Samyang 135mm

Obiektywy, filtry, adaptery systemowe
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

26.05.2021, 19:17

Pracował ktoś z Was na tym obiektywie?

Planuje zakup czegoś z dłuższa ogniskowa i myślałem nad Samyang 135mm ;)

Jakieś opinie?
Waldek

Samyang 135mm

26.05.2021, 21:42

Pamiętaj tylko że ten obiektyw traci mocno kontrast pod światło . Tak to jest to fajne szkło .
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

27.05.2021, 10:43

Waldek pisze:Źródło posta Pamiętaj tylko że ten obiektyw traci mocno kontrast pod światło . Tak to jest to fajne szkło .


Nawet nie wiedziałem, że Samyang ma 100mm macro także wybór padnie jednak na setkę :)
wemlo
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

27.05.2021, 11:10

Mam i używam. Ostry i fajny obiektyw jak na wersję budżetową. Tak jak kolega wyżej napisał, praca pod światło to nie jest jego najlepsza strona, ale poza tym fajne szkło. :-)
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

27.05.2021, 11:32

wemlo pisze:Źródło posta Mam i używam. Ostry i fajny obiektyw jak na wersję budżetową. Tak jak kolega wyżej napisał, praca pod światło to nie jest jego najlepsza strona, ale poza tym fajne szkło. :-)


Miałeś okazje pracować na 100mm macro od Samyang?
Jakieś różnice w jakości obrazka?
wemlo
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

27.05.2021, 11:34

Nie. Tego obiektywu nie miałem, ale słyszałem że nie jest tak ostry jak np Canon 100 mm L macro. Co nie zmienia faktu że i tak obrazek powinien być bardzo ok.
Origami
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

30.05.2021, 12:48

Świetny obiektyw. Sam używam do Sony 7r2.
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

30.05.2021, 15:01

Wielokrotnie pracowałem na 70-200 Canon

I teraz patrzę , że mega staniały bo ta wersje 4.0 można wyrwać z 3k i to byłbym w stanie kupić bo przy fv wychodzi bardzo korzystnie ;)

Chyba nie ma co kombinować prawda?
Jak myślicie? ;)
wemlo
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

30.05.2021, 19:14

razor89md pisze:Źródło posta Wielokrotnie pracowałem na 70-200 Canon

I teraz patrzę , że mega staniały bo ta wersje 4.0 można wyrwać z 3k i to byłbym w stanie kupić bo przy fv wychodzi bardzo korzystnie ;)

Chyba nie ma co kombinować prawda?
Jak myślicie? ;)

Chcesz to ci sprzedam 70-200 2.8 L IS II...
Ja wybrałem Samyang ze względu na.. gabaryty. Canon to cudowny obiektyw i nie tak dawno nie pomyslał bym o sprzedaży. Teraz jednak nieco inaczej patrzę na to co robię, co noszę i ile kilogramów muszą obsłużyć moje plecy. I gdy zrobiłem sobie malutki rachunek sumienia, wyszło mi że 70-200 wyjmuję już bardzo rzadko z plecaka, głównie w kościele. Zbliżenie na kazaniu, ewentualnie przysięga - chociaż tutaj już nie koniecznie. Kiedyś taki obiektyw to "musthave" - dzisiaj patrzę na to już inaczej. Samyang może nie jest zoomem, ale ma lepsze światło i spokojnie wystarcza do tego do czego został kupiony. Dodatkowo mogę go swobodnie nosić przy sobie w kaburze Lowepro - bo zwyczajnie się w niej mieści. Tak więc przemyśl to do czego taki obiektyw jest Ci potrzebny, Jeśli będziesz chciał naprawdę zadbany 70-200 2.8 to pisz. :-)
8kmichal
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

8.06.2021, 13:55

70-200 2.8 to najlepszy obiektyw na świecie i za nic nigdy nie zamienię go na nic innego - pomimo jego wagi, gabarytów itd. :)
Pozycja obowiązkowa.
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

8.06.2021, 15:27

8kmichal pisze:Źródło posta 70-200 2.8 to najlepszy obiektyw na świecie i za nic nigdy nie zamienię go na nic innego - pomimo jego wagi, gabarytów itd. :)
Pozycja obowiązkowa.


Zgadzam się :)

aczkolwiek jedyne co na tą chwilę mnie od niego odpycha to jego cena :D
8kmichal
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

8.06.2021, 21:49

Pamiętaj tylko, że będziesz nim pracował minimum 10 lat, ja swojego nie sprzedam nigdy, bo to się po prostu nie opłaca. Ja mam prostą zasadę kupując różne rzeczy - od butów po kamerę:
01. Będę żałował, że wydałem o XX za dużo, mogłem zostawić kasę i wsadzić do skarpety i mieć na inne przyjemności?
czy
02. O k#$%# mogłem dołożyć XX i mieć jednak sprzęt, który zawsze chciałem i nie bawić się w półśrodki, teraz znów muszę robić kombinacje ajajajajaj

8-) :lol:
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

8.06.2021, 21:51

8kmichal pisze:Źródło posta Pamiętaj tylko, że będziesz nim pracował minimum 10 lat, ja swojego nie sprzedam nigdy, bo to się po prostu nie opłaca. Ja mam prostą zasadę kupując różne rzeczy - od butów po kamerę:
01. Będę żałował, że wydałem o XX za dużo, mogłem zostawić kasę i wsadzić do skarpety i mieć na inne przyjemności?
czy
02. O k#$%# mogłem dołożyć XX i mieć jednak sprzęt, który zawsze chciałem i nie bawić się w półśrodki, teraz znów muszę robić kombinacje ajajajajaj

8-) :lol:


no widzisz ja na butach np nie oszczędzam a tu próbuje :lol:

btw ta wersja 70-200 odpada bo jest bez stabilizacji więc 200mm i monopod to raczej nie zbyt dobry pomysł ;)

chyba wrócę do 135mm bo to szkło jedynie do kościoła ;)
8kmichal
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

8.06.2021, 22:01

70-200 2.8 IS wersja II - to najlepsze co możesz kupić. Jeśli za drogo, szukaj używki (ja właśnie taki kupiłem, jest już zajechany, porysowany, w środku nawet trzaska czasami piasek po wizycie na plaży - nadal żyleta max rakieta)
mav
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

8.06.2021, 23:19

Fakt faktem obiektyw jak dobry to na lata... Ja nawet sigmy 35 nie chcę zmienić ;)
A7S3, FS7, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
razor89md
Awatar użytkownika

Samyang 135mm

9.06.2021, 20:22

Dzięki za wszelkie rady :)

Bardzo mnie kusiło aby kupić Canon 70-200 ten ze stabilizacja ale na szczęście zdrowy rozsądek wziął górę :)

Na śluby i to praktycznie tylko do kościoła, przebitki plus kazanie wystarczy Samyang 135mm

Zamówiony, czekam na kuriera ;)

Wróć do „Optyka”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Chmura tagów:

Filmowanie lustrzankamivideodslrBlackmagic Pocket Cinema Camera 6KSony A6300 A6500 A7mk3 A7S3Zhiyun Crane 3S | WeeBill LabCanon C70 mk2 C200 C300SamyangDJI Ronin-S Mavic Air Phantom ProSony FX6 FX9GradingPanasonic S1 S1h GH5s GH5Gimbal