Wzięliśmy pod lupę: 3x Fs5 i 2x Fs7.

Po wielu różnych opcjach, obraz zawsze wygląda inaczej. Zacząłem od ziobrowania menu - wszystkie kamery zgrałem identycznie, wszystkie parametry kamery jak i profil koloru został ustawiony jednakowo. 1:1. Tutaj pojawiło się sporo różnic, sprawdzałem też ustawienia na takich samych obiektywach - było bliżej, ale nadal nie na tyle by było dobrze.
WB - tu zaczynała się zabawa. Kamery same z siebie wczytują WB w przedziale 5600-6100 (żarówki i softy świecą 5600, kamery ustawiane pod różnym kątem, zamieniane miejscami). Robiliśmy testy i na WB z pomiaru kamer, i na WB ustawianym ręcznie (5600, tak jak światło).
Tu fajny przykład różnic WB pomiędyz Fs5 i Fs7 w ustawieniach neutralnych, takich samych, przy takich samych szkłach


W końcu w miarę udało się zgrać ze sobą 3x Fs5 i osobno 2x Fs7, postanowiliśmy zapiąć do jednej Fs5 i jednej Fs7 taki sam obiektyw, ustawić blisko obok siebie i grzebać w menu Fs5 by zgrać ze sobą biel. Ustawienia ręczne, WB 5600. Po grzebaniu w profilach WB w Fs5 udało się uzyskać w miarę zadowalający efekt czarnego jak i białego koloru, za to szarości się kompletnie rozwalają i nie zgadzają. Przykład:

Po kolejnych godzinach i wyzerowaniu profili koloru w Fs5, zrobiłem kolejny test od zera i zaczytałem WB przez kamery i efekt wyszedł w miarę zbliżony, ale nadal nie jest tak samo. Przykład:

Macie na to jakieś patenty? Jak zgrać i spasować ze sobą obraz z kilku kamer? Jak się do tego lepiej zabrać, albo co robię nie tak? W końcu była chwila by pocieszyć się nowymi zabawkami i zacząć je ze sobą zgrywać, ale jak widać efektów brak


---
Nikt? Nic?
Kolejna zagadka:
Kamera po ustawieniu balansu bieli mierzonym guzikiem a po ustawieniu ręcznym kelwinów na takie same - zupełnie różne obrazy. Raz jest biało, innym razem niebiesko. To samo się dzieje w różnych ustawieniach gamy i w ogóle profili koloru (kamera Fs5).