To dobry zwyczaj i mobilizuje użytkowników do dalszej pomocy.
Jeżeli ktoś rozwiązał Twój problem - odwdzięcz się

Jeśli uważasz, że jego post jest wartościowy, także warto dać okejkę.
Powiadomienia o podziękowaniach (i ich cofnięciach) można wyłączyć w panelu użytkownika. Jeżeli ktoś bardzo je lubi, może także otrzymywać powiadomienia mailem

W tym samym miejscu informuję, że na razie nie mam w planach tworzenia "okejek ujemnych".
Zastanawiam się też, czy dobrym motywatorem byłoby udostępnienie gdzieś listy najbardziej pomagających? Bo sam mechanizm to umożliwia. Tutaj już pytanie do Was!
I kolejne pytanie, nad którym się zastanawiam. Czy dodać opcję "temat rozwiązany"? Wtedy autor tematu, mający jakiś problem, może wskazać posta, który rozwiązał temat. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie wartościowych postów.