Uporczywy klient i problem z dźwiękiem na jego nowym TV
: 12.02.2018, 18:41
Walczę od wczoraj z ..uwaga.. wujkiem mojej klientki, który ma problem z poprawnym odtworzeniem filmu na najnowszym TV. Wujek dodał też, że ma nowy dekoder, nowy laptop i niestety wszędzie ma problemy z poprawnym uruchomieniem filmu. A na laptopie to już w ogóle musiał zainstalować Allplayera i
oddałem w tym sezonie sporo reportaży i nigdy nie miałem zgłaszanych problemów zarówno z dźwiękiem jaki obrazem. Mam 2 letniego Samsunga smart TV na którym testuje materiał i jedyne z czym on ma problem to ze 100-klatkowymi plikami A6300. Dźwięk, koduję w AAC. Widzicie coś podejrzanego? Jak podejść do tematu..
oddałem w tym sezonie sporo reportaży i nigdy nie miałem zgłaszanych problemów zarówno z dźwiękiem jaki obrazem. Mam 2 letniego Samsunga smart TV na którym testuje materiał i jedyne z czym on ma problem to ze 100-klatkowymi plikami A6300. Dźwięk, koduję w AAC. Widzicie coś podejrzanego? Jak podejść do tematu..