Sklep B&H odpisał:
Witaj Artur, nazywam się Bruno D:
Dziękujemy za kontakt z Działem Sprzedaży B&H Photo Video i Pro Audio.
Odpowiadając na zapytania:
1) Czy Wasz sklep jest oficjalnym sklepem KODAK?
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą wszystkich oferowanych przez nas produktów, więc tak, jesteśmy oficjalnym sprzedawcą firmy Kodak.
2) Mieszkam w Polsce w Europie, czy mogę kupić od Was skaner do filmów 8mm i czy wyślecie go do mnie do Polski?
Tak, wysyłka do Polski jest dostępna dla tego produktu.
3) Cena skanera to 399,99 USD. Jakie dodatkowe koszty muszę ponieść za wysyłkę do Polski?
Poniżej znajduje się podział opłat na podstawie obliczeń dokonanych na dzień pisania tego tekstu (ceny mogą ulec zmianie):
Suma częściowa: 399,99 USD
Cła i podatek: 111,12 USD (można zapłacić przy kasie lub przy odbiorze, ale stawki mogą ulec zmianie)
Wysyłka: 57,10 USD
Suma zamówienia: 568,21 USD
4) Jaka jest gwarancja na ten skaner? Na jaki okres jest ważny?
Dla tego produktu nie ma gwarancji producenta, ale globalne plany ochrony Allstate można kupić w kasie. Istnieje 2-letni plan za 31,99 USD i 3-letni plan za 52,00 USD
5) Jak wygląda sprawa serwisu w okresie gwarancyjnym? Czy w przypadku awarii skanera muszę wysłać go do USA w celu naprawy? A może do jakiegoś lokalnego serwisu w Polsce lub w innym miejscu w Europie?
Oba wyżej wymienione plany oferują na czas trwania wybranego pakietu:
> 2-dniowa gwarancja serwisowa i bezpłatna wysyłka w obie strony
> Awaria mechaniczna, elektryczna i produktu | 100% części i robocizny
> Zerowa usługa zgłaszania problemów, dostępna online 24/7 | Zasięg na całym świecie
Naprawy można wykonywać w Polsce lub gdziekolwiek indziej na świecie, pod warunkiem, że wybrany przez Ciebie punkt obsługuje produkty firmy Kodak. Nie ma potrzeby odsyłania do USA.
Daj mi znać, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy.
Dziękujemy za wybranie B&H.
Bruno D
B&H Photo Video i Pro Audio
Źródło profesjonalisty.
Dział Sprzedaży E-mail
http://www.bhphotovideo.com
Napisałem zapytanie do kilku serwisów KODAKa w Polsce, czy rzeczywiście będzie można wysłać im ten skaner do naprawy w ramach tego dokupionego planu ochrony Allstate. Jakoś ciężko mi w to wierzyć, iż będzie to możliwe.
Dodano po 1 godzinie 50 minutach 52 sekundach:
Tymczasem sklep KODAK PLUS odpisał:
Chib (Customer Support)
Feb 10, 2022, 3:37 PM EST
Hello Artur,
Thank you. We do not have any physical repair or service stores. We are available online only. You can purchase the scanner on Amazon Global as we can only ship within the US. There may be additional customs and shipping costs, if you purchase this via Amazon.
The unit comes with a one year limited warranty from the date of purchase and if the unit fails within the year, you will send it to our Ireland warehouse to be exchanged for a new unit.
Let me know if you have any more questions.
Regards,
Bill
Product Support.
No i któremu z tych dwóch sklepów wierzyć w sprawie gwarancji?

Dodano po 1 godzinie 13 minutach 49 sekundach:
Ponieważ ciężko znaleźć maila do KODAK POLSKA, więc napisałem do globalnego KODAKa:
1) What is the warranty on this scanner? For what period is it valid?
2) What does the service matter look like during the warranty period? In case of a scanner failure, do I have to send it to the USA for repair? Or maybe to some local service in Poland or in Europe?
3) Could you send me the official e-mail address of a KODAK representative in Poland or an authorized KODAK service center in Poland?