Pod dyskusję daję kolory z ostatniej realizacji, cały czas szukam walczę z kolorami i głownie o nie Was zapytam. Czy są przyjemne dla oka, czy zupełni Wam nie leżą.
http://www.youtube.com/watch?v=-juKhmXIMKY
GH4 - ślub i kolorki
GH4 - ślub i kolorki
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
GH4 - ślub i kolorki
mikefilm pisze:Źródło posta Czy są przyjemne dla oka, czy zupełni Wam nie leżą.
To czy one nam leża czy nie to jest zawsze kwestia gustu i tego co twórca filmu (artysta) chciał wyrazić. Ważniejsze jet aby w całym filmie tego typu były one spójne i utrzymane w jednakowej tonacji kolorystycznej. I praktycznie tak u Ciebie jest - spójność całkiem przyzwoita. Raptem 2-3 ujecie (np.: 1:59) są do lekkiej poprawki gdyż bardziej 'wpadają' w tonacją zieloną a nie w różowo-fioletową jak większość filmu. Na szczęście różnica jest delikatna i nie razi. Czasami widać że balans bieli był na auto i zmienia się w trakcie ujęcia, ale też delikatnie - nie ma tragedii.
Taką kolorystykę jako sobie obrałeś wiele osób lubi, przypomina tą z matryc Canona, choć gdybyś użył takiej jaka "wyszła Ci" w 1:59 też by się podobało.
GH4 - ślub i kolorki
Kolory wydają się spójne, choć moim zdaniem nieco za ciepłe.
Poza kolorystyką - inne czepialstwo:
Mi przeszkadza intro i napis na początku - zawsze mi to przeszkadza i uważam to za nieeleganckie a nawet paskudne
Inaczej kiedy oglądam film "film" - tam nazwisko reżysera jest wskazane.
0:59 telepawka
1:33 krzywo
3:05 - fajne - kran ?
Poza kolorystyką - inne czepialstwo:
Mi przeszkadza intro i napis na początku - zawsze mi to przeszkadza i uważam to za nieeleganckie a nawet paskudne
Inaczej kiedy oglądam film "film" - tam nazwisko reżysera jest wskazane.
0:59 telepawka
1:33 krzywo
3:05 - fajne - kran ?
GH4 - ślub i kolorki
8kmichal pisze:Źródło posta Kolory wydają się spójne, choć moim zdaniem nieco za ciepłe.
Poza kolorystyką - inne czepialstwo:
Mi przeszkadza intro i napis na początku - zawsze mi to przeszkadza i uważam to za nieeleganckie a nawet paskudne
Inaczej kiedy oglądam film "film" - tam nazwisko reżysera jest wskazane.
0:59 telepawka
1:33 krzywo
3:05 - fajne - kran ?
Intro traktuję jako reklamę i wizytówkę do filmu dla potencjalnych klientów, oczywiście może się nie podobać
Faktycznie jedno ujęcie telepawka, drugie krzywo, mój błąd. Następnym razem lepiej wykadruje/wyprostuję.
3:05 tak kran.
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
GH4 - ślub i kolorki
Duży masz ten kran ? Świetnie wygląda, robi dobrą robotę.
Intro - ja zawsze daję podpis na końcu, mam też zapis w umowie, że taki się znajdzie. Po prostu na początku zawsze mi przeszkadza - to takie moje czepialstwo... choć większość moich znajomych tak podpisuje swoją robotę.
Intro - ja zawsze daję podpis na końcu, mam też zapis w umowie, że taki się znajdzie. Po prostu na początku zawsze mi przeszkadza - to takie moje czepialstwo... choć większość moich znajomych tak podpisuje swoją robotę.
GH4 - ślub i kolorki
Kran mam DIY, w zależności jak go zmontuje ma 3 lub 4m. W tym wypadku było 3m. Grane na ogniskowej 11mm .
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
GH4 - ślub i kolorki
Nie nazwałbym tego kolorowaniem, tylko po prostu utrzymaniu poprawnych kolorów Ale akurat tutaj uważam, że wyszło całkiem dobrze (w końcu nie widzę przeżółconej sali!)
A z kranem na sali to nie było tak, że to wiocha i przerost formy?
A z kranem na sali to nie było tak, że to wiocha i przerost formy?
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
GH4 - ślub i kolorki
Tu wygląda dobrze - widzę jedną czy dwie przebitki, bez wielkiego żurawia w kadrze. Nie wiem jak to widać na filmie - w teledysku jest w sam raz.
I tu też bardziej po mojemu tańca i zabawy jest w sam raz - ok 1/4 całości jak nie mniej.
Chociaż to faktycznie zależy od młodych - mi po poprawkach zażyczyli sobie taniec, taniec i jeszcze raz taniec.
I tu też bardziej po mojemu tańca i zabawy jest w sam raz - ok 1/4 całości jak nie mniej.
Chociaż to faktycznie zależy od młodych - mi po poprawkach zażyczyli sobie taniec, taniec i jeszcze raz taniec.
GH4 - ślub i kolorki
8kmichal pisze:Źródło posta u wygląda dobrze - widzę jedną czy dwie przebitki
Wyobrażasz sobie zadowolenie młodych, którzy dopłacili do kranu i zobaczyli z niego dwie przebitki?
Nie robię już offtopu.
Jak pisałem, kolory ok, choć nie wiem, czemu u mnie stwierdziłeś, że Ci się nie podobają, a tutaj widzę takie same - czyli po prostu poprawne, naturalne.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
GH4 - ślub i kolorki
mav pisze:Źródło posta Jak pisałem, kolory ok, choć nie wiem, czemu u mnie stwierdziłeś, że Ci się nie podobają, a tutaj widzę takie same - czyli po prostu poprawne, naturalne.
Moim zdaniem u Ciebie wyszło lepiej, u mikefilm trochę za żółto jak na moje oko (zwłaszcza w kościele) i za bardzo podciągnięte czernie..Ale całość ogląda się fajnie. Z tego co na szybko zauważyłem to w 0:56 młody pociera nocha, trochę niefortunny moment i 2:20 przy miejscach młodych na ziemi stoi chyba zoom na gorilli - to drugie oczywiście jako żart.
"Ojciec Zdzicha"
GH4 - ślub i kolorki
Kran u mnie to standard bez żadnych dopłat... staram się na niego nigdy nie kadrować jest lekki i często zmienia miejsce.
Masz wprawne oko, ale nie zoom tylko tascam
kulfi82 pisze:Źródło posta 2:20 przy miejscach młodych na ziemi stoi chyba zoom na gorilli
Masz wprawne oko, ale nie zoom tylko tascam
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
GH4 - ślub i kolorki
mikefilm pisze:Źródło posta Masz wprawne oko, ale nie zoom tylko tascam
To już chyba zboczenie zawodowe Najgorsze jest jednak to, że tascama z 15 metrów dojrzę ale, że młoda się nieciekawie ustawi i z nosem wygląda jak diabolina to już niekoniecznie
"Ojciec Zdzicha"
GH4 - ślub i kolorki
mikefilm pisze:Źródło posta Kran u mnie to standard bez żadnych dopłat... staram się na niego nigdy nie kadrować jest lekki i często zmienia miejsce.
Tylko, że filmujesz sam, raz na jakiś czas, a kran głowicy nie ma W taki sposób to tym bardziej kiepsko, żeby taki porzucony był w kadrze (choć i tak go widać)
Swoją drogą też kiedyś przestawialiśmy kran, to ludzkośc krytykowała, że stwarzamy zagrożenie i nic tylko tym jeździmy ludziom nie dogodzisz.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
GH4 - ślub i kolorki
Jakoś nigdy nie miałem problemu, żeby ktoś doczepił się do kranu. Częściej zainteresownie typu "a to bydzie do gipsdeki jeździć ja?". Jak będzie problemu po prostu pójdę do pary, wyjaśnię sytuację i zapytam czy mam złożyć kran (5min roboty) czy go zostawić.
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Wróć do „Nasze relacje ze ślubów”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości