Ja dokładnie znam dokumentację, nie rozumiem tylko czemu zatrzęsie rynkiem, skoro arri zawsze było top kamerą na rynku i wciąż pozostaje top kamerą na rynku, przy czym rynek oczywiście się rozwija

Moim zdaniem, prócz oczywiście ogromnej rozpiętości tonalnej (czapki z głów, że trzyma ją na różnych iso), arri nie tyle trzęsie rynkiem, co wręcz go dogania, dając swojej kamerze dual native iso i wyższe framerate (i 4k

). Przecież to nie jest nowość na rynku, po prostu arri nigdy tego nie miało. Te zmiany są super, ale to chyba jest totalnie naturalne, że 4 lata po premierze LF, 7 lat po premierze mini i ponad 10 lat po premierze alexy classic należałoby wprowadzić jakieś rewolucyjne zmiany. Gdyby znowu wzięli starą alexę i trochę zmienili sensor to chyba byłoby lekkie przegięcie
Żebyśmy się też źle nie zrozumieli, ja sam się jaram i mam nadzieję, że w tym roku będzie dostępna już w warszawskich rentalach. Uważam, że to absolutnie najlepsza kamera na rynku, ale tak samo do teraz uważałem o LFce i zwykłej mini, przy czym jak już wspominałem - do niektórych projektów wciąż lepszy będzie red lub venice, z wielu powodów.