alias pisze:Źródło posta dlaczego nie czepiacie się o te same braki reda czy arii?
a czepianie się jednego z modeli BM?
alias - bywasz czasem na profesjonalnych planach filmowych? Jak bywasz, to z pewnością wiesz, jaki sztab ludzi pracuje tam wokół kamery. Szwenkier, ostrzyciel, asystenci, wózkarze itd.
Tam jest na to wszystko budżet. Oni i tak nie będą pracować na BM pocket 4K (chyba, że do specyficznych zastosowań, gdzie potrzeba małej kamery)
Pocket 4K jest kierowany do innego odbiorcy, do ludzi robiących niskobudżetowe dokumenty, etiudy filmowe, filmy korpo, a może nawet ambitniejsze wesela.
Dlatego gadanie, że on nie ma stabilizacji matrycy, bo to przecież wielka kamera filmowa a nie kamera na śluby - do mnie nie przemawia.
To jest kamera dla ambitnego filmowca, który pracuje w pojedynkę lub w niewielkiej ekipie - i tutaj takie rzeczy jak stabilizacja matrycy, odchylany ekranik, czy autofocus po prostu się przydają.
Wszystko to nie zmienia faktu, że jest to kapitalna kamerka za niewielkie pieniądze.