alias pisze:Źródło posta ciągle mam za mało sampli z GH5 w dobrych i średnich warunkach oświetleniowych żeby móc w pełni ocenić,
ale powoli rysuje mi się odczucie, że przy prawidłowej obróbce w DR (co wcale nie jest takie trywialne jak by się mogło wydawać i jak na początku sądziłem)
to obrazek z GH5 zjada całą resztę puszek i kamer w tym przedziale cenowym na śniadanie
Trzymam kciuki za dobre rezultaty. Kibicuję każdej firmie, która pcha branżę do przodu, a póki co sporo głosów sugeruje potknięcie Panasonica. Ghosting w vlogu mnie powalił:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=595926A3Inne wpadki do tej pory
- aparat miał być czulszy o 2 EV i Panasonic trzyma się tej wersji, a w rzeczywistości jest o 1 EV, może o 1 i 2/3 jeśli ISO2500 sprawuje się tak jak 1250 w GH4... niemniej niesmak i tak pozostanie
- obiecywano bardzo dobry autofocus w trybie filmowym, ale to co dali obecnie byłoby do zaakceptowania 1,5 roku temu, a nie teraz kiedy Sony pokazało, że nie tylko Canon potrafi robić dobry AF
- wygląda na to, że chyba zaczęli oszczędzać na dziale kontroli jakości, bo trochę kwiatków się ostatnio pojawiło
~ w niektórych sztukach dziwnie pracuje stabilizacja, słychać klikanie na nagranym materiale albo obraz dziwnie się zachowuje
~ niektórzy mają problemy z obracanym ekranem:
https://www.youtube.com/watch?v=9L92ZvrHb6k~ problemy z nowym obiektywem 12-35
https://youtu.be/ATcCkNSPXTA?t=3m15sAlbo zejdą mocno z ceną w ciągu roku, albo szybko będą musieli wypuścić nową puszkę lub napisać genialne oprogramowanie do obecnej. 3 lata robić następce flagowca, kazać jeszcze pół roku czekać na istotne aktualizacje i zacząć sprzedawać za 9400 zł (vlog też kosztuje) coś takiego? Ekhm...