
https://www.blackmagicdesign.com/produc ... nemacamera
Dividex pisze:Źródło posta A wy co tutaj tak milczycie jak tu takie nowości ?![]()
https://www.blackmagicdesign.com/produc ... nemacamera
Dividex pisze:Źródło posta Autofocus masakra ... totalnie bezużyteczny ... czyli standard dla BM.
Dividex pisze:Źródło posta Już widzę jak całe hollywood wymawia wypożyczenie sprzętu Panavision, Arri, Reda i zamawiają na Amazonie Pocketa 6k
Dividex pisze:Źródło posta Jak popatrzeć na pocketa 6k to ma się wrażenie, że ludzie z blackmagic mają głeboko w dupie to czego chcą konsumenci i projektują kamery opierając się na emocjach ludzkich i wynikach sprzedaży
alias pisze:Źródło postaDividex pisze:Źródło posta Autofocus masakra ... totalnie bezużyteczny ... czyli standard dla BM.
znasz jakąkolwiek kamerę filmową z autofocusem?
większość, nawet takiego nie ma
docxxx pisze:Źródło posta Pokrętne myslenie. Skoro taki Panasonic za ok. 1000zl to tym bardziej taki sprzet powinien dobrze zaimplementowac AF.
kulfi82 pisze:Źródło posta Kompletnie nie kumam ich kierunku rozwoju... i 120fps dalej na przeciętnym poziomie. O wyglądzie i ergonomii się nie wypowiadam bo już poprzednik był małym koszmarem.
alias pisze:operator kamery filmowej nie potrzebuje żadnej automatyki, ani ostrości, ani przysłony, ani balansu, ani tinty, ani iso, ani migawki
nawet jak sam jeden ją obsługuje
docxxx pisze:Źródło posta A twoj argument to jest troche z grupy "im mniej elektroniki tym lepiej. Nie ma sie co psuc".
alias pisze:Źródło postadocxxx pisze:Źródło posta A twoj argument to jest troche z grupy "im mniej elektroniki tym lepiej. Nie ma sie co psuc".
jakoś tak wyszło, że dziś nadajemy na zupełnie innych falach i najwyraźniej się nie rozumiemy
a to pewnie dlatego, że więcej czasu w ostatnich tygodniach spędzałem na planie filmowym niż przy komputerze
właściwie to na trzech różnych planach
i widocznie w głowie mi się poprzestawiało, bo wszędzie tylko te badziewne, dziadowskie ARRI, Sony i RED'y bez żadnej automatyki
docxxx pisze:Źródło posta Pocet to to samo co Panas, Sony czy Nikon.
docxxx pisze:Źródło posta zobaczyc tabele sprzedazy tego pocketa i np. GH5
docxxx pisze:Źródło posta to z Was kupilby tego Pocketa, gdyby mial ten samo kodek co A7 lub GH5?
alias pisze:Źródło posta może jakbyś znał całą ich ofertę to by Ci lepiej było zakumać?
alias pisze:docxxx pisze:Źródło posta to z Was kupilby tego Pocketa, gdyby mial ten samo kodek co A7 lub GH5?
pytasz na zasadzie: kto kupiłby mercedes gdyby miał taki sam silnik jak trabant?
jaki sens jest zadawać takie pytanie?
docxxx pisze:Źródło posta Tylko po co to bronienie jej za wszelką cenę?
kulfi82 pisze:Źródło posta znam ich ofertę i dalej uważam, że te wszystkie Pockety są niedorobione. Dziwi mnie więc, że zamiast spokojnie przeanalizować feedback z 4K stosunkowo szybko wydają "to coś".
alias pisze:Źródło posta ja patrząc z punktu postprodukcji widzę, że materiał z pocketa 4k to materiał jak z prawdziwej kamery filmowej średniej klasy cenowej
docxxx pisze:Źródło posta Inni zagłosują potfelem i powiedzą, że brakuje jej podstawowej rzeczy jakim jest AF.
docxxx pisze:Źródło posta Patrzysz "tylko" na jakość.
kulfi82 pisze:Źródło posta Oglądałem wiele surówek z 4K i z pewnością to nie jest poziom nawet trochę zbliżony do "kamery filmowej średniej klasy cenowej".
luke pisze:Źródło posta Koniec końców, pocket chyba najczęściej staje się modną zabawką amatorów filmowania, którzy czasem robią nawet ciekawe rzeczy, ale wcale nie żyją z filmu...
Dividex pisze:Źródło posta ludzie z blackmagic mają głeboko w dupie to czego chcą konsumenci
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość