kulfi82 pisze:Źródło posta Wam też się trafiają trudni klienci z poprawkami na dzień dobry? Czy na tym poziomie już takich akcji nie ma???
no, przy ich poziomie produkcji to klient nawet nie wpadnie na to, że można prosić o poprawki
kulfi82 pisze:Źródło posta Wam też się trafiają trudni klienci z poprawkami na dzień dobry? Czy na tym poziomie już takich akcji nie ma???
kulfi82 pisze:Odejdę trochę od filmów za 20k i zadam pytanie uzupełniające: dobrze kojarzę, że sven, jest z ekipy Smagor / Fryda? Wam też się trafiają trudni klienci z poprawkami na dzień dobry? Czy na tym poziomie już takich akcji nie ma???
sven pisze:Źródło postakulfi82 pisze:Odejdę trochę od filmów za 20k i zadam pytanie uzupełniające: dobrze kojarzę, że sven, jest z ekipy Smagor / Fryda? Wam też się trafiają trudni klienci z poprawkami na dzień dobry? Czy na tym poziomie już takich akcji nie ma???
Takie problemy załatwiaj umową. Nie wszystko jesteś w stanie przewidzieć, ale cokolwiek się wydarzy; dodaj na taką sytuację kolejny punkt w umowie. Z czasem będziesz miał coraz mniej problemów z klientami.
alias pisze:Źródło posta panowie, może wróćcie do idei jeszcze ze starego forum w celu wypracowania wspólnej uniwersalnej umowy na bazie doświadczeń wszystkich zainteresowanych?
alias pisze:Źródło posta panowie, może wróćcie do idei jeszcze ze starego forum w celu wypracowania wspólnej uniwersalnej umowy na bazie doświadczeń wszystkich zainteresowanych?
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 28 gości