Ślub
Ślub
No dobra, to ja też coś wrzucę, specjalnie dla Was
https://www.youtube.com/watch?v=qD4iFsxV4o8
PS. wiem wiem, gdzieniegdzie drgają ludzie. I tych świateł zespołu też nie szło żadnym ustawieniem migawki zniwelować, cóż chińskie PARy robią swoje
https://www.youtube.com/watch?v=qD4iFsxV4o8
PS. wiem wiem, gdzieniegdzie drgają ludzie. I tych świateł zespołu też nie szło żadnym ustawieniem migawki zniwelować, cóż chińskie PARy robią swoje
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Ślub
Nie działa
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Ślub
Wiem, zjadłem jedną cyferkę z adresu i dlatego nie chciało zaskoczyć Skrypt rozpoznawania linków widać jest mądrzejszy ode mnie bo jak poprawiłem, to zadziałał.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Ślub
No efekt bullet time świetny, że też wam się udało wszystkich do tego nakłonić, ja się już kilka razy składałem do tego pomysłu i zawsze coś było nie tak. Ale gość w różowej koszuli w 3:08 zrobił wam lifehacka Domyślam się, że w 3:28 to ty popylasz z steady - kurcza.. płynnie to u Was wygląda. Co do samego klipu oprócz "matrixa" jest cały standard jaki powinien chyba być. Z jednej strony kolor wydaje się być dość stonowany i naturalny, ale z drugiej nie wiem czy to czasami nie wyszło za płasko w dobie tego całego blockbusterow'ego filmlook`u. Tak trochę za bardzo kamerowo
W 1:11 ta aberracja na marynarce i koszuli wygląda słabo, ale to szukanie dziury w całym (co to za szkło takie brzydkie rzeczy robi?).
Od 1:31 bardzo ładne ujęcie.
Kamera na kranie i steady mają zupełnie różny kontrast i nasycenie (pierwszy taniec, później jest spoko)
W szkolnej skal daje 4-
W 1:11 ta aberracja na marynarce i koszuli wygląda słabo, ale to szukanie dziury w całym (co to za szkło takie brzydkie rzeczy robi?).
Od 1:31 bardzo ładne ujęcie.
Kamera na kranie i steady mają zupełnie różny kontrast i nasycenie (pierwszy taniec, później jest spoko)
W szkolnej skal daje 4-
"Ojciec Zdzicha"
Ślub
kulfi82 pisze:Źródło posta W 1:11 ta aberracja na marynarce i koszuli wygląda słabo, ale to szukanie dziury w całym (co to za szkło takie brzydkie rzeczy robi?).
Podejrzewam, że to był samyang 35/1.4. Co do steady. To wszystko poza kranem jest ze steady
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Ślub
Pamiętasz może z jakiej ogniskowej grałeś ten kadr przysięgi w 1:00 Czy to nie było własnie 35mm?
"Ojciec Zdzicha"
Ślub
Rozumiem , że całość filmowałeś swoimi kamerami sony fs100 i 700 ? Jak dla mnie obrazek nie powala, nie lubię jakości kamer sony i dla mnie nie mają one filmlooku. Na plenerach jeszcze spoko ( w miarę akceptowalne) , ale sala to porażka. Zastosowanie kranu na weselach to też nieporozumienie. Ujęcia z góry nic ciekawego nie wnoszą. Cały film jest wg. mnie poprawnie zrobiony tylko, że mi się nie podoba. Duży plus za stabilność, efekt zamrożenia całkiem ciekawy Reasumując technicznie bardzo dobrze, a ogólne wrażenie takie sobie.
Ślub
Dividex pisze:Źródło posta Jak dla mnie obrazek nie powala, nie lubię jakości kamer sony i dla mnie nie mają one filmlooku.
Pytanie tylko czy mają go mieć? Niedawno robiłem montaż i kolorki do wesółka w całości sfilmowanego kamerkami GoPro (ale przez zawodowców nie amatorsko). I powiem Wam że wyszło to rewelacyjnie (całość w kolorystyce reportażowej z lekkim tylko ociepleniem całości).
Ślub
Mi się kolory też nie podobają. Matrix fajny, inne ujęcia też, tylko że ja nie jestem fanem wesel
"każda przyslona znaczy co innego, wyraża inne emocje"
(c) jakaś grupa z facebooka
(c) jakaś grupa z facebooka
Ślub
"Freeze" wygląda super, ale trwa za długo. W klipie zabrakło mi "narracji" - jakiś słów, przerywników - czegoś co przerwie choć na chwilę (tę fatalną) muzykę.
Kran i jego ujęcia są świetne, ale nie pasują mi w ogóle do realizacji weselnej... to dalekie od mojego reportażu. Za dużo tany tany - w teledysku trzeba pokazać zabawę, ale zawsze jako smaczny dodatek a nie główny element filmu.
To tak jeśli ja mogę się poczepiać i przekazać co ja widzę i jak mi się widzi
Kran i jego ujęcia są świetne, ale nie pasują mi w ogóle do realizacji weselnej... to dalekie od mojego reportażu. Za dużo tany tany - w teledysku trzeba pokazać zabawę, ale zawsze jako smaczny dodatek a nie główny element filmu.
To tak jeśli ja mogę się poczepiać i przekazać co ja widzę i jak mi się widzi
Ślub
Kufli to byl 24-105
Dlaczego?Za dużo tany tany - w teledysku trzeba pokazać zabawę, ale zawsze jako smaczny dodatek a nie główny element filmu.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Ślub
Ujęcia z pleneru świetnie, freeze się robi coraz popularniejszy
Kolory mogłyby być lepsze bo jest mega wymieszanie.
Slowmo z fs700 ?
Kolory mogłyby być lepsze bo jest mega wymieszanie.
Slowmo z fs700 ?
Ślub
jak dla mnie za dużo szybkich ujęć z flycama
"freeze" moim zdaniem też za długi
kran fajna sprawa ale na takie minimum 150 osób
bo tutaj było - na moje oko poniżej setki i za bardzo rzucał się w oczy , jakby zajmował 1/4 sali
oprócz efektu "freeze" kiedyś podpatrzyłem też taki efekt ( nie wiem jak się to fachowo nazywa) w którym część kadru jest przyspieszona a np. osoby są spowolnione
zastosowałem to kiedyś na jednym ślubniaku 1:15 - kręcone jeszcze 550d
https://youtu.be/K3yeO3iDpKM?t=75
"freeze" moim zdaniem też za długi
kran fajna sprawa ale na takie minimum 150 osób
bo tutaj było - na moje oko poniżej setki i za bardzo rzucał się w oczy , jakby zajmował 1/4 sali
oprócz efektu "freeze" kiedyś podpatrzyłem też taki efekt ( nie wiem jak się to fachowo nazywa) w którym część kadru jest przyspieszona a np. osoby są spowolnione
zastosowałem to kiedyś na jednym ślubniaku 1:15 - kręcone jeszcze 550d
https://youtu.be/K3yeO3iDpKM?t=75
Ostatnio zmieniony 22.10.2016, 23:02 przez smirek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ślub
Ma ktoś jakiś tutorial jak zronić freeze w vegasie ?
Canon 6d
Sony A6000
Canon EF 20 2.8 / 35 1.4 / 50 1.4 / 85 1.8 / 24-105
Sony A6000
Canon EF 20 2.8 / 35 1.4 / 50 1.4 / 85 1.8 / 24-105
Ślub
NewoncePicture pisze:Źródło posta Ma ktoś jakiś tutorial jak zronić freeze w vegasie ?
To żart?
oprócz efektu "freeze" kiedyś podpatrzyłem też taki efekt ( nie wiem jak się to fachowo nazywa) w którym część kadru jest przyspieszona a np. osoby są spowolnione
Hehe.. kiedyś trafiłem przez przypadek na ten trailer w necie... kojarzę ten moment To chyba zwykła maska dwóch klipów z tego samego kadru.
"Ojciec Zdzicha"
Ślub
M4jster pisze:Źródło posta Slowmo z fs700 ?
Tak.
Młodzi chcieli8kmichal pisze:Źródło posta (tę fatalną) muzykę.
Freeza robię tylko na życzenie, jak się komuś podoba, bo widział. Czasem widzieli u mnie - chyba w 2014 pierwszy raz. Ale wtedy "presja" i chęć zobaczenia go jest tak duża, że "musi być", najlepiej ile się da. Tacy są ludzie. Dlatego generalnie za tym nie przepadam, bo jednak czasem są problemy z dyscypliną Ale za to jest to jedyne miejsce, gdzie go wykorzystuję.
Kran biorę, bo uważam, że jak już ma iść 2 ludzi, to 2 kamera "na dole" nie wnosi jakiejś wielkiej innowacji. A wiadomo, że jak ktoś przychodzi 2 lata wcześniej, to nie przewidzi, ile im ludzi odmówi. Tutaj odmówiło sporo z tego co mi wiadomo. Z pewnością większy tłum lepiej by wyglądał, zwłaszcza, że to jedna z największych sal weselnych, jakie widziałem.
Notabene kranem macha moja żona
smirek pisze:Źródło posta na moje oko poniżej setki i za bardzo rzucał się w oczy
A tutaj akurat ciekawostka. Ja np. staram się stawiać kran tak, żeby jednocześnie stał możliwie z boku, ale żeby jego zasięg i możliwość operowania miała sens.
Ale byłem kilka razy na "wynajmie" i tam za każdym razem operator, który mnie ustawiał (raz w przejściu) sam stwierdził, że sprzęt to ma być widać i że my jesteśmy najważniejsi.
Na temat kranu jak niektórzy w temacie mam to samo zdanie o dronach, z których to wykorzysta się 10 ujęć w całym filmie kran chociaż pracuje od samego początku sali do końca...
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Ślub
kulfi82 pisze:Źródło postaNewoncePicture pisze:Źródło posta Ma ktoś jakiś tutorial jak zronić freeze w vegasie ?
To żart?oprócz efektu "freeze" kiedyś podpatrzyłem też taki efekt ( nie wiem jak się to fachowo nazywa) w którym część kadru jest przyspieszona a np. osoby są spowolnione
Hehe.. kiedyś trafiłem przez przypadek na ten trailer w necie... kojarzę ten moment To chyba zwykła maska dwóch klipów z tego samego kadru.
Canon 6d
Sony A6000
Canon EF 20 2.8 / 35 1.4 / 50 1.4 / 85 1.8 / 24-105
Sony A6000
Canon EF 20 2.8 / 35 1.4 / 50 1.4 / 85 1.8 / 24-105
Ślub
Z dronem to racja, cena wysoka , a na trailer idą dwa ujęcia po 4 sek. Ale "robote robi" takie ujęcia świetnie wprowadzają widza i całość wygląda kozacko
-
Gladiac
Ślub
Na szybko:
jak dla mnie obrazek slaby jak na ten sprzęt, na pewno za jasny i mało kontrastowy, z pewnością dodałbym małe kasztety dla lepszego efektu, zrób probe z 1-2 minuty, i zobaczysz ze fajnie to wygląda (doda trochę filmowego efektu).Sam montaż nie najgorszy ale jedno co mnie powaliło to K-R-A-N!! wooow!! wjechałeś na sale z takim kranem , pol biedy żeby go w filmie nie było go widać ale jak dla mnie jego widok to porażka.Poucinaj gdzie trzeba widoczny kran , materiału na pewno masz sporo i będzie co zostawić, inaczej będzie wyglądać jak słoń w składzie porcelany
0.49 zbyt widoczne przepalenia, spróbuj popracować nad tym bo wypala oczy
ps.ciekawostka o traumie , dzisiaj Scarlet Johansson wystawiła mnie i 30 innych reporterów do wiatru i tak z 700 ludzi co na nią czekało przez 6 godzin - to się nazywa porażka , niech szlak trafi gwiazdy filmowe
jak dla mnie obrazek slaby jak na ten sprzęt, na pewno za jasny i mało kontrastowy, z pewnością dodałbym małe kasztety dla lepszego efektu, zrób probe z 1-2 minuty, i zobaczysz ze fajnie to wygląda (doda trochę filmowego efektu).Sam montaż nie najgorszy ale jedno co mnie powaliło to K-R-A-N!! wooow!! wjechałeś na sale z takim kranem , pol biedy żeby go w filmie nie było go widać ale jak dla mnie jego widok to porażka.Poucinaj gdzie trzeba widoczny kran , materiału na pewno masz sporo i będzie co zostawić, inaczej będzie wyglądać jak słoń w składzie porcelany
0.49 zbyt widoczne przepalenia, spróbuj popracować nad tym bo wypala oczy
ps.ciekawostka o traumie , dzisiaj Scarlet Johansson wystawiła mnie i 30 innych reporterów do wiatru i tak z 700 ludzi co na nią czekało przez 6 godzin - to się nazywa porażka , niech szlak trafi gwiazdy filmowe
Ślub
Jak kolegom wyżej nie leża mi kolory, ale to kwestia gustu. Zauważyłem że w większości ślubniaków operatorzy boją sie korzystać z większych ogniskowych powiedzmy w przedziale 30-50mm dla APSC na stedy kranie czy sliderze i powyżej 50 do 150 na monopodzie czy statywie. Wszystko robią możliwie szeroko i podobnie jest tutaj kilkoma wyjątkami. Przebitki na większych ogniowych też bardzo fajnie urozmaicają cały film i pozwalają spośród tłumu wyodrębnić poszczególnych gości. Freeze bardzo fajnie, ale dla mnie za długi w finalnym filmie spoko, ale w traileże tylko 1/4 z całość by wystarczyła. Reszta mi się podoba
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Ślub
Ja zakładam na 1..2 utwory 35mm czyli taką 50 w FF na steady ale dla mnie manewrowanie tym nie jest zbyt proste.
"Ojciec Zdzicha"
Ślub
Ja często jadę przy apsc na 50mm, bardzo fajne kadry wtedy wychodzą.
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Ślub
Bardzo często na długie ogniskowe nie ma miejsca. Dla mnie takie używalne max to 80mm (na speedboosterze), z którego chyba kilka ujęć tu jest (przynajmniej powinno). Ale nie ukrywam, że nie używam jej jakoś bardzo często.
A o używaniu takiej ogniskowej na steady jak najbardziej jest możliwe, ale żeby utrzymać kogoś w kadrze musiałbyś mieć dużo miejsca do biegania którego w większości przypadków po prostu nie ma.
Chociaż chodzi za mną zakup lepszej 85tki. Może wtedy bardziej polubię tę ogniskową.
A o używaniu takiej ogniskowej na steady jak najbardziej jest możliwe, ale żeby utrzymać kogoś w kadrze musiałbyś mieć dużo miejsca do biegania którego w większości przypadków po prostu nie ma.
Chociaż chodzi za mną zakup lepszej 85tki. Może wtedy bardziej polubię tę ogniskową.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Ślub
mav pisze:Źródło posta ale żeby utrzymać kogoś w kadrze musiałbyś mieć dużo miejsca do biegania
Otóż to.. ja często mam problem aby w tłumie kogoś na 24mm nie poturbować, taki ścisk jest na sali a co dopiero na 50mm... a 80mm?...
"Ojciec Zdzicha"
Ślub
kulfi82 pisze:Źródło postamav pisze:Źródło posta ale żeby utrzymać kogoś w kadrze musiałbyś mieć dużo miejsca do biegania
Otóż to.. ja często mam problem aby w tłumie kogoś na 24mm nie poturbować, taki ścisk jest na sali a co dopiero na 50mm... a 80mm?...
W poprzednich tematach macie moje filmy, ten z facebooka był na bardzo ciasnej sali i jest tam wiele kadrów na 50mm przy apsc. Mimo ciasnoty nie miałem większego problemu żeby latać z taką ogniskową, kwestia tego co chcesz skadrować Zawsze łatwiej powiedzieć że się nieda
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Ślub
Mav dla mnie ten klip jest wlasnie tym co je bym oczekiwal od swojej kamery. Nie ma przesycenia glebia ostrosci jak to teraz kazdy na sile chce robic. Jest wszystko tak jak powinno byc, odwzorowanie kolorow to kwesia gustu i zawsze w postprodukcji mozna ustawic, glebia tam gdzie trzeba a nie zawsze i wszedzie. Dla mnie to prawdziwy film z wesela a nie pseudo hollywoody. Bardzo mi się podoba ten obraz a bullet swietny i super to wyszlo !
Ślub
Tak tylko jeszcze odnośnie tych kolorów na sali - tam były w suficie 3 porządne "kółka ledowe", które migały jak chciały i co chwila zmieniały barwy od czerwonego, niebieskiego i zielonego po fioletowy i różowy, przy czym każda na inny kolor w danym momencie. Szczerze mówiąc praktycznie NIC nie robiłem z tymi kolorami, pozostawiłem je takimi, jakie były.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Wróć do „Nasze relacje ze ślubów”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości