Sony FX6

Lustrzanki i bezlusterkowce marki Sony
gazoo
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 17:33

Dobra, ktoś chętny na fs5mkII? :D
mav
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 17:39

No i teraz dylemat, A7s3, FX6 a może poczekać na A74?
Jedyne co mnie lekko zniechęca do kamery, to jej waga, aparacikiem się wygodniutko pracuje. Rozpieściłem się. FX6 to nie klocek FS7 czy FX9, ale nadal będzie ważył więcej, niż aparat. Ale poza tym wygląda bardzo smacznie... a ten filterek ND to mistrzostwo, lubię go już od FS5.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
gazoo
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 17:42

mav pisze:Źródło posta No i teraz dylemat, A7s3, FX6 a może poczekać na A74?
Jedyne co mnie lekko zniechęca do kamery, to jej waga, aparacikiem się wygodniutko pracuje. Rozpieściłem się. FX6 to nie klocek FS7 czy FX9, ale nadal będzie ważył więcej, niż aparat. Ale poza tym wygląda bardzo smacznie... a ten filterek ND to mistrzostwo, lubię go już od FS5.


Stoję właśnie przed podobnym dylematem, myślałem o pozbyciu się a7sII i zastąpieniu go a7sIII do kompletu z fs5II, ale chyba jednak wolę pozbyć się fs5 na rzecz fx6. Choć trzeba poczekać jeszcze na trochę więcej wiarygodnych testów od zwykłych użytkowników i przede wszystkim na cenę w Polsce, choć obstawiam 29 990zł.
sven

Sony FX6

17.11.2020, 18:49

gazoo pisze:
mav pisze:Źródło posta No i teraz dylemat, A7s3, FX6 a może poczekać na A74?
Jedyne co mnie lekko zniechęca do kamery, to jej waga, aparacikiem się wygodniutko pracuje. Rozpieściłem się. FX6 to nie klocek FS7 czy FX9, ale nadal będzie ważył więcej, niż aparat. Ale poza tym wygląda bardzo smacznie... a ten filterek ND to mistrzostwo, lubię go już od FS5.


Stoję właśnie przed podobnym dylematem, myślałem o pozbyciu się a7sII i zastąpieniu go a7sIII do kompletu z fs5II, ale chyba jednak wolę pozbyć się fs5 na rzecz fx6. Choć trzeba poczekać jeszcze na trochę więcej wiarygodnych testów od zwykłych użytkowników i przede wszystkim na cenę w Polsce, choć obstawiam 29 990zł.


C70 kosztuje 24700, więc pewnie to Sony podobnie.
Rozumiem, że to jest A7SIII w obudowie kamery (ten sam sensor)?
Jeżeli ktoś używa optyki cropowej, to tutaj w trybie s35 nie poszaleje, bo tylko 1080.
Filtr ND super!
gazoo
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 19:24

sven pisze:
gazoo pisze:
mav pisze:Źródło posta No i teraz dylemat, A7s3, FX6 a może poczekać na A74?
Jedyne co mnie lekko zniechęca do kamery, to jej waga, aparacikiem się wygodniutko pracuje. Rozpieściłem się. FX6 to nie klocek FS7 czy FX9, ale nadal będzie ważył więcej, niż aparat. Ale poza tym wygląda bardzo smacznie... a ten filterek ND to mistrzostwo, lubię go już od FS5.


Stoję właśnie przed podobnym dylematem, myślałem o pozbyciu się a7sII i zastąpieniu go a7sIII do kompletu z fs5II, ale chyba jednak wolę pozbyć się fs5 na rzecz fx6. Choć trzeba poczekać jeszcze na trochę więcej wiarygodnych testów od zwykłych użytkowników i przede wszystkim na cenę w Polsce, choć obstawiam 29 990zł.


C70 kosztuje 24700, więc pewnie to Sony podobnie.
Rozumiem, że to jest A7SIII w obudowie kamery (ten sam sensor)?
Jeżeli ktoś używa optyki cropowej, to tutaj w trybie s35 nie poszaleje, bo tylko 1080.
Filtr ND super!


Cena europejska: 6600€
Okolice 25 000zl mało prawdopodobne bo fs5II aktualnie kosztują wciąż prawie 22 000zl, chyba, że ceny polecą w dół.
mav
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 20:44

Niby od razu zapowiedzieli płatny firmware 2.0, który umożliwi nagrywanie z 19ev :D
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Dividex

Sony FX6

17.11.2020, 21:18

Ciekawa kamera, ale zastanawia mnie czy warto rezygnować z kompaktowego rozmiaru i tego co oferuje A7SIII na korzyść wbudowanych filtrów, gniazd sdi ... może gdyby nie te gniazda xlr i możliwość nagrywania audio z gimbala ? C70 mnie naprawdę zaintrygowała, a ta jakoś nie specjalnie, tym bardziej wiedząc, co oferuje a7sIII.
alias
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 22:29

Dividex pisze:Źródło posta C70 mnie naprawdę zaintrygowała, a ta jakoś nie specjalnie, tym bardziej wiedząc, co oferuje a7sIII.

miałem okazję przeglądać ujęcia z planu filmowego
gdzie kamerą główną była Alexa mini i dodatkowo do testów drugi operator filmował to samo w C70
gapiłem się w te klipu porównawczo ze dwie-trzy godziny, i powiem szczerze że "skopiowanie" patentu Arri niby dało fantastyczną rozpiętość tonalną /chodzi dual gain dla niewtajemniczonych/
ale jednocześnie widziałem w tym ogromną sztuczność tej rozpiętości, taki dosłownie HDR jaki jest w zdjęciach obrabianych w Aurora czy Photosopie
w stosunku do Arii to jednak przepaść nadal zostaje

teraz czekam na sample z tej FX6, bo Venice jest genialna jakościowo, stawiam ją praktycznie na równi z Arri ;)
Dividex

Sony FX6

17.11.2020, 22:35

Ja ściągnąłem klipy z netu, podobno c70 ale głowy sobie nie dam uciąć, że to z tej kamery a nie z c300 czy czegoś podobnego i mi się podobały, kolor wyrazisty, żywy, z cieni sporo do odzyskania, rozpiętość tonalna tak na oko bardzo fajna... raczej sztuczności nie zauważyłem( może nie dlatego że nie miałem nic z Arri do porównania ;) )
alias
Awatar użytkownika

Sony FX6

17.11.2020, 22:42

też bym nie narzekał nie mając porównania, bo ludzkie oko i mózg bardzo łatwo oszukać
dopiero zestawienie dwóch obrazów pokazuje ze coś tu nie tak

a c300 i c70 to ta sama matryca i technologia, żeby była różnica marketingowa z c70 zabrali wewnętrzny zapis w RAW :D
Dividex

Sony FX6

17.11.2020, 22:54

Wiem a dokładnie c300 mkII :D
wemlo
Awatar użytkownika

Sony FX6

18.11.2020, 08:54

FX6 to 29000 zł.

Dodano po 5 minutach 1 sekundzie:
alias pisze:Źródło posta miałem okazję przeglądać ujęcia z planu filmowego
gdzie kamerą główną była Alexa mini i dodatkowo do testów drugi operator filmował to samo w C70
gapiłem się w te klipu porównawczo ze dwie-trzy godziny, i powiem szczerze że "skopiowanie" patentu Arri niby dało fantastyczną rozpiętość tonalną /chodzi dual gain dla niewtajemniczonych/
ale jednocześnie widziałem w tym ogromną sztuczność tej rozpiętości, taki dosłownie HDR jaki jest w zdjęciach obrabianych w Aurora czy Photosopie
w stosunku do Arii to jednak przepaść nadal zostaje

Nie żebym miał coś przeciwko porównywaniu czegokolwiek do siebie, ale tutaj jednak mowa o kamerce za "marne" 24500 zł i kamerze za .... no właśnie, ile? Nie bronię Canona bo nawet jeszcze tej C70 nie powąchałem i długo pewnie tego nie zrobię, ale w cenie do 25000, po tym co widziałem, wydaje mi się że obrazek ma fantastyczny :-)
Dividex

Sony FX6

18.11.2020, 10:46

Z canonem jest trochę tak, że jak ktoś chce iść w ten system, to wybór jest trochę łatwiejszy... filmowanie z Canonem r6 i r5 jest znacznie trudniejsze z powodu przegrzewania, stabilizacji matrycy, która potrafi zniszczyć obraz, kodeków które ciężko edytować itp. Mimo, że to świetne aparaty do zdjęć, które robią przyzwoite video to wybór C70 wydaję się bardziej sensowny jeśli komuś zależy stricte na filmowaniu. W przypadku Sony nie widzę, aż tak znacznej różnicy między tym co jest w a7SIII i FX6 i nawet skłaniałbym się do tego pierwszego na rzecz stabilizowanej matrycy, audio na gimbalu i w końcu mniejszym gabarytom. Całkiem rozsądne wydaje się kupić c70, i w przyszłości uzpełnić to jakimś aparatem z linii R niż kupować FX6 i A7SIII. No chyba, że pojawi się alternatywa w postaci A7IV. :D
sven

Sony FX6

18.11.2020, 11:16

alias pisze:Źródło posta
Dividex pisze:Źródło posta C70 mnie naprawdę zaintrygowała, a ta jakoś nie specjalnie, tym bardziej wiedząc, co oferuje a7sIII.

miałem okazję przeglądać ujęcia z planu filmowego
gdzie kamerą główną była Alexa mini i dodatkowo do testów drugi operator filmował to samo w C70
gapiłem się w te klipu porównawczo ze dwie-trzy godziny, i powiem szczerze że "skopiowanie" patentu Arri niby dało fantastyczną rozpiętość tonalną /chodzi dual gain dla niewtajemniczonych/
ale jednocześnie widziałem w tym ogromną sztuczność tej rozpiętości, taki dosłownie HDR jaki jest w zdjęciach obrabianych w Aurora czy Photosopie
w stosunku do Arii to jednak przepaść nadal zostaje




Nie wiem co Ty za pliki z C70 widziałeś, ale mam na dysku sporo materiału z C70, który sam nagrałem i nie widzę śladu tego o czym piszesz, natomiast widzę te 16,5 stopnia rozpiętości tonalnej. Jest już sporo testów C300 III, a to ten sam sensor, więc można sobie pooglądać obrazki. Być może operator tej C70 przez przypadek włączył któryś z dostępnych trybów HDR :-)? Oczywiście nie mam Arri do porównania, ale sensor C70/C300III daje piękny obrazek w typowej dla Canona kolorystyce i nieosiągalnej dla innych (oprócz Arri) rozpiętości tonalnej. Robię test C70, jak skończę, to podwieszę trochę oryginalnych plików do pobrania, każdy będzie sam mógł ocenić. Chętnie bym zobaczył ten "HDRowry" obrazek. Zrobiłeś pewnie screenshota?
alias
Awatar użytkownika

Sony FX6

18.11.2020, 15:02

sven pisze:Źródło posta ale mam na dysku sporo materiału z C70, który sam nagrałem i nie widzę śladu tego o czym piszesz,

wiem, chłopaki z Beiksu mi mówili, aż czekałem kiedy się odezwiesz
w końcu jest bardzo dobrym i cenionym ambasadorem tej marki ;)

sven pisze:Źródło posta może operator tej C70 przez przypadek włączył któryś z dostępnych trybów HDR ?

nie sądzę to doświadczony operator który na przeróżnych canonach zrobił kilkadziesiąt filmów dokumentalnych /na c300 też/, ale nie mogę tego wykluczyć

sven pisze:Źródło posta ale sensor C70/C300III daje piękny obrazek w typowej dla Canona kolorystyce i nieosiągalnej dla innych (oprócz Arri) rozpiętości tonalnej.

no nie wiem, RED doszedł dwa lata temu do 18-19 EV w swojej topówce ;)
ale kolorystyka prawda, typowo canonowska, i piękna jak dla mnie
ja ją bardzo lubię

sven pisze:Źródło posta Zrobiłeś pewnie screenshota?

nie przyszło mi to zupełnie do głowy, bo nie na porównaniu miałem się wtedy skupiać, ale może wkrótce będę miał ponownie okazję

sven pisze:Źródło posta Oczywiście nie mam Arri do porównania, ale sensor C70/C300III daje piękny obrazek

wiesz, ten obrazek jest piękny, nawet przepiękny, to prawda
ale dopiero przy porównaniu z Arri widać, że jest piękny inaczej, wręcz nierealnie dobry, jest za dobry i przez to sztuczny
i jeszcze raz to podkreślam, widać to dopiero przy porównaniu na prawdziwym planie filmowym
sven

Sony FX6

18.11.2020, 15:26

alias pisze:Źródło posta
sven pisze:Źródło posta ale mam na dysku sporo materiału z C70, który sam nagrałem i nie widzę śladu tego o czym piszesz,

wiem, chłopaki z Beiksu mi mówili, aż czekałem kiedy się odezwiesz
w końcu jest bardzo dobrym i cenionym ambasadorem tej marki ;)


Nie, nie jestem ambasadorem Canona. Czasem dostaję coś do potestowania i sam używam sprzętu Canona (R5 i R6), ale dla Canona pracuję raczej okazjonalnie w trakcie takich imprez jak Beiks. Mojego poprzedniego posta pisałem bez cienia złośliwości; po prostu nie spotkałem się wcześnie z takim określeniem, że pliki wyglądają jak HDR, a z moich doświadczeń nic takiego nie wynikało. Pliki wyglądają dokładnie jak inne pliki z kamer Cine w C-Logu2, tyle, że masz jeszcze większy manewr w postprodukcji, jest mniej szumu i jest więcej informacji o kolorze (tak działa DGO).

alias pisze:Źródło posta
no nie wiem, RED doszedł dwa lata temu do 18-19 EV w swojej topówce ;)



W zapewnienia REDa dotyczące rozpiętości raczej trudno wierzyć, podobnie zresztą jak w zapewnienia Sony, że A7sIII czy FX6 ma 15,5 przysłony rozpiętości. W teście A7SIII wypada zdecydowanie gorzej niż Lumix S5, a nawet nieco gorzej od R5, który nie jest demonem rozpiętości tonalnej: https://www.slashcam.de/artikel/Test/De ... ic-S5.html

Wyraźnie widać ostatnio, że wszyscy producenci osiągnęli jakieś maksimum jeżeli chodzi o rozpiętość tonalną sensorów, która właściwie jest na zbliżonym poziomie. Technologia DGO pozwala na uzyskanie większej rozpiętości z aktualnie dostępnych matryc i w przeciwieństwie do Dual Iso redukuje szum dla wszystkich ISO. Swoją drogą sporo ludzi się zdziwi jak nagrają swoim SONY A7sIII, czy FX6 materiał w RAWie na zewnętrzny rekorder, bo poziom zaszumienia obrazka będzie niemiłą niespodzianką: https://www.slashcam.de/artikel/Test/De ... html#Fazit

Wracając jednak do Sony; czy po odpięciu tej rączki nie da się nagrać dźwięku z zewnętrznego mikrofonu?
Ostatnio zmieniony 18.11.2020, 15:48 przez sven, łącznie zmieniany 1 raz.
alias
Awatar użytkownika

Sony FX6

18.11.2020, 15:47

sven pisze:Źródło posta Technologia DGO pozwala na uzyskanie większej rozpiętości z aktualnie dostępnych matryc.

to się wszystko zgadza, jednak trzeba wyraźnie powiedzieć jest to pewnego rodzaju sztuczka sprzętowo programowa a nie prawdziwa rozpiętość tonalna

i Arri zrobiło to genialnie lata temu, ale chroni ich patent
canon robił to po swojemu jak mógł i dla mnie nie jest to rozwiązanie tak dobre jak Arri

zwróć uwagę, że przez potrzebę dwukrotnego szybkiego odczytania matrycy dla każdej klatki mechanizm canona przestaje działać po przekroczeniu pewnego klatkażu, bo zwyczajnie brakuje już matrycy i elektronice czasu, a w Arri tego nie ma,
wysokorozpiętościowa funkcjonalność jej matrycy pozostaje taka sama dla każdego klatkażu, nawet 400fps ;)
sven

Sony FX6

18.11.2020, 15:54

alias pisze:Źródło posta
sven pisze:Źródło posta Technologia DGO pozwala na uzyskanie większej rozpiętości z aktualnie dostępnych matryc.

to się wszystko zgadza, jednak trzeba wyraźnie powiedzieć jest to pewnego rodzaju sztuczka sprzętowo programowa a nie prawdziwa rozpiętość tonalna

i Arri zrobiło to genialnie lata temu, ale chroni ich patent
canon robił to po swojemu jak mógł i dla mnie nie jest to rozwiązanie tak dobre jak Arri

zwróć uwagę, że przez potrzebę dwukrotnego szybkiego odczytania matrycy dla każdej klatki mechanizm canona przestaje działać po przekroczeniu pewnego klatkażu, bo zwyczajnie brakuje już matrycy i elektronice czasu, a w Arri tego nie ma,
wysokorozpiętościowa funkcjonalność jej matrycy pozostaje taka sama dla każdego klatkażu, nawet 400fps ;)

To nie jest sztuczka, tylko inny sposób zbierania danych z matrycy. To wszystko dzieje się jeszcze przed zapisaniem obrazka. Sztuczka, to jest to co Sony zrobiło w A7SIII i FX6 (zobacz ostatniego linka, który powiesiłem powyżej).
Jedyna różnica w stosunku do Arri jest taka, że Arri robi to od lat. Jak myślisz skąd brało się to, że Arri długo nie prezentowało sensora 4k? No właśnie, nie potrafili sobie poradzić z odpowiednio szybkim odczytem matrycy, a nie chcieli tracić swojego podstawowego atutu.
Owszem, DGO działa w tej matrycy do 60 fsp, ale to pierwsze zastosowanie tej technologii u Canona. Z czasem będzie lepiej :-) Oczywiście masz świadomość różnicy w cenie Arri a C300 III, czy C70?
Dividex

Sony FX6

18.11.2020, 16:22

sven pisze:Źródło posta
alias pisze:Źródło posta
sven pisze:Źródło posta



W zapewnienia REDa dotyczące rozpiętości raczej trudno wierzyć, podobnie zresztą jak w zapewnienia Sony, że A7sIII czy FX6 ma 15,5 przysłony rozpiętości. W teście A7SIII wypada zdecydowanie gorzej niż Lumix S5, a nawet nieco gorzej od R5, który nie jest demonem rozpiętości tonalnej: https://www.slashcam.de/artikel/Test/De ... ic-S5.html

Wyraźnie widać ostatnio, że wszyscy producenci osiągnęli jakieś maksimum jeżeli chodzi o rozpiętość tonalną sensorów, która właściwie jest na zbliżonym poziomie. Technologia DGO pozwala na uzyskanie większej rozpiętości z aktualnie dostępnych matryc i w przeciwieństwie do Dual Iso redukuje szum dla wszystkich ISO. Swoją drogą sporo ludzi się zdziwi jak nagrają swoim SONY A7sIII, czy FX6 materiał w RAWie na zewnętrzny rekorder, bo poziom zaszumienia obrazka będzie niemiłą niespodzianką: https://www.slashcam.de/artikel/Test/De ... html#Fazit

Wracając jednak do Sony; czy po odpięciu tej rączki nie da się nagrać dźwięku z zewnętrznego mikrofonu?


A to dziwne stwierdzenie bo według Cinem5D i jeszcze jednego nieco bardziej technicznego youtubera (niejakiego Gerlada Undone) R6 osiągnęło najniższy wynik 10,5 stopnia na skali XYLA, Panasonic S5 11,5 a A7SIII 13 stopni rozpiętości tonalnej. Zresztą inne yputouzbowe porównania wyraźnie pokazują przewagę A7SIII nad R5 conajmniej o 1 stopień.
sven

Sony FX6

18.11.2020, 16:29

Dividex pisze:Źródło posta

A to dziwne stwierdzenie bo według Cinem5D i jeszcze jednego nieco bardziej technicznego youtubera (niejakiego Gerlada Undone) R6 osiągnęło najniższy wynik 10,5 stopnia na skali XYLA, Panasonic S5 11,5 a A7SIII 13 stopni rozpiętości tonalnej. Zresztą inne yputouzbowe porównania wyraźnie pokazują przewagę A7SIII nad R5 conajmniej o 1 stopień.


Ja nie pisałem o R6 tylko o R5, a test powiesiłem w linku. Nie wiem ani co ani jak Gerard testował, ale też widocznie doszedł do wniosku, że te 15,5 stopnia, którymi się chwali Sony, między bajki można włożyć.
alias
Awatar użytkownika

Sony FX6

18.11.2020, 17:26

sven pisze:Źródło posta Jedyna różnica w stosunku do Arri jest taka, że Arri robi to od lat. Jak myślisz skąd brało się to, że Arri długo nie prezentowało sensora 4k? No właśnie, nie potrafili sobie poradzić z odpowiednio szybkim odczytem matrycy, a nie chcieli tracić swojego podstawowego atutu.

oj Ty chyba nie znasz różnicy między tym jak robi to Arri a jak robi canon
zupełnie inna zasada działania tu i tu
a najważniejsza to taka, że Arri nie odczytuje dwa razy tego samego piksela z różnym wzmocnieniem
Arri ma oddzielny subpiksel do świateł i oddzielny do cieni /3x większy/, a odczyt następuję w tym samym czasie dlatego nie przestaje działać dla wysokich klatkaży
zrobienie matrycy 4K było kłopotliwe z uwagi bardzo specyficzną budowę pikseli w Arri
sven

Sony FX6

18.11.2020, 17:44

alias pisze:Źródło posta
sven pisze:Źródło posta Jedyna różnica w stosunku do Arri jest taka, że Arri robi to od lat. Jak myślisz skąd brało się to, że Arri długo nie prezentowało sensora 4k? No właśnie, nie potrafili sobie poradzić z odpowiednio szybkim odczytem matrycy, a nie chcieli tracić swojego podstawowego atutu.

oj Ty chyba nie znasz różnicy między tym jak robi to Arri


Jakiś link dla poparcia tego co piszesz? Chętnie się doedukuję :-)
Dividex

Sony FX6

18.11.2020, 18:10

sven pisze:Źródło posta
Dividex pisze:Źródło posta

A to dziwne stwierdzenie bo według Cinem5D i jeszcze jednego nieco bardziej technicznego youtubera (niejakiego Gerlada Undone) R6 osiągnęło najniższy wynik 10,5 stopnia na skali XYLA, Panasonic S5 11,5 a A7SIII 13 stopni rozpiętości tonalnej. Zresztą inne yputouzbowe porównania wyraźnie pokazują przewagę A7SIII nad R5 conajmniej o 1 stopień.


Ja nie pisałem o R6 tylko o R5, a test powiesiłem w linku. Nie wiem ani co ani jak Gerard testował, ale też widocznie doszedł do wniosku, że te 15,5 stopnia, którymi się chwali Sony, między bajki można włożyć.

No czekam na jakiś rzetelny test DR R5, ale już słyszałem kilka opinii, że DR jest podobny, w R5 i R6 czyli słaby. Co do Geralda to testował i przynajmniej miał jakieś urządzenie do oceny DR (podobnie jak CineD) a nie na oko ;) A to że Sony nie ma 15 stopni to było wiadomo od początku, bo generalnie każda firma produkująca aparaty jest tu tak szczera z chwaleniem się zakresem dynamicznym jak producenci samochód w kwestiach średniego spalania :D
alias
Awatar użytkownika

Sony FX6

18.11.2020, 18:17

sven pisze:Źródło posta Jakiś link dla poparcia tego co piszesz? Chętnie się doedukuję

najlepszym źródłem są niemieckie i amerykańskie wykazy i opisy patentowe Arri
które pofatygowałem się pare lat temu przeanalizować
nie wiem, czy literatura na ten temat jakaś jest, nigdy nie szukałem
sven

Sony FX6

18.11.2020, 18:19

Dividex pisze:Źródło posta ale już słyszałem kilka opinii, że DR jest podobny, w R5 i R6 czyli słaby.


Nie wiem co i gdzie słyszałeś, ale tu możesz zobaczyć: https://www.photonstophotos.net/Charts/ ... 0ILCE-7SM2
Dividex

Sony FX6

18.11.2020, 19:38

Niewiele z tego linku wynika wole konkrety :

https://www.cined.com/canon-eos-r6-lab- ... -latitude/
i poniżej link z spoilerem dla leniwych - 11 min. wykres rozpiętości tonalnej.

https://www.youtube.com/watch?v=a8xsjG6BSdE&t=657s
docxxx

Sony FX6

18.11.2020, 21:15

sven pisze:Nie, nie jestem ambasadorem Canona.(...)


Sory, ale ze wszystkich wypowiedzi wynika, że jesteś (albo fanboyem. Jak zwał tak zwał). I wszystkich mam na mysli na calym forum, a nie tylku tu, w wątku.
sven

Sony FX6

21.11.2020, 18:04

docxxx pisze:Źródło posta
sven pisze:Nie, nie jestem ambasadorem Canona.(...)


Sory, ale ze wszystkich wypowiedzi wynika, że jesteś (albo fanboyem. Jak zwał tak zwał). I wszystkich mam na mysli na calym forum, a nie tylku tu, w wątku.


Przykro mi, że obraziłem Twoje uczucia religijne w stosunku do SONY. Każdy ma jakieś preferencje sprzętowe i to jest moja sprawa co lubię, a czego nie lubię. Nie musisz czytać moich postów.

Wróć do „Sony”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Chmura tagów:

Filmowanie lustrzankamivideodslrBlackmagic Pocket Cinema Camera 6KSony A6300 A6500 A7mk3 A7S3Zhiyun Crane 3S | WeeBill LabCanon C70 mk2 C200 C300SamyangDJI Ronin-S Mavic Air Phantom ProSony FX6 FX9GradingPanasonic S1 S1h GH5s GH5Gimbal