wemlo pisze:Źródło posta Rozumiem, tylko teraz pytanie czy wszystko miał na auto czy tylko wybrane rzeczy...
nie wiem tego, filmował GH4
szkła zmieniał ze dwa razy
wemlo pisze:Źródło posta Z manualnym Pocketem 4K juz by sobie pewnie tak nie pograł, chyba że na ogniskowej 12 mm...
wychodzi na to, że tam jest więcej opcji AUTO niż w niejednym aparacie
chyba wszystko poza półautomatycznym AF
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:no i dobry FF z pewnością wiele ułatwi
Dodano po 45 minutach 51 sekundach:pierdyl pisze:Źródło posta Jest gdzieś też taka tabelka porównująca GH5s? Albo inne aparaty?
te pomiary są zazwyczaj podawane dla jakiegoś LOG'u
a LOG LOG'owi nie równy
i ja mam zawsze problem z ich porównaniem i interpretacją
no i jeszcze jedna kwestia, to rejestracja w trybie HDR
zaprezentowane dziś nowe iphony potrafią składać jedno zdjęcie z czterech ujęć i teoretycznie osiągnąć w ten sposób DR=18
kamery i aparaty też zaczynają stosować takie sklejanie klatek, głupi M50 Canona to potrafi i robi to skutecznie
więc jak się do takich osiągów odnieść?
ten sensor sonego co jest w GH5s i nowym BM ma dwa natywne iso bo ma dwa wzmacniacze i dwa przetwornika A/C dla każdego piksela
i co robi BM? BM przełącza się automatycznie miedzy jednym wzmacniaczem po przekroczeniu wartości 1000 iso i od 1250 isko korzysta ze wzmacniacza o większym wzmocnieniu
no fajnie, a co robią kamery monitoringu dla których zaprojektowano ten sensor?
ano korzystają jednocześnie z obu wzmacniaczy i sklejają klatkę obrazu na inteligentnej zasadzie mając dane z dwóch źródeł równolegle
wygląda to potem jakby miały DR ze 20, choć to tylko oczywiście sztuczka i nie nadaje się do kinomatografii