Zastanawiam się jaki przebieg jest bezpieczny w takiej kamerze. Zakładając że używana w warunkach weselnych bez taplania w błocie i kurzu. Ile tak 300-400 godz, warto taką kupić? Jakie macie doświadczenia?

MarcinM pisze:Źródło posta szczerze mówiąc, to przy obecnych promocjach bardzo bym się zastanawiał. używka z zestawem to 11-12k. chyba wolałbym dopłacić te 3k i mieć nówkę, z gwarancją i czymś na promocji - teraz jest recorder albo obiektyw. jeżeli nie będziesz używał, to odzyskasz p1-2k, a wtedy różnica to właśnie 1-2k. no chyba, że pojawią się mkII po 7k, to wtedy się opłaca taką właśnie do 200-400, ale nie z rentala
ziemas pisze:Źródło posta Mógł być kasowany i nabity na nowo?
mav pisze:Źródło postaziemas pisze:Źródło posta Mógł być kasowany i nabity na nowo?
...zastanawiam, co wynajmujący z tymi kamerami robią, że doprowadzają je do takiego stanu...
mav pisze:Źródło posta To tylko jakaś komórka pamięci. Jakiś zdolny koleś na pewno byłby w stanie wyzerować licznik.
wemlo pisze:Źródło posta swoją drogą, zastanawiam się na ile godzin producent przewidział żywotność tej matrycy. Bo 1000 h to trochę mało. Ale w dzisiejszych czasach czegoś więcej trudno się spodziewać.
wemlo pisze:A wykasować stan licznika w niej to bardzo prosta sprawa, bo jest taka funkcja w menu. Dopiero pewnie jakiś soft może ukazać faktyczny stan tego licznika.
MarcinM pisze:Źródło posta a tak przy okazji - jesteście w stanie wybrać C100 w tym formularzu?
https://www.canon.pl/support/consumer_p ... t_support/
MarcinM pisze:Źródło postawemlo pisze:A wykasować stan licznika w niej to bardzo prosta sprawa, bo jest taka funkcja w menu. Dopiero pewnie jakiś soft może ukazać faktyczny stan tego licznika.
wemlo - ale przecież w statusie (nie w menu) pokazuje Cie licznik ogólny i licznik od resetu (np. w jakimś projekcie), więc możesz skasować tylko ten "od resetu". ogólnego nie skasujesz. mój ma ogólny 260 godzin. od resetu - 0 godzin
Dodano po 8 minutach 42 sekundach:
a tak przy okazji - jesteście w stanie wybrać C100 w tym formularzu?
https://www.canon.pl/support/consumer_p ... t_support/
ziemas pisze:Źródło posta Co do matryc to kupiłem kiedyś 5d2 od moderatora videodslr
Właśnie nie da, połowa przycisków nie działa, obstawiam nie wpiętą jakąś taśmę. Kamera leży nieużywana już, ale nawet gdybym chciał kiedyś dziecku do zabawy dać to jej nie dam. Wydaje mi się że powinna wrócić w takim stanie w jakim ja wysłałem. Nie dzwoniłem do serwisu bo i tak kamery praktycznie już nie używam, ale maniana pozostaje manianą...
wemlo pisze:Źródło posta Wracając jeszcze do serwisów.
Moja kamera (mk1) wysyłana była na Żytnią w Warszawie. Po kilku dniach dostałem info że musi być wysłana do niemiec...
Wszystko ok, ale gdy po zapoznaniu się z ceną naprawy kamery jednak z tej naprawy zrezygnowałem... Kamera wróciła do mnie... praktycznie w kawałkach! Niemal wszystkie malutkie śrubeczki dostałem w woreczku wraz z jakimiś małymi elementami kamery ze środka. Nie wiem kogo winić za ten stan rzeczy, czy serwis w W-wie czy w niemczech, ale ewidentnie ktoś odpierdziela fuszerkę!
mav pisze:Źródło postaziemas pisze:Źródło posta Co do matryc to kupiłem kiedyś 5d2 od moderatora videodslr
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości