piszesz maila do supportu podając swój numer seryjny i numer transakcji i CI zaraz wysyłają prawidłowy kod
nikogo nie okradają tylko jest jakiś błąd w tym ich systemie do generowania kodu i automat wszystkim wysyła ten sam błędny kod
Od: MAGIX Support [
[email protected]]
Wysłano: 06 stycznia 2017 09:36
Do: **********
Temat: Re: [Ticket#2017010517003048] Ihre Anfrage an den Kundendienst
Dear Mr. **********,
Thank you for your message.
This is the matching activation code, based on the ID code you provided:
HEVCIC-xxxxxx-13205-92631-55831-xxxxx
I hope this helps.
--
Best regards,
Ralf Hentschel
MAGIX Software GmbH
Postfach 200914
01194 Dresden - Germany
Managing Director: Klaus Schmidt | Commercial Register Berlin Charlottenburg, HRB 127205
http://www.magix.net*****************************************************************
* Please make sure to include your original correspondence and *
* leave the e-mail's subject line unchanged when replying. It's *
* necessary to properly assign your message and process it more *
* quickly and effectively. *
*****************************************************************