Tego mi brakowało - szybkie i wygodne w obsłudze przejścia, bez łączenia klipów, wchodzenia w Fusion itp. Tanio, sprawnie, wygodnie. Kupiłem - polecam.
https://www.youtube.com/watch?v=tjIo06o ... Z5SAK4kIzI
Świetne przejścia do DR
Świetne przejścia do DR
Właśnie ją zainstalowałem
Podobnie jak z betą Dr15 - poszedłem na głęboką wodę i od razu przesiadłem się z cała robotą na nią. Pracuje się bardzo dobrze, nic mi się nie dzieje, jest bardzo stabilnie i wygodnie.
Podobnie jak z betą Dr15 - poszedłem na głęboką wodę i od razu przesiadłem się z cała robotą na nią. Pracuje się bardzo dobrze, nic mi się nie dzieje, jest bardzo stabilnie i wygodnie.
Świetne przejścia do DR
8kmichal pisze:Źródło posta Właśnie ją zainstalowałem
Podobnie jak z betą Dr15 - poszedłem na głęboką wodę i od razu przesiadłem się z cała robotą na nią. Pracuje się bardzo dobrze, nic mi się nie dzieje, jest bardzo stabilnie i wygodnie.
ja niestety, mam tradycyjnie odgórny zakaz firmowy
a w domu mi się nie chciało zmieniać jak na razie
Świetne przejścia do DR
Też kupiłem tę paczkę i sczerze nie polecam zbytnio. Przejścia są dość marnie zrobione co wynika ze sposobu działania, czyli wrzucane są jako adjustment clip więc moment łączenia obrazków jest trudniejszy do zamaskowania w porównaniu do tego, gdy robimy to na zakładkę. Przejścia chodzą w miarę płynnie, bo są prosto zrobione, a to wynika znowu z tego, że jak na razie adjustemnt clip w żaden sposób się nie chce "cachowac", więc cięższe kompozycje odpadają (lub trzeba naokoło, zaznaczyc adjustment clip i obrazek pod nim i zrobić compound clip). Generalnie Blackamgic mając takie możliwości mógłby wprowadzić coś w stylu "fusion transition" i wtedy nie trzeba by było kombinować.
Świetne przejścia do DR
Kenzo pisze:Źródło posta Generalnie Blackamgic mając takie możliwości mógłby wprowadzić coś w stylu "fusion transition" i wtedy nie trzeba by było kombinować.
co dokładnie masz na myśli?
mieliby wprowadzić inne fusion transition w stosunku do obecnych fusion transition?
Świetne przejścia do DR
Jakie są obecne??
Chodzi mi o możliwość robienia przejść w formie templatów, podobnie jak można robić napisy w fusion i używać ich z poziomu "edit".
Chodzi mi o możliwość robienia przejść w formie templatów, podobnie jak można robić napisy w fusion i używać ich z poziomu "edit".
Świetne przejścia do DR
Kenzo pisze:Źródło posta Jakie są obecne??
a - takie jakie sam sobie zrobisz
b - są gotowe do kupienia
pierwszy lepszy przykład bardzo prostego z YT
https://www.youtube.com/watch?v=zd9_3xcbqtg
Świetne przejścia do DR
alias pisze:Źródło posta a - takie jakie sam sobie zrobisz
b - są gotowe do kupienia
My się chyba nie rozumiemy.
A - zrobię sobie sam w Fusion i zapiszę jako macro i będę używał ich wchodząc do Fusion albo zrobię sobie podobnie jak w paczce Messiah na adjustment clipach, co też się wiąże z licznymi niedogodnościami. Mogę sobie oczywiście zrobić te prościutkie przejścia jak w filmie, który wkleiłeś i je się da wykorzystać jako template ale to tylko przejscia bazujące na motion graphics.
B - mogę kupić to co w punkcie A
A mi chodzi o to, żeby można było stworzyć jakiekolwiek transformacje na obrazie i zeby dało się je zapisać jako template, teraz się rozumiemy?
Świetne przejścia do DR
Dla mnie jest super. Mam tez kupiony zestaw przejść, który nakładam poprzez Fusion, ale to trwa długo, trzeba liczyć klatki itd. Tu jest szybko i prosto.
Dokładnie tak jak na filmie - widać efekty.
30 dolarów to moim zdaniem uczciwa cena.
Dokładnie tak jak na filmie - widać efekty.
30 dolarów to moim zdaniem uczciwa cena.
Świetne przejścia do DR
Kenzo pisze:Źródło posta A mi chodzi o to, żeby można było stworzyć jakiekolwiek transformacje na obrazie i zeby dało się je zapisać jako template, teraz się rozumiemy?
teraz tak
a możesz podać przykład tego co konkretnie chciałbyś zrobić i zapisać do ponownego użycia?
Świetne przejścia do DR
Jakiekolwiek przejścia, które sobie dłubie w Fusion, a mechanika Resolve bez problemu pozwalałaby na zrobienie tego typu template'ów.
Jakby ktoś chciał to tutaj dwa proste przejścia typu swish, do wykorzystania metodą końcówka i początek klipu na zakładkę, new fusion clip, a potem stąd ctrl-c i ctrl-v w Fusion.
Quick swish z glowem - 16 ramek:
i nieco wolniejsza wersja bez glowa:
Jakby ktoś chciał to tutaj dwa proste przejścia typu swish, do wykorzystania metodą końcówka i początek klipu na zakładkę, new fusion clip, a potem stąd ctrl-c i ctrl-v w Fusion.
Quick swish z glowem - 16 ramek:
{
Tools = ordered() {
DirectionalBlur1 = DirectionalBlur {
CtrlWZoom = false,
Inputs = {
Length = Input {
SourceOp = "DirectionalBlur1Length",
Source = "Value",
},
Glow = Input {
SourceOp = "DirectionalBlur1Glow",
Source = "Value",
},
Input = Input {
SourceOp = "Merge1",
Source = "Output",
},
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 500.586, 80.1818 } },
},
DirectionalBlur1Length = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 141, Green = 167, Blue = 243 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[0] = { 0, RH = { 6.7, 0.0005 } },
[9] = { 0.15, LH = { 7.15975227971882, 0.149703185851568 }, RH = { 10.86, 0.1503 } },
[15] = { 0, LH = { 10.56, 0 } }
}
},
DirectionalBlur1Glow = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 70, Green = 81, Blue = 249 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[0] = { 0, RH = { 3.33333333333333, 0.0313333333333333 }, Flags = { Linear = true } },
[10] = { 0.094, LH = { 6.66666666666667, 0.0626666666666667 }, RH = { 11.6666666666667, 0.0626666666666667 }, Flags = { Linear = true } },
[15] = { 0, LH = { 13.3333333333333, 0.0313333333333333 }, Flags = { Linear = true } }
}
},
Merge1 = Merge {
Inputs = {
Blend = Input {
SourceOp = "Merge1Blend",
Source = "Value",
},
Background = Input {
SourceOp = "Transform2",
Source = "Output",
},
Foreground = Input {
SourceOp = "Transform1",
Source = "Output",
},
PerformDepthMerge = Input { Value = 0, },
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 385, 80.1818 } },
},
Merge1Blend = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 205, Green = 205, Blue = 205 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[8] = { 1, RH = { 8.66666666666667, 0.666666666666667 }, Flags = { Linear = true } },
[10] = { 0, LH = { 9.33333333333333, 0.333333333333333 }, Flags = { Linear = true } }
}
},
Transform2 = Transform {
Inputs = {
Quality = Input { Value = 15, },
ShutterAngle = Input { Value = 600, },
UseGPU = Input { Value = 0, },
Center = Input {
SourceOp = "Path2",
Source = "Position",
},
Edges = Input { Value = 3, },
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 165, 82 } },
},
Path2 = PolyPath {
DrawMode = "InsertAndModify",
Inputs = {
Displacement = Input {
SourceOp = "Path2Displacement",
Source = "Value",
},
PolyLine = Input {
Value = Polyline {
Points = {
{ Linear = true, LockY = true, X = 1.20634920634921, Y = 0, RX = -0.402116402116402, RY = 0 },
{ Linear = true, LockY = true, X = 0, Y = 0, LX = 0.402116402116402, LY = 0 }
}
},
},
},
},
Path2Displacement = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 255, Green = 0, Blue = 255 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[0] = { 0, RH = { 4.53, 0.265 }, Flags = { LockedY = true } },
[15] = { 1, LH = { 9.1, 1.032 }, Flags = { LockedY = true } }
}
},
Transform1 = Transform {
Inputs = {
Quality = Input { Value = 15, },
ShutterAngle = Input { Value = 600, },
UseGPU = Input { Value = 0, },
Center = Input {
SourceOp = "Path1",
Source = "Position",
},
Edges = Input { Value = 3, },
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 168.333, 17.4848 } },
},
Path1 = PolyPath {
DrawMode = "InsertAndModify",
Inputs = {
Displacement = Input {
SourceOp = "Path1Displacement",
Source = "Value",
},
PolyLine = Input {
Value = Polyline {
Points = {
{ Linear = true, LockY = true, X = 0, Y = 0, RX = -0.418577307466196, RY = 0 },
{ Linear = true, LockY = true, X = -1.25573192239859, Y = 0, LX = 0.418577307466196, LY = 0 }
}
},
},
},
},
Path1Displacement = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 255, Green = 0, Blue = 255 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[0] = { 0, RH = { 12.1, 0.000999999999999999 }, Flags = { LockedY = true } },
[15] = { 1, LH = { 12.62, 0.782999999999999 }, Flags = { LockedY = true } }
}
}
}
}
i nieco wolniejsza wersja bez glowa:
{
Tools = ordered() {
DirectionalBlur1 = DirectionalBlur {
CtrlWZoom = false,
Inputs = {
Length = Input {
SourceOp = "DirectionalBlur1Length",
Source = "Value",
},
Input = Input {
SourceOp = "Merge1",
Source = "Output",
},
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 433, 80.7879 } },
},
DirectionalBlur1Length = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 141, Green = 167, Blue = 243 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[0] = { 0, RH = { 7.3, 0 } },
[10] = { 0.25, LH = { 8.26, 0.25 }, RH = { 11.64, 0.25 } },
[18] = { 0, LH = { 10.54, 0.000799999999999999 } }
}
},
Merge1 = Merge {
Inputs = {
Blend = Input {
SourceOp = "Merge1Blend",
Source = "Value",
},
Background = Input {
SourceOp = "Transform2",
Source = "Output",
},
Foreground = Input {
SourceOp = "Transform1",
Source = "Output",
},
PerformDepthMerge = Input { Value = 0, },
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 323, 80.7879 } },
},
Merge1Blend = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 205, Green = 205, Blue = 205 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[9] = { 1, RH = { 9.66666666666667, 0.666666666666667 }, Flags = { Linear = true } },
[11] = { 0, LH = { 10.3333333333333, 0.333333333333333 }, Flags = { Linear = true } }
}
},
Transform1 = Transform {
Inputs = {
Center = Input {
SourceOp = "Path1",
Source = "Position",
},
Edges = Input { Value = 3, },
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 169.667, 29.6061 } },
},
Path1 = PolyPath {
DrawMode = "InsertAndModify",
Inputs = {
Displacement = Input {
SourceOp = "Path1Displacement",
Source = "Value",
},
PolyLine = Input {
Value = Polyline {
Points = {
{ Linear = true, LockY = true, X = 0, Y = 0, RX = -1.3535734705546, RY = 0 },
{ Linear = true, LockY = true, X = -4.06072041166381, Y = 0, LX = 1.3535734705546, LY = 0 }
}
},
},
},
},
Path1Displacement = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 255, Green = 0, Blue = 255 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[0] = { 0, RH = { 11.1, -0.01 }, Flags = { LockedY = true } },
[18] = { 1, LH = { 14.4, 0.626 }, Flags = { LockedY = true } }
}
},
Transform2 = Transform {
Inputs = {
Center = Input {
SourceOp = "Path2",
Source = "Position",
},
Edges = Input { Value = 3, },
},
ViewInfo = OperatorInfo { Pos = { 166.333, 97.1515 } },
},
Path2 = PolyPath {
DrawMode = "InsertAndModify",
Inputs = {
Displacement = Input {
SourceOp = "Path2Displacement",
Source = "Value",
},
PolyLine = Input {
Value = Polyline {
Points = {
{ Linear = true, LockY = true, X = 2.61180506507921, Y = 0, RX = -0.870601688359735, RY = 0 },
{ Linear = true, LockY = true, X = 0, Y = 0, LX = 0.870601688359735, LY = 0 }
}
},
},
},
},
Path2Displacement = BezierSpline {
SplineColor = { Red = 255, Green = 0, Blue = 255 },
NameSet = true,
KeyFrames = {
[6] = { 0, RH = { 9.33333333333333, 0.211333333333333 }, Flags = { LockedY = true } },
[18] = { 1, LH = { 10.6666666666667, 1.00866666666667 }, Flags = { LockedY = true } }
}
}
}
}
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości