Dawno mnie tu nie było, bo ostatnio mam tle filmowej roboty że nawet nie wiem co w sprzęcie jest teraz na topie.
Wrzucę pod recenzję, bo koledzy z pracy ciekawi co świat filmowy na to rzeknie
https://www.youtube.com/watch?v=OTdylXVGNfs
JTP3
JTP3
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
JTP3
nie wiem czemu, ale w 2:33 domyśliłem się jaki będzie finał
może moje podświadome pragnienie do ulubionego trunku zadziałało?
może moje podświadome pragnienie do ulubionego trunku zadziałało?
JTP3
Fajne. Nie będę się czepiał szczegółów, bo one są nieistotne. Dla mnie trochę przegięta koloryzacja, ale to kwestia gustu, choć ona ma też wpływ na narrację - o czym w dalszej części.
Natomiast nie podoba mi się sama końcówka - to machanie głowami - to jest takie łopatologiczne i mało szlachetne. Według mnie wystarczyłby odpowiedni, dyskretny uśmiech, wyraz zadowolenia na twarzy i spojrzenie.
Natomiast niestety jest to wadliwe narracyjnie, gdyż został popełniony błąd braku właściwej ekspozycji (w sensie literackim) oraz nadania bohaterom znaków rozróżniających.
Przez większość filmu zastanawiałem się kto jest kto, a jest to związane z koloryzacją - wszystko jest dwukolorowe.
A co do ekspozycji - brakuje początku, kiedy panowie są razem na kempingu i podejmują decyzję, że jeden z nich wyrusza. Bo ja to odebrałem tak, że Ci Panowie gdzieś chcą się wyprawiać, ale wyprawia się jeden z nich, a potem nie wiedziałem który jest który, bo są mało charakterystyczni. I przyjemność z oglądania tłumiłyby mi próby połapania się kto jest kto.
Natomiast nie podoba mi się sama końcówka - to machanie głowami - to jest takie łopatologiczne i mało szlachetne. Według mnie wystarczyłby odpowiedni, dyskretny uśmiech, wyraz zadowolenia na twarzy i spojrzenie.
Natomiast niestety jest to wadliwe narracyjnie, gdyż został popełniony błąd braku właściwej ekspozycji (w sensie literackim) oraz nadania bohaterom znaków rozróżniających.
Przez większość filmu zastanawiałem się kto jest kto, a jest to związane z koloryzacją - wszystko jest dwukolorowe.
A co do ekspozycji - brakuje początku, kiedy panowie są razem na kempingu i podejmują decyzję, że jeden z nich wyrusza. Bo ja to odebrałem tak, że Ci Panowie gdzieś chcą się wyprawiać, ale wyprawia się jeden z nich, a potem nie wiedziałem który jest który, bo są mało charakterystyczni. I przyjemność z oglądania tłumiłyby mi próby połapania się kto jest kto.
JTP3
Facet płynie łódką a następna scena jakiś facet idzie już na lądzie i ja nie wiem czy to ten koleś z łódki czy to ktoś inny... Chyba powinien dopłynąć do brzegu i zacumować gdzieś, zamoczyć nogi..itd kolory fajne.
JTP3
Mi się kolory podobają (chociaż też nie odróżniałem bohaterów od siebie) - problem w tym, że dla takiej pointy ten film jest po prostu za długi. Chociaż specjalnie nie czuć było jakiegoś budowania napięcia, to oczekiwania miałem większe.
1:45 - dlaczego bohater trzyma rękę w ten sposób? Przecież cały stoi w cieniu więc słońce go nie razi. No i faktycznie to kręcenie głowami pod koniec to jak Marcin napisał, mało szlachetna łopata. Ale całość ładna, klimat westernowy.
To jest w ogóle reklama czegoś, filmik na kampanię viralową czy co?
1:45 - dlaczego bohater trzyma rękę w ten sposób? Przecież cały stoi w cieniu więc słońce go nie razi. No i faktycznie to kręcenie głowami pod koniec to jak Marcin napisał, mało szlachetna łopata. Ale całość ładna, klimat westernowy.
To jest w ogóle reklama czegoś, filmik na kampanię viralową czy co?
"każda przyslona znaczy co innego, wyraża inne emocje"
(c) jakaś grupa z facebooka
(c) jakaś grupa z facebooka
JTP3
Napisz proszę więcej informacji technicznych: Jaka puszka, obiektywy, drony, dźwięk - jak i czym montujesz, kolorujesz itp.
Ja bym zamienił jednego drwala na Panią Drwalową
Ja bym zamienił jednego drwala na Panią Drwalową
JTP3
Hej dzięki za naprawdę merytoryczne komentarze, części błędów o których wspomnieliście byłem już świadomy podczas montażu.
Michał ze sprzętu został użyty GH4 V-logL + SB grane w 4K, klatkaż 25kl/s migawka na 1/100 wszystkie ujęcia poza dronem i ujęciem w canoe był robione na sigmie 18-35 1.8. Ujęcie w canoe było robione na tokinie 11-20 2.8, dron DJI Mavic Pro. Dźwięk w całości dodawany w poście. Montaż i kolory w Sony Vegas Pro, dokładnie o kolorach nie będę się rozpisywał bo był to bardzo złożony proces na który składają się podstawowe suwaki, luty, MBL i Neat Video.
Dodatkowo mogę powiedzieć, że w Stanach jest łatwiej, tam kolory "wychodzą same", domyślam się że jest to zasługa prawdopodobnie znacznie czystego powietrza i innego konta padania światła, chodź szerokość geograficzna jest zbliżona do Polskiej. Wszystkie ujęcia poza samym obozem był robione na wysokościach powyżej 2000mnpm więc to też może mieć znaczenia przy charakterystyce światła.
Michał ze sprzętu został użyty GH4 V-logL + SB grane w 4K, klatkaż 25kl/s migawka na 1/100 wszystkie ujęcia poza dronem i ujęciem w canoe był robione na sigmie 18-35 1.8. Ujęcie w canoe było robione na tokinie 11-20 2.8, dron DJI Mavic Pro. Dźwięk w całości dodawany w poście. Montaż i kolory w Sony Vegas Pro, dokładnie o kolorach nie będę się rozpisywał bo był to bardzo złożony proces na który składają się podstawowe suwaki, luty, MBL i Neat Video.
Dodatkowo mogę powiedzieć, że w Stanach jest łatwiej, tam kolory "wychodzą same", domyślam się że jest to zasługa prawdopodobnie znacznie czystego powietrza i innego konta padania światła, chodź szerokość geograficzna jest zbliżona do Polskiej. Wszystkie ujęcia poza samym obozem był robione na wysokościach powyżej 2000mnpm więc to też może mieć znaczenia przy charakterystyce światła.
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
JTP3
Obraz, kolor bardzo mi się podobają. Musze trochę odszczekać to co pisałem wczoraj o panasach.. ale tylko trochę. Wygląda to bardzo ładnie i spójnie Jeżeli chodzi o uwagi to tak jak koledzy wyżej:
1. zbyt podobni bohaterowie, ja już się pogubiłem od pierwszej minuty,
2. zbyt mało wyeksponowany produkt - ja wiem, że alias czyta w myślach, ma 15 zmysłów i kontroluje internety ... ale ja do końca nie byłem przekonany co jest właściwie reklamowane
3. za długie
1. zbyt podobni bohaterowie, ja już się pogubiłem od pierwszej minuty,
2. zbyt mało wyeksponowany produkt - ja wiem, że alias czyta w myślach, ma 15 zmysłów i kontroluje internety ... ale ja do końca nie byłem przekonany co jest właściwie reklamowane
3. za długie
"Ojciec Zdzicha"
JTP3
kulfi82 pisze:Źródło posta ja wiem, że alias czyta w myślach, ma 15 zmysłów i kontroluje internety
a może to internety wirtualnie kontrolują aliasa?
Wróć do „Nasze fabuły, reklamy, reportaże, teledyski”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości