Blackmagic Pocket 4K

Zapowiedzi sprzętowe, nowinki i inne potwierdzone informacje
kulfi82
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 20:59

wemlo pisze:Źródło posta Niestety ale jedno to montaż dobrej jakości materiału a drugie to jego nagrywanie. Kamera Black magica może pod kilkoma względami nie pasować do typowo ślubnych realizacji, bo najzwyczajniej w świecie można je zrobić w sposób prostszy, z dobrym AF oraz ISO. Nie wiemy jeszcze jakie ISO zaoferuje ta kamera, więc nie ma co o tym jakoś szczególnie dyskutować. Biorąc pod uwagę jednak cenę, człowiek zaczyna jednak próbować myśleć w inny sposób

Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka

doświadczenie mi podpowiada, że jeżeli BM miałby coś do powiedzenia w sprawie czułości już dawno byśmy to zobaczyli. Nawet te ustawione nocne akcje z modelami wyglądały przeciętnie a przecież mieliśmy tam sporo ustawionego zaplanowanego światła.
"Ojciec Zdzicha"
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:02

kulfi82 pisze:Źródło posta ale o jakich lustrzankach Canona myślisz.. 1DX czy 5DMK2???

załóżmy mniej więcej równoważnych cenowo +- 50%
generalnie takich jakich najczęściej używają na weselach

Dodano po 1 minucie 31 sekundach:
wemlo pisze:Źródło posta Kamera Black magica może pod kilkoma względami nie pasować do typowo ślubnych realizacji, bo najzwyczajniej w świecie można je zrobić w sposób prostszy, z dobrym AF oraz ISO.

podasz przykłady?
kulfi82
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:04

ale tak jak wspomniałem pewne tematy trzeba przeorać na własnej skórze aby poczuć jak to jest wpaść na salę z półmrokiem ustawiasz f.2.8 ISO 4K a tu nadal grobowa ciemność. Jasne można doświetlać bardziej lub mniej kreatywnie, ale tu znowu trzeba posłużyć się przykładem sali na 80 osób gdzie bawi się 120 bo właścicielom się wydaje, że spokojnie pomieszczą 150. Taki huragan podczas Sławomira potrafi sprzątnąć wszystko, statywy, oświetlenie, mikrofony.. a Ty tylko stoisz i przełykasz ślinę czy czasami Wuj Stefan nie zawinie Halyny razem z Twoim osprzętem.
"Ojciec Zdzicha"
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:09

kulfi82 pisze:Źródło posta doświadczenie mi podpowiada, że jeżeli BM miałby coś do powiedzenia w sprawie czułości już dawno byśmy to zobaczyli. Nawet te ustawione nocne akcje z modelami wyglądały przeciętnie a przecież mieliśmy tam sporo ustawionego zaplanowanego światła.

myślisz że będzie gorzej niż w tak wychwalanym GH5s który ma ten sam sensor?
bo nie zapominajmy, że szumy usuwa się w postprodukcji co jest celowym zabiegiem w takich urządzeniach

mnie osobiście, ten szum się podoba co do swojego charakteru
i łatwo się go usuwa

Dodano po 2 minutach 40 sekundach:
kulfi82 pisze:Źródło posta ale tak jak wspomniałem pewne tematy trzeba przeorać na własnej skórze aby poczuć jak to jest wpaść na salę z półmrokiem ustawiasz f.2.8 ISO 4K a tu nadal grobowa ciemność. Jasne można doświetlać bardziej lub mniej kreatywnie, ale tu znowu trzeba posłużyć się przykładem sali na 80 osób gdzie bawi się 120 bo właścicielom się wydaje, że spokojnie pomieszczą 150. Taki huragan podczas Sławomira potrafi sprzątnąć wszystko, statywy, oświetlenie, mikrofony.. a Ty tylko stoisz i przełykasz ślinę czy czasami Wuj Stefan nie zawinie Halyny razem z Twoim osprzętem.

poczekaj, poczekaj,
piszesz o lustrzankach Canona czy o bezlusterkowacach Sony?
bo mam wrażenie, że odnosisz się porównawczo do tej drugiej opcji ;)
kulfi82
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:14

alias pisze:Źródło posta myślisz że będzie gorzej niż w tak wychwalanym GH5s który ma ten sam sensor?

Tak myślę, że będzie gorzej... już od startu Panas naparzał nocnymi trailerami i ciężko było nie zauważyć, że się tym najzwyczajniej chwali. Sam byłem w szoku jak sobie z tym zajebiście poradzili. Pamiętam do dziś premierę A7SII i reklamę z dzieciakami w trawie. To był killer feature tego modelu... w BM stawiają na coś innego.

Dodano po 1 minucie 16 sekundach:
alias pisze:Źródło posta piszesz o lustrzankach Canona czy o bezlusterkowacach Sony?

to chyba trochę zgubiłem wątek... pisze o Panasie i Sony. A czemu miałbym porównywać BM do lustrzanek canona..
"Ojciec Zdzicha"
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:20

a jeszcze taka ciekawostka, bo dziś rozmawiałem z kolegą który jest b.dobrym specjalistą od dysków
SSD, przede wszystkim tych serwerowych ale innych też
i kiedy wierciłem mu dziurę w brzuchu w temacie porównania dysków SSD i szybkich pendriveów lub kart SD
to uświadomił mi pewną fundamentalną rzecz z której nie zdawałem sobie nawet sprawy,
że niezawodność dysku SSD w stosunku do pamięci flash liczona w cyklach pełnego zapisu nośnika
ma się tak jak 100:1 !!!
a przy tym i tu i tu cena 1GB jest praktycznie taka sama, czyli ok. 1 złotówki ;)

Dodano po 1 minucie 23 sekundach:
kulfi82 pisze:Źródło posta to chyba trochę zgubiłem wątek... pisze o Panasie i Sony. A czemu miałbym porównywać BM do lustrzanek canona.

pytałem o Canona, bo nadal dość często się ich używa, oraz są równie masywne i zbliżone gabarytami do BM
wemlo
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:22

Szczerze. Bardziej brałbym się o to że po jednym sezonie takie gniazdo typu C będzie na tyle wyrobiome że zaczną się pojawiać problemy.

Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:25

kulfi82 pisze:Źródło posta Tak myślę, że będzie gorzej... już od startu Panas naparzał nocnymi trailerami i ciężko było nie zauważyć, że się tym najzwyczajniej chwali. Sam byłem w szoku jak sobie z tym zajebiście poradzili. Pamiętam do dziś premierę A7SII i reklamę z dzieciakami w trawie. To był killer feature tego modelu... w BM stawiają na coś innego.

wydaje mi się, że w DR15 zredukujesz co najmniej tak dobrze jak robi to procesor w GH5s
a przewiduję, że nawet lepiej
niestety, brak na razie wystarczającej ilości sampli żebym to dokładnie przetestował :(

Dodano po 2 minutach 8 sekundach:
wemlo pisze:Źródło posta Szczerze. Bardziej brałbym się o to że po jednym sezonie takie gniazdo typu C będzie na tyle wyrobiome że zaczną się pojawiać problemy.

też o tym pomyślałem, ale można przecież odpinać sam dysk pozostawiając kabelek w gnieździe
szczególnie jak pocket były w jakiejś małej zgrabnej klatce

Dodano po 1 minucie 17 sekundach:
p.s.

polska grupa na FB: https://www.facebook.com/groups/2753677 ... tion=group
kulfi82
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:32

alias pisze:Źródło posta wydaje mi się, że w DR15 zredukujesz co najmniej tak dobrze jak robi to procesor w GH5s

no weź teraz odszumiaj projekt składający się z dziesiątek, setek cięć ...jakiś koszmar.

alias pisze:Źródło posta też o tym pomyślałem, ale można przecież odpinać sam dysk pozostawiając kabelek w gnieździe

ja bym chyba zwariował jakbym jeszcze miał uważać na dyndający dysk SSD... czasami to jest taki ogień, że sprzęt w torbę i tniesz 150km/s na kościół bo się błogosławieństwo omcknęło o pół godziny. Cały czas mam wrażenie, że BM jest to bardziej zaplanowanych tematów, że ten sprzęt nie powstał z myślą... wpadnij nagraj leć dalej.

Dodano po 54 sekundach:
alias pisze:Źródło posta polska grupa na FB: https://www.facebook.com/groups/2753677 ... tion=group

i ten legendarny administrator...
"Ojciec Zdzicha"
cezary170
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:40

Nikt nie każe używać dysku na usb c. Zawsze jest port cfast, tutaj niestety wiele drożej ale macie spokój.
wemlo
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:43

cezary170 pisze:Nikt nie każe używać dysku na usb c. Zawsze jest port cfast, tutaj niestety wiele drożej ale macie spokój.
Myślę że pod śluby to i gniazdo SD wystarczy. Tylko że nie mamy backupu wtedy, chociaż nie wiadomo do tej pory czy da się kręcić na obydwie karty jednocześnie..

Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
cezary170
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:46

Ja właśnie jestem nastawiony na sd jaki ze mi wystarczy prores. No backup to już gorszy temat. Mam kilka kart cfast ale raczej za mało jak na całe wesele. Super jak by się dało ustawić dwa różne zapisu na dwóch kartach. Wtedy na drugiej bym dał prores proxy i luzik.
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:47

kulfi82 pisze:Źródło posta no weź teraz odszumiaj projekt składający się z dziesiątek, setek cięć ...jakiś koszmar.

jak się zastosuje automat na cały projekt to się chyba nie narobisz
a automat zadział jak automat w aparacie

ale ja tam wolałbym panować nad odszumianiem i robić to bardziej przemyślanie
jednak rozumiem, że przy waszych potrzebach to odpada taka zabawa :)
wemlo
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:52

cezary170 pisze:Ja właśnie jestem nastawiony na sd jaki ze mi wystarczy prores. No backup to już gorszy temat. Mam kilka kart cfast ale raczej za mało jak na całe wesele. Super jak by się dało ustawić dwa różne zapisu na dwóch kartach. Wtedy na drugiej bym dał prores proxy i luzik.
Może coś się niebawem wyjaśni. Teraz jest ogólnie ciężki okres, ciekawych nowości dużo i na papierze wyglądają naprawdę dobrze ( no może poza Canonem, ale tego też bym tak szybko nie przekreslal ), a konkretów jak na lekarstwo. Dlatego lepiej będzie dać sobie na wstrzymanie, zrobić drinka, obejrzeć jakiś dobry film i poczekać na celebrytów zza oceanu na ich recenzje

Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

6.09.2018, 21:54

kulfi82 pisze:Źródło posta Cały czas mam wrażenie, że BM jest to bardziej zaplanowanych tematów, że ten sprzęt nie powstał z myślą... wpadnij nagraj leć dalej.

też tak uważam, ale ciekawi mnie jak się sprawdziłby i w takiej roli
skoro nadal używa się lustrzanek Canona to czemu nie tego? :)

Dodano po 1 minucie 17 sekundach:
wemlo pisze:Źródło posta Tylko że nie mamy backupu wtedy, chociaż nie wiadomo do tej pory czy da się kręcić na obydwie karty jednocześnie..

wydaje się, że w menu nie ma takiej opcji
przynajmniej jak pokazywali menu na YT

Dodano po 7 minutach 8 sekundach:
wemlo pisze:Źródło posta Dlatego lepiej będzie dać sobie na wstrzymanie, zrobić drinka, obejrzeć jakiś dobry film i poczekać

i własnie mam zamiar to uczynić :D
arelemm
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 00:20

A ja mając system m43 przy tych cenach bardzo chętnie zamienię poczciwego gh4 na nowego pocketa z przeznaczeniem bardziej pod statyw. Zyskam mam nadzieję super 2-kę do ślubów i jedynkę do bardziej kontrolowanych zleceń.
NA pewno nie jest to "kamera" nr 1 do ślubów. Tak jak napisał kulfi nie wyobrażam sobie być mobilnym i mieć cokolwiek przyczepionego do BM.
Ekran 5" z zapisem na SSD rewelka i tak jak pisał alias odpada zakup np. Atomosa Ninja i dodatkowo DR15 ;), ale... jak skorzystać z tego ekranu do ujęć typu "żaba" albo na Zdzichu, którego mam na wyciągniętej ręcę gdzieś wysoko? No właśnie - dyskwalifikacja.

Oczywiście prawie wszystkim da się prawie wszystko tylko chodzi też o coś takiego jak komfort pracy. I jak mogę mieć odchylany ekran, zapis wewnętrzny, zapis na dwie karty, wewnętrzne odszumianie albo profil obrazu który wygląda dobrze, ewentualnie małą wagę i wysokie ISO to zwyczajnie z tego korzystam (GH5s).

Tutaj troszkę uderzę do odszumiania, o którym pisał alias. Wspaniale jest mieć wszystko pod kontrolą i mieć możliwość potem działać cuda w poście tylko, oczywiście w określonych warunkach (mam na myśli śluby) na prawdę nie ma na to czasu. Dochodzi do tego czas/cena itd... i nie widzę sensu aby nie korzystać z odszumiania jakie oferuje puszka, af i innych dobrodziejstw pod warunkiem, że działają do danego projektu zadowalająco.
Na śluby w mojej opinii dziś rządzi Sony i Panas. Powoli następują ku mojemu zadowoleniu czasy, gdzie coraz mniej liczy się CZYM, a coraz bardziej JAK :)

Pozdrówka chłopaki i Panie jeśli są!
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 08:24

pytanie ciekawskiego: co to za gimbal?

Obrazek
yotka
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 10:09

alias pisze:Źródło posta a w czym jest gorsza podczas filmowania kotletowego np. od lustrzanki canona?
/zakładam ostrzenie manualne/

Jak chyba sam mówiłeś dziwny kształt, mała matryca, duże pliki, konieczność przeprowadzenia korekcji barwnej (dla niektórych to wada), brak odszumiania w puszce - konieczność odszumiania, iso natywne na poziomie 2500, brak AF ( zakładam, że jednak ludzie ostrzą nie tylko manualnie), brak stabilizacji (nie wiem czy akurat canon ją ma). Brak jakichkolwiek trybów automatycznych, typu auto iso, auto wb (mnie też to dziwi, ale ludzie z tego korzystają).
alias pisze:Źródło posta BM ma gorszą czułość niż lustrzanki Canona?

Myślę, że nawet od 6D. Pamiętaj, że to przecież kamera filmowa, ma co prawda podwójne iso natywne, ale nie jest to i nie będzie nigdy low light killer.
cezary170
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 10:16

Obrazek
Obrazek
Tutaj na zdjęcia widać opcję: Auto exposure
Obrazek
Tutaj mamy do wyboru AWB. Więc coś automatycznego raczej jest.
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 11:06

yotka pisze:Źródło posta Myślę, że nawet od 6D. Pamiętaj, że to przecież kamera filmowa, ma co prawda podwójne iso natywne, ale nie jest to i nie będzie nigdy low light killer.

to mnie właśnie zastanawia
gdyż źródłem szumów jest matryca, a ta jest taka sama w BM i GH5s więc i szumy generuje na dokładnie takim samym poziomie
przetworniki A/C są z nią zintegrowane czyli jeśli wprowadzają dodatkowy szum to identyczny dla obu kamer
dalej jest już procesor i zaszyte w nim algorytmy odszumowania w GH5s lub ich brak w BM
/nawet nie wiemy czy całkowity brak czy jednak coś tam robi choć wątpię bo udostępnione RAWy na to nie wskazują/
więc teoretycznie po odszumianiu w DR powinniśmy uzyskać co najmniej tak dobry obraz jak z GH5s, i taką samą czułość

tyle teorii, teraz trzeba poczekać na praktykę która z teorią nie musi się pokrywać ;)

Dodano po 20 minutach 58 sekundach:
RAW 4:1
ISO 400, 3200
MFT Panasonic Lumix 12-35 f2.8 II lens (Shot at f2.8~f8)
Samsung T5 SSD through USB-C
All shots handheld

https://www.youtube.com/watch?v=u-Wy0CU ... e=youtu.be

Dodano po 1 godzinie 10 minutach 56 sekundach:
RAW 3:1 4K DCI
24fps Project / 60fps Off-Speed
ISO 400, 1250, 3200, 5000
Samsung T5 SSD through USB-C
DJI Ronin-S
Metabones EF to MFT T Speedbooster XL 0.64x
Shot with Contax Zeiss MM primes: 35/f2.8, 50/f1.4, 85/f1.4, 135/f2.8 + Hoya Pro NDs
95% Ronin-S / 5% handheld.

https://www.youtube.com/watch?v=VQxxlGo ... ture=share
cezary170
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 12:56

Ciekawe na którym ujęciu jest iso 5000, mi się wydaje że na ostatnim. Nie wygląda to źle.
Edit.
Poczytałem w komentarzu i na ostatnich. Jak dla mnie jest dobrze.
Ostatnio zmieniony 7.09.2018, 12:59 przez cezary170, łącznie zmieniany 1 raz.
MarcinM
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 12:56



jakiś czas temu myślałem, żeby założyć taką grupę, ale nie mam czasu na moderowanie. a tu jest tradycyjnie - p. Bogusław ;)
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 14:34

może Boguś będzie miał w ofercie? może nawet taniej?

Dodano po 1 godzinie 2 minutach 34 sekundach:
film z zoo wkleiłem powyżej, ale tera dołączam ciekawy opis jego autora

I was privileged to receive the new Black Magic Pocket Cinema Camera 4K ahead of official release to film! I will be filming a lot of kpop content with this camera. Meanwhile here is a day at Seoul Zoo!

RAW 4:1
ISO 400, 3200
MFT Panasonic Lumix 12-35 f2.8 II lens (Shot at f2.8~f8)
Samsung T5 SSD through USB-C
All shots handheld

Like many others that are interested in this camera, I was very curious about its performance. How does it handle the dynamic range? How is the highlight roll-off and the shadows? How about the color rendition and motion? How about moire and what about low-light and noise performance? At the same time though, I was very excited about the mobility and functionality of the camera. So before rigging the camera with any accessories and heavy cine lenses for produced shots, I wanted to check out the camera at its bare minimum: the camera, batteries, a modern standard range lens and a SSD to record on all in a small camera bag. Lastly, I wanted to check out the footprint of the camera when filming in public. Does it grab unwanted attention? The one place that was perfect for testing all those parameters was the zoo on a sunny crowded day. I did not want to do a professional documentary style shot with telephoto lenses, tripods, stabilizers and NDs. Instead, I wanted to see how the camera works as a tool for a creative traveler or video logger, just using with the lens internal image stabilization.

I felt right at home with the operating system, as it is just a revised version of the Ursa Mini’s excellent and easy to navigate OS. The shortcut buttons on the camera are on point and made my life much easier. What I did not expect though was how light the camera felt and how tight the grip was on my hand as I carried the camera around the large zoo for hours without the need to rest or feeling any tiredness on my hands. Lastly, I was a little worried about how the screen would be under the bright sunlight but with the brightness set at 100% I haven’t had any problems with it.

The footprint of the camera between thousands of people was zero as nobody seemed alarmed. Filming high quality 4K Raw 60fps professional content in such a crowded place without a heavy and large rig was a first and a unique experience. It blended perfectly fine between other people that were simply taking photos with their phones and consumer digital cameras. There were no questions from the zoo security something that would be certain if I was turning up with a typical cinema camera.

The zoo offered plenty of dramatic sceneries with very high dynamic range. I was pleasantly surprised to find a wheel at the tip of my right index finger that can electronically change the aperture. I could therefore adjust the aperture of the lenses to compensate for exposure changes as easy as a cine lens. I have used the low native ISO400 for all the exterior shots. After adjustment in the RAW tab in post-production the effective ISO ended up at about ISO100~ISO400. One of my main concerns was of course the low-light performance. I have used the high native ISO3200 for all the interior shots – the parrots, the waterfall etc. In my opinion, the image is very clean and the noise performance is in par with top cinema cameras. This capability in combination with the high bitrates of RAW and ProRes and the lack of in-camera processing (such as denoise) produces a very detailed and clean image even in dark enviroments. Adding the small footprint to the combination, this camera is one of a kind.

I was also worried of how well the advertised recording to external SSDs would work as I didn’t have any CFAST cards. I found out that the way the USB-C connector is made, it will not unclick on its own and although not that aesthetically pleasing, it is in fact possible to record just fine with the SSD hanging over. That said, I used Velcro tape to stick the SSD on the top of the camera and it worked like a charm.

When I brought the footage in Resolve it took me some time to find something that works for my style of coloring. It has been the same though with every new camera and after some time of getting used to the character of the image I could tweak it to my liking. After trying many techniques, what worked the best was the simplest thing: I have set contrast to 1.2 and Saturation to 70 and the image looked gorgeous out of the box! From there on I used my common techniques and the RAW tab settings to adjust the image as required.

To me, this first test was successful in many ways. Except confirming the practicality and mobility of the camera, I could see how the sensor responds to different conditions and situations. I will be happy to use the camera next in commercial shots and see how it performs with cine style lenses in a controlled environment.


Dodano po 4 minutach 16 sekundach:
cezary170 pisze:Źródło posta Tutaj mamy do wyboru AWB. Więc coś automatycznego raczej jest.

wcale nie mało tej automatyki
ciekawe co robi przy włączeniu automatycznej migawki i automatycznej przysłony razem
kulfi82
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 15:16

alias pisze:Źródło posta ciekawe co robi przy włączeniu automatycznej migawki i automatycznej przysłony razem

pewnie to samo co każda lustrzanka w trybie preselekcji
"Ojciec Zdzicha"
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 15:26

pierwsze testy

https://www.redsharknews.com/production ... w#facebook

Dodano po 1 minucie 34 sekundach:
kulfi82 pisze:Źródło posta pewnie to samo co każda lustrzanka w trybie preselekcji

no ale a co robi lustrzanka przy dwóch rzeczach w trybie AUTO?
wemlo
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 15:30

Czyli jedno jasne. Backupu nie będzie.
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 15:32

chyba że podepniesz recorder via hdmi ;)
wemlo
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 15:34

alias pisze:Źródło posta chyba że podepniesz recorder via hdmi ;)

Ale z tego co zrozumiałem, HDMI jest ograniczone do 1080p!?
alias
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 15:38

co do nie pochylanego ekranu
gdy przeglądam internety, to widzę że piszą o imponującym kącie czytelnego widzenia bliskim 179 stopni

Dodano po 45 sekundach:
wemlo pisze:Źródło posta Ale z tego co zrozumiałem, HDMI jest ograniczone do 1080p!?

ale zawsze to jakiś backup, tym bardziej że to 4:2:2 i 10bit :)
dla wielu to nawet to jest dziś marzeniem :D
Origami
Awatar użytkownika

Blackmagic Pocket 4K

7.09.2018, 18:08

alias pisze:Źródło posta pytanie ciekawskiego: co to za gimbal?

Obrazek

Sądząc po logo to faktycznie trudno odgadnąć, wygląda to na logo Autobotów, a może jednak Deceptikonów ;)

Wróć do „Newsy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Chmura tagów:

Filmowanie lustrzankamivideodslrBlackmagic Pocket Cinema Camera 6KSony A6300 A6500 A7mk3 A7S3Zhiyun Crane 3S | WeeBill LabCanon C70 mk2 C200 C300SamyangDJI Ronin-S Mavic Air Phantom ProSony FX6 FX9GradingPanasonic S1 S1h GH5s GH5Gimbal