FUJifilm X-T3
FUJifilm X-T3
Mam mieszasne uczucia, wczoraj doszedl i o niebo lepiej niż Viltrox ale też nie jakoś super (na ten moment). To wersja druga adaptera i pierwsza oprogramowania więc podejrzewam, że są pewne nie dociągnięcia. Dam znać jak potestuje.
FUJifilm X-T3
Widzę że poprawili pierścień przysłony.. To co najbardziej doskwiera w pierwszej wersji.. A jak się spisuje z sigma 18-35?
FUJifilm X-T3
Ten pierścień i tak za blisko. Jeszcze mógłby być jeszcze przesunięty. Niestety ale przy takim klocku jak 18-35 (<3) nie da się tak szybko zmienić przesłony jak myślałem i przednia rolka myśle, że lepiej tu się sprawdzi i tak zrobie jak tylko ogarne co zrobić bo XT3 ma tyle ocji konfiguracji, ze mnie troche to przygniotło.
Ogólnie autofokus troszke myszukuje i szarpie ale jak wykryje twarz to działa to dość dobrze. Zdarza mu się myszkować bez powodu ale to w końcu dwa różne systemy. Przy 120kl/s nawet widać jak zmienia się płaszczyzna ostrości. Ogólnie w internecie wygląda to bardzo dobrze w realu troszkę wolniej. Kiedy np prowadze kamera na steadi i przed obiektywem coś się pojawi to raz potrafi przeostrzyć a raz jest w stanie utrzymać ostrość tam gdzie ma być, robi to dość wybiórczo. W weekend biegałem jakieś 3h i wydaje mi się, że da się z czasem wyczuć sytuacje, których trzeba unikać, żeby af się nie zgubił. Mam wersje 2.10 w puszcze, 1.0 w adapterze i Bóg wie jaką w obiektywie. Z czasem zaktualizuje puche i adapter, zobaczymy co wyjdzie. Do systemówek pewnie nie ma co porównywać.
Zauważyłem też, że z 18-35(<3) działa całkiem przyjemnie z autoiso oraz przesłoną na auto. Nie jest to ideał ale w odpowiedni sposób do wykorzystania. XT3 oferuje jakieś tryby auto ale jeszcze nie ogarnąłem jakie dokładnie i tam można dokładnie zakresy ustawić.
Z nifty-fifty canona AF działa sprawniej ale tak szybko działa momentami, że mam wrażenie, że zaraz tubus odpadnie
Odległości na obiektywie z realnymi nie pokrywają się ale tym razem są to wartości mniejsze, o bardzo dużo mniejsze i do (prawie) przeżycia.
Wyszedł fotodiox. Ciekawe czy ten też robi zwary ale z drugiej strony 80$ taniej. Czekam co pokaże MB ale mogę sie nie doczekać bo teraz niby rzeźbią coś do Pocketa i pewnie miljony* monet. Trzeba będzie odłożyć znowu.
https://www.newsshooter.com/2019/06/16/ ... s-adapter/
Posiada ciekawą funkcje:
Z drugiej strony fringera trzeba odpiąć i podłaczyć do body żeby wszystko wykrył poprawnie.
Jest jeszcze Kipon ale oni to w ogóle mają chyba odlot, 328$ i nie ma pierścienia przysłony a biorąc pod uwagę opinie o ich innych produktach to ciekaw jestem co ten oferuje.
https://www.bhphotovideo.com/c/product/ ... to_fx.html
Ogólnie autofokus troszke myszukuje i szarpie ale jak wykryje twarz to działa to dość dobrze. Zdarza mu się myszkować bez powodu ale to w końcu dwa różne systemy. Przy 120kl/s nawet widać jak zmienia się płaszczyzna ostrości. Ogólnie w internecie wygląda to bardzo dobrze w realu troszkę wolniej. Kiedy np prowadze kamera na steadi i przed obiektywem coś się pojawi to raz potrafi przeostrzyć a raz jest w stanie utrzymać ostrość tam gdzie ma być, robi to dość wybiórczo. W weekend biegałem jakieś 3h i wydaje mi się, że da się z czasem wyczuć sytuacje, których trzeba unikać, żeby af się nie zgubił. Mam wersje 2.10 w puszcze, 1.0 w adapterze i Bóg wie jaką w obiektywie. Z czasem zaktualizuje puche i adapter, zobaczymy co wyjdzie. Do systemówek pewnie nie ma co porównywać.
Zauważyłem też, że z 18-35(<3) działa całkiem przyjemnie z autoiso oraz przesłoną na auto. Nie jest to ideał ale w odpowiedni sposób do wykorzystania. XT3 oferuje jakieś tryby auto ale jeszcze nie ogarnąłem jakie dokładnie i tam można dokładnie zakresy ustawić.
Z nifty-fifty canona AF działa sprawniej ale tak szybko działa momentami, że mam wrażenie, że zaraz tubus odpadnie
Odległości na obiektywie z realnymi nie pokrywają się ale tym razem są to wartości mniejsze, o bardzo dużo mniejsze i do (prawie) przeżycia.
Wyszedł fotodiox. Ciekawe czy ten też robi zwary ale z drugiej strony 80$ taniej. Czekam co pokaże MB ale mogę sie nie doczekać bo teraz niby rzeźbią coś do Pocketa i pewnie miljony* monet. Trzeba będzie odłożyć znowu.
https://www.newsshooter.com/2019/06/16/ ... s-adapter/
Posiada ciekawą funkcje:
There is a slight catch when using the adapter. Every time you switch lenses you need to press and hold the calibrate button while the camera is starting up so that the camera can properly identify which lens is attached.
Z drugiej strony fringera trzeba odpiąć i podłaczyć do body żeby wszystko wykrył poprawnie.
Jest jeszcze Kipon ale oni to w ogóle mają chyba odlot, 328$ i nie ma pierścienia przysłony a biorąc pod uwagę opinie o ich innych produktach to ciekaw jestem co ten oferuje.
https://www.bhphotovideo.com/c/product/ ... to_fx.html
FUJifilm X-T3
Choć rozumiem chęć posiadania sigmy 18-35 to jednak cena tych adapterów nie rzadko stanowi większą lub mniejszą część natywnego szkła do fuji ... zwłaszcza jeśli ktoś rozważa zakup używanych szkieł... Myślę, że w przypadku Fuji XT-3 jedyna sensowna droga to zakup natywnych używek lub tanich manualnych chińczyków... Kipon =328 $ a ja za Zonlaya 22 1.8 dałem 250 $ za samyanga 12 f2 1300 zł za nówkę ... obydwa świetnie nadają się na gimbal... Rozumiem, że pozostały szkła w szafie i warto je wykorzystać, ale jeśli jest to przesiadka na nowy system na dłużej no to ...
FUJifilm X-T3
Co kto lubi Poza tym, brak jakiejkolwiek odpowiedzi na 18-35(<3) na xmount i ze mną zostanie. Stałki bez problemu ale ceny zaporowe, żeby cokolwiek zbudować nawet na używkach. Kolejne obiektywy to już pewnie stałki*, Kamlam 50mm Mk2, może jakieś 21/28 a później coś dłuższego, jakiegoś 75/85 Na dłuższą mete nie przewiduje dokupować niczego innego
PS
Jak zonlai?
PS
Jak zonlai?
FUJifilm X-T3
No ale chyba nie powiesz mi, że 23mm f2, 35mm f2 i 50 f2 mają zaporową cenę Używaną 35mm f2 można spokojnie dostać za ok 1300 zł. Chociaż ja akurat tego szkła nie lubie (za to 50 f2 jest extra)...
Ps. Zonlai jest świetny... dobrze zbudowany, metalowy, ma mały luz na bagnecie ale z chinolami już tak bywa... nie zachwyci kontrastem pod ostre światło, flary w obiektyw jak najbardziej wpadną ... za to jest mały, lekki, tani, ostrzy blisko i przyjemnie się na nim pracuje, bardzo kompaktowo i wyważyć go na gimbal to żaden problem. Do tego ma względnie dobre światło co przy czułościach fuji rzędu 3200 iso i więcej jest jak najbardziej wystarczający ...
Ps. Zonlai jest świetny... dobrze zbudowany, metalowy, ma mały luz na bagnecie ale z chinolami już tak bywa... nie zachwyci kontrastem pod ostre światło, flary w obiektyw jak najbardziej wpadną ... za to jest mały, lekki, tani, ostrzy blisko i przyjemnie się na nim pracuje, bardzo kompaktowo i wyważyć go na gimbal to żaden problem. Do tego ma względnie dobre światło co przy czułościach fuji rzędu 3200 iso i więcej jest jak najbardziej wystarczający ...
FUJifilm X-T3
Niby fajnie ale na te 3 wychodzi z +- 5k na razie zostane przy zoomach
PS.
Chinole od jakiegoś czasu lecą mocno po bandzie wypuszczając bardzo ciekawe manualne obiektywy. Ciekawe opcje się pojawiły i w dobrych pieniążkach. Paptrzyłem na testy Zonlai i w sumie za takie pieniążek to jest całkiem całkiem
PS.
Chinole od jakiegoś czasu lecą mocno po bandzie wypuszczając bardzo ciekawe manualne obiektywy. Ciekawe opcje się pojawiły i w dobrych pieniążkach. Paptrzyłem na testy Zonlai i w sumie za takie pieniążek to jest całkiem całkiem
FUJifilm X-T3
Pewnie na Chińczykach też można zbudować całkiem ciekawy zestaw... problem tylko w tym, że trudno dostać używki bo jest tego mało u nas na rynku, a więcej za granicą... a nowe chinole mocno cenowo zbliżą się do używanych fujinionów, a nie mają przecież autofocusa (choć mają lepsze światło ). samyang 12mm =ok. 1300 zł, zonlay= 22 = 900 zł. a Kamlan 50 1.1 w zależności od wersji kosztuje ok 250-350$ co daje ok = 800- 1400 zł. łącznie wychodzi ok - 3000-4000 zł, gdybyś chciał jednak zrezygnować z samyanga na rzecz laowy 9mm 2.8 to ta chińska zabawka kosztuje ponad 2000 zł i taki zestaw również może osiągnąć cenę 5000 zł. Wiadomo, że jeśli się trafią używki na fejsie czy na OLX to ta cena, za cały zestaw zrobi się naprawdę przyjemna...
FUJifilm X-T3
Ja jestem trochę zawiedziony jednak tym adapterem Fringer pro (ver. 1). U mnie niestety AF nie działa tak jak to widziałem na filmach z Youtube, głównie mowa rzecz jasna o AF. Mam dwie sigmy 18-35 1.8 i żadna nie działa dobrze pod tym względem. Obydwie mają najnowszy firmware wgrany przez USB Dock, aparat oraz adapter również mają najnowsze oprogramowanie. Liczyłem na to że da się używać takiego zestawu na stedi z włączonym AF, ale teraz widzę że niestety nie. Nie liczyłem co prawda na to że będzie to tak działać jak DPAF Canona, ale na filmach widać było że da się używać. U mnie niestety nie. Nie wiem gdzie leży przyczyna, wątpię że obydwa szkła sigmy mają wadę, prędzej już mój egzemplarz adaptera.
Jako że lubiłem do tej pory eksperymenty, tak teraz utwierdziłęm się w przekonaniu że natywne szkła to zawsze najlepsze rozwiązanie.
Niestety, Fujifilm ma swoje obiektywy takie sobie. Większość z systemem Focus By Wire - czego osobiście nienawidzę. W nich AF jest najlepszy, ale gdy już coś przyjdzie zrobić manualnie... dla mnie porażka.
Jako że lubiłem do tej pory eksperymenty, tak teraz utwierdziłęm się w przekonaniu że natywne szkła to zawsze najlepsze rozwiązanie.
Niestety, Fujifilm ma swoje obiektywy takie sobie. Większość z systemem Focus By Wire - czego osobiście nienawidzę. W nich AF jest najlepszy, ale gdy już coś przyjdzie zrobić manualnie... dla mnie porażka.
FUJifilm X-T3
Zgodzę ze wszystkim. Jednak ja u siebie najpewniej bede widział 35mm F2.0 ew 18/2 ew 16/1.4. Tak to raczej manualne/z adapterem*. Zdecydowanie wole mieć skale ostrości + "nomalne" działanie obiektywu. Zaletą XT3 (teoretycznie) jest opcja ustawienia w jaki sposób ma działać pierścień ostrości, do wyboru liniowy lub nieliniowy. Sprawdziłbym gdybym miał dojście do obiektywów Fuji. Może będąc przy okazji w jakiś sklepie foto zapytam czy byłaby opcja to sprawdzić. Może jest to jakiś sposób?
*-Chyba, że bede duuużo zarabiał, to może coś innego wejdzie np. 8-16 i 50-140
*-Chyba, że bede duuużo zarabiał, to może coś innego wejdzie np. 8-16 i 50-140
FUJifilm X-T3
Gruby Pan Albert pisze:Źródło posta Zgodzę ze wszystkim. Jednak ja u siebie najpewniej bede widział 35mm F2.0 ew 18/2 ew 16/1.4. Tak to raczej manualne/z adapterem*. Zdecydowanie wole mieć skale ostrości + "nomalne" działanie obiektywu. Zaletą XT3 (teoretycznie) jest opcja ustawienia w jaki sposób ma działać pierścień ostrości, do wyboru liniowy lub nieliniowy. Sprawdziłbym gdybym miał dojście do obiektywów Fuji. Może będąc przy okazji w jakiś sklepie foto zapytam czy byłaby opcja to sprawdzić. Może jest to jakiś sposób?
Miałem kilka miesięcy temu 35 2.0 pożyczonego z wypożyczalni. Owszem, możliwość ustawienia liniowego działania jest i nawet przypomina to nieco działanie "normalne" pierścienia ostrości, niestety przeglądając nagranie widać było wyrażnie skokowe działanie ostrości, tzn mimo że kręciłem płynnie w jedną stronę widać było że ostrość podąża raz szybciej raz wolniej. Nie wiem czy ten obiektyw był już tak styrany czy tak to po prostu ma wyglądać. Jeśli to drugie to ja dziękuję. Muszę natomiast jeszcze spróbować zapiąć jakieś inne szkło, najlepiej nowe.
FUJifilm X-T3
Gruby Pan Albert pisze:Źródło posta Zgodzę ze wszystkim. Jednak ja u siebie najpewniej bede widział 35mm F2.0 ew 18/2 ew 16/1.4. Tak to raczej manualne/z adapterem*. Zdecydowanie wole mieć skale ostrości + "nomalne" działanie obiektywu. Zaletą XT3 (teoretycznie) jest opcja ustawienia w jaki sposób ma działać pierścień ostrości, do wyboru liniowy lub nieliniowy. Sprawdziłbym gdybym miał dojście do obiektywów Fuji. Może będąc przy okazji w jakiś sklepie foto zapytam czy byłaby opcja to sprawdzić. Może jest to jakiś sposób?
*-Chyba, że bede duuużo zarabiał, to może coś innego wejdzie np. 8-16 i 50-140
Przede wszystkim zobacz jak wygląda 16 f1,4, to strasznie duża i ciężka krowa... za to ostatnio wypuścili maleńkiego 16mm 2.8 choć nie wiem czy to światło nie będzie dla ciebie za ciemne na Polskie kościoły i sale weselne
FUJifilm X-T3
Dividex pisze:Źródło posta Pewnie na Chińczykach też można zbudować całkiem ciekawy zestaw... problem tylko w tym, że trudno dostać używki bo jest tego mało u nas na rynku, a więcej za granicą... a nowe chinole mocno cenowo zbliżą się do używanych fujinionów, a nie mają przecież autofocusa (choć mają lepsze światło ). samyang 12mm =ok. 1300 zł, zonlay= 22 = 900 zł. a Kamlan 50 1.1 w zależności od wersji kosztuje ok 250-350$ co daje ok = 800- 1400 zł. łącznie wychodzi ok - 3000-4000 zł, gdybyś chciał jednak zrezygnować z samyanga na rzecz laowy 9mm 2.8 to ta chińska zabawka kosztuje ponad 2000 zł i taki zestaw również może osiągnąć cenę 5000 zł. Wiadomo, że jeśli się trafią używki na fejsie czy na OLX to ta cena, za cały zestaw zrobi się naprawdę przyjemna...
Widziałem Laowe 9mm ale cena spooooro Zabawka świetna na pewno. Kamlanik 50mm tylko MK2 na chwilę obecną. Martwi mnie tylko jego wytrzymałość na dłuższą mete. Generalnie set dopiero buduje więc wyjdzie w praniu.
wemlo pisze:Źródło postaGruby Pan Albert pisze:Źródło posta Zgodzę ze wszystkim. Jednak ja u siebie najpewniej bede widział 35mm F2.0 ew 18/2 ew 16/1.4. Tak to raczej manualne/z adapterem*. Zdecydowanie wole mieć skale ostrości + "nomalne" działanie obiektywu. Zaletą XT3 (teoretycznie) jest opcja ustawienia w jaki sposób ma działać pierścień ostrości, do wyboru liniowy lub nieliniowy. Sprawdziłbym gdybym miał dojście do obiektywów Fuji. Może będąc przy okazji w jakiś sklepie foto zapytam czy byłaby opcja to sprawdzić. Może jest to jakiś sposób?
Miałem kilka miesięcy temu 35 2.0 pożyczonego z wypożyczalni. Owszem, możliwość ustawienia liniowego działania jest i nawet przypomina to nieco działanie "normalne" pierścienia ostrości, niestety przeglądając nagranie widać było wyrażnie skokowe działanie ostrości, tzn mimo że kręciłem płynnie w jedną stronę widać było że ostrość podąża raz szybciej raz wolniej. Nie wiem czy ten obiektyw był już tak styrany czy tak to po prostu ma wyglądać. Jeśli to drugie to ja dziękuję. Muszę natomiast jeszcze spróbować zapiąć jakieś inne szkło, najlepiej nowe.
Może kwestia zużycia właśnie. Sprawdzę, może trafi się też 50mm albo 16/18.
Dividex pisze:Źródło postaGruby Pan Albert pisze:Źródło posta Zgodzę ze wszystkim. Jednak ja u siebie najpewniej bede widział 35mm F2.0 ew 18/2 ew 16/1.4. Tak to raczej manualne/z adapterem*. Zdecydowanie wole mieć skale ostrości + "nomalne" działanie obiektywu. Zaletą XT3 (teoretycznie) jest opcja ustawienia w jaki sposób ma działać pierścień ostrości, do wyboru liniowy lub nieliniowy. Sprawdziłbym gdybym miał dojście do obiektywów Fuji. Może będąc przy okazji w jakiś sklepie foto zapytam czy byłaby opcja to sprawdzić. Może jest to jakiś sposób?
*-Chyba, że bede duuużo zarabiał, to może coś innego wejdzie np. 8-16 i 50-140
Przede wszystkim zobacz jak wygląda 16 f1,4, to strasznie duża i ciężka krowa... za to ostatnio wypuścili maleńkiego 16mm 2.8 choć nie wiem czy to światło nie będzie dla ciebie za ciemne na Polskie kościoły i sale weselne
Po pierwsze nie jestem weselnikiem raczej amatorka dla siebie, może kiedyś. Widziałem tą 16mm, z jednej strony ciemnawa a z drugiej bardzo akceptowalny rozmiar
EDIT
PAtrzea na 16/1.4 i 16/2.8. Oba ogień w szopie (pomijam cene) ale 16/1.4 ma znaczniki odległości na obiektywie a to sporo a z drugiej strony przy 16mm głębia ostrości jest ogromna i 2.8 myśle, że by starczyło (choć focus-by-wire zawsze będzie ssał słonego )
FUJifilm X-T3
Mam laowe 9mm i samyanga 12mm, gdybym miał drugi raz wybierać to zdecydowanie postawiłbym na samyanga w stosunku cena, jakość i to co oferują obydwa obiektywy, kąt widzenia itp. to wg mnie samyang jest w zupełności wystarczający... lubię bardzo to szkło, a laowa mnie troche zawiodła... jeśli szukasz setu do amatorskich zastosowań to wg mnie 16mm 2.8 zamyka temat ... po tym szkle wg mnie nie musisz się martwić o samyangi i inne a dopłacanie do 1.4 nie ma w tym wypadku większego sensu... Co do światła, to dodam tylko, że ostatnio zrobiłem całe wesele jako jeden z operatorów kamerunów obiektywem 50-140 f2,8 i jakoś światła mi nie brakowało a iso 3200 czy 4000 jest całkiem czyste i przyjemne (o czym już wcześniej wspominałem) ... w zapasie miałem w torbie 35f2 i 50f2 i ani razu tych szkieł nie podpiąłem...
FUJifilm X-T3
Powracam.
Wiecie może czy mogę zaktualizować firmware z ver.1.02 od razu do 3.00 czy musze przechodzić przez 2.00/2.10? Nie ma o tym w instrukcji. W internecie też nie ma takiego ostrzeżenia więc rozumiem, że mogę tak zrobić.
Ma ktoś w ogole wersje 2.00 oraz 2.10 pobraną? Nie widzę nigdzie, żeby ktoś to udostępnił a na stronie fuji pliku już chyba nie ma. Archiwum też nie widzę.
EDIT
Zapytałem Xmana czyli Pawła Bułata. Potwierdził, że nie trzeba przechodzić przez wszystkie po kolei tylko można od razu najnowszą wgrać. Też potwierdzam, mam 3.00 z pominięciem 2.00/2.10
https://www.youtube.com/channel/UC5IutZ ... 01nZV6tP5Q
https://www.x-man.pl/
Wiecie może czy mogę zaktualizować firmware z ver.1.02 od razu do 3.00 czy musze przechodzić przez 2.00/2.10? Nie ma o tym w instrukcji. W internecie też nie ma takiego ostrzeżenia więc rozumiem, że mogę tak zrobić.
Ma ktoś w ogole wersje 2.00 oraz 2.10 pobraną? Nie widzę nigdzie, żeby ktoś to udostępnił a na stronie fuji pliku już chyba nie ma. Archiwum też nie widzę.
EDIT
Zapytałem Xmana czyli Pawła Bułata. Potwierdził, że nie trzeba przechodzić przez wszystkie po kolei tylko można od razu najnowszą wgrać. Też potwierdzam, mam 3.00 z pominięciem 2.00/2.10
https://www.youtube.com/channel/UC5IutZ ... 01nZV6tP5Q
https://www.x-man.pl/
FUJifilm X-T3
Coś poza budżetem dla większości, ale jako opcja dla wymagających
https://www.youtube.com/watch?v=D-9XmqE5MCU
https://www.youtube.com/watch?v=D-9XmqE5MCU
FUJifilm X-T3
Bawiłem się tym combo, chwile bo chwile ale jednak. Fajna opcja choć SLR nie grzyszył jakością albo to była kwestia bycia prototypem
na 17-55 lipton, bo zdaje się, że +- z połowa zakresu była obsługiwana. Za to na 50-135 lepiej ale "mientciej" a do tego cały set trzymał się na taśmie xD
XT3 ma naprawdę dużo mocy przerobowych. Brakuje mi tylko trybu 4:3 na calą wyskość matrycy, 2.40:1 w puszcze, custom FPSów oraz custom cropp marków. Resztą wporząsiu.
W tym roku jak znowu na Cammerimage będzie fuji to zapytam czy można z tym wyjść na miasto. Zeissy, panavisiony tak robio
XT3 + Pana T series + Ninja V
na 17-55 lipton, bo zdaje się, że +- z połowa zakresu była obsługiwana. Za to na 50-135 lepiej ale "mientciej" a do tego cały set trzymał się na taśmie xD
XT3 ma naprawdę dużo mocy przerobowych. Brakuje mi tylko trybu 4:3 na calą wyskość matrycy, 2.40:1 w puszcze, custom FPSów oraz custom cropp marków. Resztą wporząsiu.
W tym roku jak znowu na Cammerimage będzie fuji to zapytam czy można z tym wyjść na miasto. Zeissy, panavisiony tak robio
XT3 + Pana T series + Ninja V
FUJifilm X-T3
Działa. Zmienia przesłonę. Jak trzeba to na S18-35 działa AF. Na c50/1.8 już słabo. Dalej nie sprawdzałem. Czasem jak nagrywam coś dłuższego to potrafi wyłączyć nagrywanie. Słychać ze przesłona mieli przez 0.5 sek i później nic. Także nie jestem przekonany do końca ale oprócz tego działa dość dobrze. Raz mi sie zdarzyło odkąd mam, że przestał reagować i trzeba było odpiąć i zapiąć ponownie. Luzy na bagnecie od strony obiektywu ale tego sie spodziewałem.
Update:
Jest szansa na 2,41:1 i to aż w 60p Brakuje mi tylko VFR oraz jakis znaczków obrazu. Nie pogardziłbym 4:3.
@Admin,
proszę usunąć poprzedni post. Ten jest tylko dla zaznaczenia potencjalnego updatu XT3.
Update:
Jest szansa na 2,41:1 i to aż w 60p Brakuje mi tylko VFR oraz jakis znaczków obrazu. Nie pogardziłbym 4:3.
@Admin,
proszę usunąć poprzedni post. Ten jest tylko dla zaznaczenia potencjalnego updatu XT3.
FUJifilm X-T3
Jakby ktoś się przymierzał do zakupu to niech się wstrzyma miesiąc... z końcem lutego ma się pojawić XT-4 i ptaszki coś ćwierkają o stabilizowanej matrycy i 6k
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość