BitFenix Nova TG do komputera PC

Myopic
Awatar użytkownika

Problem z nową obudową BitFenix Nova TG do komputera PC

30.04.2020, 17:12

Kilka dni temu kupiłem nową obudowę do mojego komputera BitFenix Nova TG Midi. W obudowie tej nie działają porty USB 3.0 na panelu przednim. Po podłączeniu do nich dysku SSD, system nie widzi go i nie potrafi zainstalować sterownika z sieci. Gdy wyjmę ten dysk SSD z portu USB, to komputer samoczynnie się wyłącza. Podobnie jest z pendrive'm. Gniazdo na płycie głównej do podłączenia USB 3.0 na panel przedni działa prawidłowo - przetestowałem je podłączając porty USB 3.0 na śledziu. Zatem przyczyna błędu jest po stronie obudowy. Dysk SSD i pendrive są sprawne.
Nie chcę odsyłać całej obudowy komputerowej, bo wiązałoby się to dla mnie z dużymi trudnościami, koniecznością demontażu wszystkich podzespołów komputera. Znacznie prostszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie wymiana samych portów USB 3.0 z przewodem, które przykręcane są do panelu przedniego od wewnątrz dwiema śrubkami (widać to na zdjęciu, które załączam). Zatem jest to element, który można wymienić indywidualnie, bez potrzeby odsyłania całej obudowy.

Zgłosiłem dziś reklamację w polskim sklepie Morele.net, w którym zakupiłem tę obudowę, i poprosiłem, aby w taki właśnie sposób zorganizować tę naprawę. Jednak sklep odpowiedział mi, że muszę im przesłać całą obudowę... A przecież ja mogę odkręcić te dwie śrubki i odesłać same porty USB 3.0 wraz z przewodem.
Ponowiłem moją prośbę do sklepu Morele.net jednak oni znowu odpisali mi, że muszę odesłać im całą obudowę...

W Google nie znalazłem żadnego przedstawiciela producenta na Polskę, więc napisałem bezpośrednio do wsparcia technicznego BitFenix - profesjonalny system zgłoszeń jest dostępny na stronie https://www.bitfenix.com/support/, jak na porządną obudowę przystało. Napisałem też wiadomość prywatną na Facebooku na stronie Bitfenix Polska, ale obawiam się, że na odpowiedź mogę czekać kilka miesięcy, bo strona od grudnia wygląda na martwą...

Stąd prośba o pomoc do Was, możecie coś doradzić?
Czy ktoś z Was miał podobny problem?
Czy ktoś z Was zna namiary na jakiegoś dystrybutora BitFenix w Polsce?

Obrazek
WWW.artekfilm.pl
Sony HDR-AX2000 | DJI Mavic Mini | Pinnacle Studio
Myopic
Awatar użytkownika

Problem z nową obudową BitFenix Nova TG do komputera PC

2.05.2020, 23:43

BitFenix to profesjonalna firma. Na odpowiedź od nich nie czekałem nawet 24 godzin i napisali mi, żebym podał swoje dane teleadresowe, to wyślą mi panel przedni do obudowy prosto od siebie z Tajwanu. Ciekawe, ile dni będzie szła przesyłka. Życzę każdemu takiej profesjonalnej obsługi. :)
WWW.artekfilm.pl
Sony HDR-AX2000 | DJI Mavic Mini | Pinnacle Studio

Wróć do „Sprzęt komputerowy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości

Chmura tagów:

Filmowanie lustrzankamivideodslrBlackmagic Pocket Cinema Camera 6KSony A6300 A6500 A7mk3 A7S3Zhiyun Crane 3S | WeeBill LabCanon C70 mk2 C200 C300SamyangDJI Ronin-S Mavic Air Phantom ProSony FX6 FX9GradingPanasonic S1 S1h GH5s GH5Gimbal