Realizuje zlecenie teraz dla jednej firmy.
Jej szef jest zafascynowany produkcjami KSW
Zacząłem się zastanawiać czym oni nagrywają chociażby setki tak jak na filmie poniżej, wiecie może czego używają do swoich produkcji?
Podoba Wam się to w jaki sposób to realizują?
Na YT max 1080p - nigdy nie widziałem u nich nic powyżej tego.
https://www.youtube.com/watch?v=qqZ8w47pKf8
KSW i ich realizacje
KSW i ich realizacje
z tego co ja pamiętam, to oni samodzielnie nie realizują tych transmisji
tylko korzystają z usługi redgalaxy polskiej firmy Atende
to jest ta sama firma co od player.pl, ipla.pl, play.tv i wielu innych
pracują dla nich operatorzy tvn i polsatu oraz niezależne podmioty mające własne wozy transmisyjne, kamery i operatorów
ale głównie kamery sony, czasem canony
te materiały jak powyższy film powstają na bazie tego co zarejestrowała ekipa obsługująca daną transmisję plus dogrywki w studio
tylko korzystają z usługi redgalaxy polskiej firmy Atende
to jest ta sama firma co od player.pl, ipla.pl, play.tv i wielu innych
pracują dla nich operatorzy tvn i polsatu oraz niezależne podmioty mające własne wozy transmisyjne, kamery i operatorów
ale głównie kamery sony, czasem canony
te materiały jak powyższy film powstają na bazie tego co zarejestrowała ekipa obsługująca daną transmisję plus dogrywki w studio
KSW i ich realizacje
Dokładnie, kiedyś nagrywałem z kranu, EX3 była.
Setki nagrane zupełnie osobno.
Setki nagrane zupełnie osobno.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
KSW i ich realizacje
Dałbym sobie rękę uciąć, że przy transmisji używają kamer po 200k
Ciekaw jestem czym nagrywają setki hmmm ... ale może to ja przeceniam jakość ich produkcji i transmisji
Ciekaw jestem czym nagrywają setki hmmm ... ale może to ja przeceniam jakość ich produkcji i transmisji
KSW i ich realizacje
Rok albo dwa lata temu na media-treningu widziałem w klatce operatora z c100. Wydaje mi się, że oni podglądają UFC w wielu aspektach. W UFC na ważeniu też kiedyś widziałem operatora z c100. Innym razem z Evą. Osobiście uważam, że c200 jest idealna do takich shotów.
KSW i ich realizacje
zoskate pisze:Źródło posta Rok albo dwa lata temu na media-treningu widziałem w klatce operatora z c100. Wydaje mi się, że oni podglądają UFC w wielu aspektach. W UFC na ważeniu też kiedyś widziałem operatora z c100. Innym razem z Evą. Osobiście uważam, że c200 jest idealna do takich shotów.
dlaczego c200 według Ciebie jest idealna?
KSW i ich realizacje
razor89md pisze:
dlaczego c200 według Ciebie jest idealna?
Matryca, kolory, autofocus, 4K, raw, ergonomia. Myślę, że do takich teaser'ów to jest najlepszy wybór z obecnie dostępnych kamer.
Może trochę podpieram się opinią użytkowników, ale to głównie przez to jaki efekt finalny uzyskują np. G.F. Darwin.
Przy tym jest całkiem solidna i przystępna cenowo w tym zakresie.
Tutaj masz przykładowe ważenie z UFC w którym na drugim planie przewija się c100:
https://www.youtube.com/watch?v=k6ykvrqknVI
A tutaj masz podcast, w którym Karol Pupiec trochę opowiada o pracy na c200:
https://www.youtube.com/watch?v=pYHZg_QhCZE
KSW i ich realizacje
Panowie, to ja się wypowiem Mamy za sobą realizacje materiałów "Cage zone" dla KSW.
Trzeba rozgraniczyć trzy części:
1. Człowiek biegający z C100 - to ojciec właściciela, który często realizuje właśnie dodatkowe materiały z gali, w tym "Cage Zone" i ważenia - nic nie idzie do oficjalnego aftermovie czy zapowiedzi gal.
2. Zapowiedzi są nagrywane albo w całości w studio albo studio plus przebity. Setki lecą jednego dnia najczęściej, od rana do wieczora - sprawdźcie sobie ile osób trzeba opękać. Zorganizowanie terminu dla wszystkich nie jest łatwe. To samo jest z resztą przy realizacjach dla FEN czy DSF Sprzęt najczęściej wykorzystywany to Blackmagic Ursa Mini Pro lub Redziaki/Alexy.
3. Na samej gali jest jeden/dwóch operatorów ze sprzętem podobnej klasy jak w pkt. 2 plus do tego KSW ma umowę z Polsatem więc też wykorzystywane są nagrania z tych kamer.
Jakby co to walcie z pytaniami
Trzeba rozgraniczyć trzy części:
1. Człowiek biegający z C100 - to ojciec właściciela, który często realizuje właśnie dodatkowe materiały z gali, w tym "Cage Zone" i ważenia - nic nie idzie do oficjalnego aftermovie czy zapowiedzi gal.
2. Zapowiedzi są nagrywane albo w całości w studio albo studio plus przebity. Setki lecą jednego dnia najczęściej, od rana do wieczora - sprawdźcie sobie ile osób trzeba opękać. Zorganizowanie terminu dla wszystkich nie jest łatwe. To samo jest z resztą przy realizacjach dla FEN czy DSF Sprzęt najczęściej wykorzystywany to Blackmagic Ursa Mini Pro lub Redziaki/Alexy.
3. Na samej gali jest jeden/dwóch operatorów ze sprzętem podobnej klasy jak w pkt. 2 plus do tego KSW ma umowę z Polsatem więc też wykorzystywane są nagrania z tych kamer.
Jakby co to walcie z pytaniami
KSW i ich realizacje
Witu pisze:Źródło posta Panowie, to ja się wypowiem Mamy za sobą realizacje materiałów "Cage zone" dla KSW.
Trzeba rozgraniczyć trzy części:
1. Człowiek biegający z C100 - to ojciec właściciela, który często realizuje właśnie dodatkowe materiały z gali, w tym "Cage Zone" i ważenia - nic nie idzie do oficjalnego aftermovie czy zapowiedzi gal.
2. Zapowiedzi są nagrywane albo w całości w studio albo studio plus przebity. Setki lecą jednego dnia najczęściej, od rana do wieczora - sprawdźcie sobie ile osób trzeba opękać. Zorganizowanie terminu dla wszystkich nie jest łatwe. To samo jest z resztą przy realizacjach dla FEN czy DSF Sprzęt najczęściej wykorzystywany to Blackmagic Ursa Mini Pro lub Redziaki/Alexy.
3. Na samej gali jest jeden/dwóch operatorów ze sprzętem podobnej klasy jak w pkt. 2 plus do tego KSW ma umowę z Polsatem więc też wykorzystywane są nagrania z tych kamer.
Jakby co to walcie z pytaniami
Czyli sama gala jest ogrywana sprzętem do Polsatu a setki grane są prze różne ekipy w zależności kogo wynajmą?
Wiesz może jakie modele Red'ów lub Alexy pojawiały się na planach?
Polsat jakim sprzętem realizuje te gale?
Pytam z czystej ciekawości
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości