filmowanie LG V30

Dział dla początkujących
rafi

filmowanie LG V30

2.10.2019, 20:31

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i jestem hobbystą amatorem. W zasadzie zupełnym laikiem. Hobbystycznie zajmuję się kręceniem filmów na wakacjach i mam z tego wielką frajdę. Specjalnie w tym celu kupiłem LG V30, jedyny chyba smartfon z oprogramowaniem pod kątem kręcenia video. Przed zakupem oglądałem sporo recenzji tego sprzętu i były b.pozytywne. Ktoś powiedział ,że kręcenie filmów LG V30 w trybie automatycznym to jak jeździć ferrari na pierwszym biegu. Niestety ja właśnie tak robię. Próby korzystania z trybu ręcznego lub cine video i potem praca w post produkcji daje b. marne efekty. W trybie automatycznym obraz jest zawsze ostry , kolory nasycone. W ręcznym- kicha i nic nie umiem z tym zrobić. Do obróbki filmów używam programu AVS Video Editor. Nie wiem czy to ja robię kardynalne błędy, czy AVS jest do d..y. Jak wspomniałem, to zabawa i zupełna amatorszczyzna ale jednak chciałbym, żeby wyszło możliwie dobrze. Będę wdzięczny jeśli znajdzie się ktoś chętny poświęcić chwilę na pomoc amatorowi.
Pozdrawiam
Rafi
alias
Awatar użytkownika

filmowanie LG V30

2.10.2019, 20:42

rafi pisze:Źródło posta Będę wdzięczny jeśli znajdzie się ktoś chętny poświęcić chwilę na pomoc amatorowi.

witamy!
chyba musisz udostępnić nam jakieś próbki klipów zarówno w trynie auto, jak i z trybu ręcznego oraz cine video
inaczej trudno będzie cokolwiek więcej powiedzieć na ten temat :(
rafi

filmowanie LG V30

2.10.2019, 21:19

Dzięki za zainteresowanie. Chyba najlepiej widać na filmie z Epirusa:
https://www.youtube.com/watch?v=UucFQ5m ... ture=share
Cały był robiony w trybie automatycznym , w ręcznym są krótkie ujęcia tu: 5.22 , 7.03 , 18.18 , i chyba najlepiej widać różnicę 21.21 jedno ujęcie w ręcznym a następne w automatycznym...
nie wiem czy to wystarczy...
alias
Awatar użytkownika

filmowanie LG V30

2.10.2019, 21:32

rafi pisze:Źródło posta nie wiem czy to wystarczy...