Co myślicie o tym?
https://www.skylarkmusicstore.com/pl/rejestratory/zoom-m3-mictrack/
Dla mnie wydaje się być idealnym rozwiązaniem do nagrywek na aparacie gdzie nie trzeba martwić się że pojawią się przestery...
Podobno minusem jest to że ma tendencje do interferencji fal ... radiowych z powodu plastikowej obudowy
ZOOM M3
ZOOM M3
fajny dla wszelakiego dokumentu, bardzo dobrze słychać atmosferę miejsca w tym stereo
tamie mam odczucie po przesłuchaniu kilkunastu testów na YT
tamie mam odczucie po przesłuchaniu kilkunastu testów na YT
ZOOM M3
wemlo pisze:Źródło posta Co myślicie o tym?
https://www.skylarkmusicstore.com/pl/rejestratory/zoom-m3-mictrack/
Dla mnie wydaje się być idealnym rozwiązaniem do nagrywek na aparacie gdzie nie trzeba martwić się że pojawią się przestery...
Ale wiecie, że sporo programów NLE nie obsługuje plików 32 bit flotat? Czy nie wiecie?
Po za tym, o co chodzi z tymi "przesterami"? (BTW, "przester" to efekt, tu mowa jest o przesterowaniu). Zwykły zapis 16-bit pozwala na przeniesienie dynamiki aż do 96dB (w praktyce ciut mniej). Zapis 24-bit pozwala, teoretycznie, na zapis z dynamiką do 144dB. Tyle, że najlepszy sprzęt studyjny pozwala na przeniesienie dynamiki do 120dB. Taki problem ustawić sobie zapas dynamiki na 20 do 30dB? Albo użyć starego DR-40, który za pomocą funkcji PEAK REDUCTION sam sobie ustawi poziom max dla torów mikrofonowych, bez udziału użytkownika?
ZOOM M3
tomekk79 pisze:Źródło postawemlo pisze:Źródło posta Co myślicie o tym?
https://www.skylarkmusicstore.com/pl/rejestratory/zoom-m3-mictrack/
Dla mnie wydaje się być idealnym rozwiązaniem do nagrywek na aparacie gdzie nie trzeba martwić się że pojawią się przestery...
Ale wiecie, że sporo programów NLE nie obsługuje plików 32 bit flotat? Czy nie wiecie?
Po za tym, o co chodzi z tymi "przesterami"? (BTW, "przester" to efekt, tu mowa jest o przesterowaniu). Zwykły zapis 16-bit pozwala na przeniesienie dynamiki aż do 96dB (w praktyce ciut mniej). Zapis 24-bit pozwala, teoretycznie, na zapis z dynamiką do 144dB. Tyle, że najlepszy sprzęt studyjny pozwala na przeniesienie dynamiki do 120dB. Taki problem ustawić sobie zapas dynamiki na 20 do 30dB? Albo użyć starego DR-40, który za pomocą funkcji PEAK REDUCTION sam sobie ustawi poziom max dla torów mikrofonowych, bez udziału użytkownika?
A no taki że chcę to mieć na stosunkowo małym aparacie w formie mikrofonu, który będzie mi nagrywał non stop niezależnie od tego czy nagrywam coś aparatem czy nie. Jakoś DR-40 na aparacie nie wyobrażam sobie nosić. Z punktu widzenia czysto dzwiękowego masz pewnie rację ( i wiedzę większą ode mnie), natomiast ja jako one-man-band potrzebuję czegoś co zaspokoi moje nieco wysublimowane potrzeby w zakresie zbierania materiału na ślubach. Wiele razy już szukałem podobnego rozwiązania, teraz chyba w końcu znalazłem.
Davinci Resolve Studio obsługuje 32 bit float od wersji 16.2.
ZOOM M3
A czy ja napisałem o noszeniu DR-40 na aparacie?wemlo pisze:Źródło posta Jakoś DR-40 na aparacie nie wyobrażam sobie nosić.
Ale chcesz powiedzieć, że nagrywasz mikrofonem na aparacie?wemlo pisze:Źródło posta potrzebuję czegoś co zaspokoi moje nieco wysublimowane potrzeby w zakresie zbierania materiału na ślubach. Wiele razy już szukałem podobnego rozwiązania, teraz chyba w końcu znalazłem.
Ale wiele innych narzędzi NLE nie.wemlo pisze:Źródło postaDavinci Resolve Studio obsługuje 32 bit float od wersji 16.2.
ZOOM M3
tomekk79 pisze:Źródło posta A czy ja napisałem o noszeniu DR-40 na aparacie?
No nie bo nie miałeś pojęcia w jaki sposób chcę wykorzystywać to co chcę kupić, dlatego tym bardziej dziwi mnie zestawianie M3 z DR-40.
tomekk79 pisze:Źródło posta Ale chcesz powiedzieć, że nagrywasz mikrofonem na aparacie?
A co myślisz że dialogi ludzi na ślubach nagrywam z dzwiękowcem u boku i nie wiadomo kim jeszcze? Co moge to nagrywam na rejestrator, ale w terenie w momencie nagrywania aparatem nie widzę lepszego sposobu wyłapyania dzwięku w pojedynkę.
tomekk79 pisze:Źródło posta Ale wiele innych narzędzi NLE nie.
Wiesz, co mnie obchodzą inne narzędzia? Pracuję na DR więc dla mnie problemu nie ma.
ZOOM M3
I do nagrywania dialogów chcesz mieć zapis 32 bit? No grubo.wemlo pisze:Źródło postatomekk79 pisze:Źródło posta Ale chcesz powiedzieć, że nagrywasz mikrofonem na aparacie?
A co myślisz że dialogi ludzi na ślubach nagrywam z dzwiękowcem u boku i nie wiadomo kim jeszcze?
ZOOM M3
tomekk79 pisze:Źródło posta I do nagrywania dialogów chcesz mieć zapis 32 bit? No grubo.
Słuchaj ja wiem do czego chcę mieć zapis 32 bit. I w jakich sytuacjach będę miał nieprzesterowany materiał. Mi to wystarczy. A Ty nagrywaj sobie w 16 jak chcesz. Nie moja sprawa.
ZOOM M3
wemlo pisze:Źródło postatomekk79 pisze:Źródło posta I do nagrywania dialogów chcesz mieć zapis 32 bit? No grubo.
Słuchaj ja wiem do czego chcę mieć zapis 32 bit. I w jakich sytuacjach będę miał nieprzesterowany materiał. Mi to wystarczy. A Ty nagrywaj sobie w 16 jak chcesz. Nie moja sprawa.
Wygrałeś.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość