Witam
Nowa kamerka, nowe testy.
BMPC 4k znacznie poszerza możliwości BMCC 2.5 k w wielu aspektach ale tylko poszerza.
BMCC 2.5 to Master Camera ze względu na jakość obrazowania.
Kupujesz BMPC 4k? Zamów wcześniej ssd 2.5 Samsung 860 pro.
Cruciale nie dały rady przy zapisie 4000x 2160 RAW.
https://www.youtube.com/watch?v=WMp__joLjk4
Jakość tylko na Vimeo:
https://vimeo.com/452444239
pozdrawiam
"Robopark" BMPC 4k test
"Robopark" BMPC 4k test
BMCC 2.5k EF + BMPC 4k EF + Samyang, Canon, Tokina, Tamron, Zenitar, Weltblick, Yashinon, Sigma
Davinci Resolve 17
PC Win10 GTX 1080TI 32 GB RAM i7 8086k SSD Samsung + SSD Cache
Davinci Resolve 17
PC Win10 GTX 1080TI 32 GB RAM i7 8086k SSD Samsung + SSD Cache
"Robopark" BMPC 4k test
Jakoś ciemno, nie wszędzie mi się wydaje ostro no i te powtarzające się ujęcia mnie troszkę zmęczyły. Tak nie bardzo wiem, co autor ma na myśli z tym filmem, ani to reportaż, ani test.
Mimo wszystko nie widzę tu oszałamiającej jakości i przewagi RAWów, wręcz byłem zaskoczony, jak się pojawiło ISO400, bo jednak jakieś meszki tu i tam latają...
Mimo wszystko nie widzę tu oszałamiającej jakości i przewagi RAWów, wręcz byłem zaskoczony, jak się pojawiło ISO400, bo jednak jakieś meszki tu i tam latają...
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
"Robopark" BMPC 4k test
Faktycznie strasznie ciemno, nie zauważyłem szumów ani nieostrych ujęć, trochę długie i monotonne ale muza dobrze dobrana do tematyki a same ujęcia bardzo solidne skadrowane...
"Robopark" BMPC 4k test
W DR porównałem sobie lumę dla najjaśniejszego ujęcia w teście BMPC 4k ze sceną w pełnym słońcu sfilmowaną w "The Road To Perdition".
Ujęcie w filmie z Tomem Hanksem jest "ciemniejsze". Uwaga: zakres lumy dla ujęcia w słońcu : 0 - 640 + highlights. Nie wspominam o ujęciach wewnątrz. Cały film jest "ciemny".
Kamera filmowa a kamera video to dwa różne tematy. A to, ze dziś na materiał video mówi się "cinematic" to inna sprawa.
Ujęcie w filmie z Tomem Hanksem jest "ciemniejsze". Uwaga: zakres lumy dla ujęcia w słońcu : 0 - 640 + highlights. Nie wspominam o ujęciach wewnątrz. Cały film jest "ciemny".
Kamera filmowa a kamera video to dwa różne tematy. A to, ze dziś na materiał video mówi się "cinematic" to inna sprawa.
BMCC 2.5k EF + BMPC 4k EF + Samyang, Canon, Tokina, Tamron, Zenitar, Weltblick, Yashinon, Sigma
Davinci Resolve 17
PC Win10 GTX 1080TI 32 GB RAM i7 8086k SSD Samsung + SSD Cache
Davinci Resolve 17
PC Win10 GTX 1080TI 32 GB RAM i7 8086k SSD Samsung + SSD Cache
Wróć do „Nasze fabuły, reklamy, reportaże, teledyski”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości