alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta film puścić w trakcie eventu w kinie
co to za kino?
Multikino
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta film puścić w trakcie eventu w kinie
co to za kino?
alias pisze:Źródło posta możesz dać im FHD lub 2K,
720p też przyjmą
razor89md pisze:Źródło posta Jasne tylko, że przy 720p nie rozciągną filmu na cały ekran
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Jasne tylko, że przy 720p nie rozciągną filmu na cały ekran
rozciągną, są nadal filmy w dystrybucji w takim formacie
chyba, że w konkretnym mieście projektor/serwer na to nie pozwala, ale wątpię
razor89md pisze:Źródło posta oddaliśmy materiał w FHD i nie rozciągnęli
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta oddaliśmy materiał w FHD i nie rozciągnęli
masz 3 warianty: 2K/24p, 2K/48p, 4K/24p /wszystko DCI/
które musi spełniać kino, żeby dostać dopuszczenie do eksploatacji
i one muszą być wyświetlane na pełnym ekranie
zwyczaj kino potrafi wyświetlać znacznie więcej
np. łódzkie Charlie usługuje 84 formaty, ale to dość często potrafią kina studyjne
razor89md pisze:Źródło posta Czy w obu przypadkach tj projekcja filmu podczas seansu i wyświetlanie filmu podczas firmowego eventu kino korzysta z tego samego projektora?
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Czy w obu przypadkach tj projekcja filmu podczas seansu i wyświetlanie filmu podczas firmowego eventu kino korzysta z tego samego projektora?
z tym jest bardzo różnie i nie ma reguł
zależy czym dane kino, albo dana sala w kinie dysponuje
bardzo często do reklam i innych projekcji /w tym eventów/ jest oddzielny projektor bez DCI i bez 3D
on zazwyczaj akceptuje wiele różnych formatów, nawet ma upscaler
musisz się dowiedzieć u źródła co oni w tej sali mają
nowoczesne projektory DCI też pozwalają na odtwarzanie materiałów w wielu formatach
ale żadna z czterech polskich sieci kin nie ma tak, że mają jednakowe projektory w swoich kinach
powiem więcej, rozrzut jest przeogromny, bo często podbiera się konkretny model do danej sali i kupuje gdzie taniej
ja spotkałem się u nas przynajmniej z dziesięcioma producentami, a każdy ma kilkanaście modeli, a każdy model jeszcze ma wersję softu
razor89md pisze:Źródło posta Gdy oglądałem film to miałem wrażenie jakby TV dorabiało mi dodatkowe klatki efekt zbliżony do tego gdy w SV nie włączymy opcji disable resample - spotkaliście się z tym kiedyś?
razor89md pisze:Źródło posta Samsung mnie zaskoczył - kolory dziwne, przekoloryzowane, duży kontrast ale o ile z tym w miary sobie poradziłem zmieniając ustawienia w tv
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Gdy oglądałem film to miałem wrażenie jakby TV dorabiało mi dodatkowe klatki efekt zbliżony do tego gdy w SV nie włączymy opcji disable resample - spotkaliście się z tym kiedyś?
przecież to normalka we współczesnych telewizorach od około 10 lat
ja wszystkim i zawsze radzę jako pierwszą rzecz wyłączenie upłynniacza
Dodano po 1 minucie 41 sekundach:razor89md pisze:Źródło posta Samsung mnie zaskoczył - kolory dziwne, przekoloryzowane, duży kontrast ale o ile z tym w miary sobie poradziłem zmieniając ustawienia w tv
to też standard u Samsunga, w większości jego modeli tak jest na fabrycznych ustawieniach
dlatego też ma opinię gównotelewizora
Z tym, że na LG problem z "upłynnieniem" nie występuje spotkałem się z nim jedynie na Samsungu do tej pory. Tragedia ...
razor89md pisze:Źródło posta Btw planuje zakup telewizora 65-75 cali polecacie jakiś konkretny model? Choruje na Sony
razor89md pisze:Źródło posta ym, że na LG problem z "upłynnieniem" nie występuje spotkałem się z nim jedynie na
SylwekK pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta ym, że na LG problem z "upłynnieniem" nie występuje spotkałem się z nim jedynie na
Jak to nie występuje?? Mój ojciec ma LG już kilka lat z taką opcją, która zresztą można wyłączyć. Mnie tam nie przeszkadza ta funkcja chociaż teledyski wyglądają nieco dziwnie. Ciekawie natomiast się ogląda materiały archiwalne bw, np. z czasów wojny
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Btw planuje zakup telewizora 65-75 cali polecacie jakiś konkretny model? Choruje na Sony
OLED Panasonica z dwu-systemowym HDR, czyli model na 2019 r.
najlepszy obrazek z OLED'ów i najbardziej przyszłościowy
razor89md pisze:Źródło posta Sprawdzę Mój ojciec jest fanem tej marki chociaż on narzeka w swoim 2-3 letnim modelu na brak aktualizacji
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Sprawdzę Mój ojciec jest fanem tej marki chociaż on narzeka w swoim 2-3 letnim modelu na brak aktualizacji
tam systemu nie ma potrzeby aktualizować bo jest wyśmienicie dopracowany, a apki aktualizują się same w tle
więc on nawet tego nie zauważa
razor89md pisze: Serio Ci to nie przeszkadza?
SylwekK pisze:Źródło posta To co obecnie oferują algorytmy w TV wyliczające pośrednie klatki próżno szukać w popularnym oprogramowaniu edycyjnym.
mav pisze:Źródło posta Też mnie to zastanawia, jak to możliwe? Dlaczego jeszcze nie dogoniliśmy tej technologii?
SylwekK pisze:Źródło posta A dlaczego ma przeszkadzać. Algorytm działa rewelacyjnie. Jak to pierwszy raz zobaczyłem to nie mogłem uwierzyć, że to w RT możliwe(!). Nie rozumiem tego trendu, że 24 klatkii jest cool. To klatkarz stworzony z braku lepszych mocy przerobowych w dawnych czasach i tak się przyjęło, że film to tylko w 24. I po co w takim razie ten pęd na wysoki klatkarz we współczesnych kamerach?
SylwekK pisze:Źródło posta To klatkarz stworzony z braku lepszych mocy przerobowych w dawnych czasach i tak się przyjęło, że film to tylko w 24
SylwekK pisze:Źródło postarazor89md pisze: Serio Ci to nie przeszkadza?
A dlaczego ma przeszkadzać. Algorytm działa rewelacyjnie... Nie rozumiem tego trendu, że 24 klatkii jest cool. To klatkarz stworzony z braku lepszych mocy przerobowych w dawnych czasach i tak się przyjęło, że film to tylko w 24.
alias pisze:Źródło posta
hbbit był w kinach na świecie w 48fps, a nawet w 72fps
seanse świeciły pustkami, ludzie tego nie trawili i wychodzili w trakcie
sam byłem na takim, i przyznam, że tego nie dało się oglądać, to było straszne uczucie mimo że piękna technologia
razor89md pisze:Źródło posta Nie wyobrażam sobie tego, chyba jeden wielki zawrót głowy?
alias pisze:Źródło posta liczba 24 klatek na sekundę jest bliska tej naturalnej prędkości percepcyjnej
co z resztą każdy z nas sam odczuwa jako granicę płynnego ruchu w filmie
QUBE pisze:Źródło posta Tylko również zależy to od treści obrazu, ruch z lekkim blurem przy 24 fps jest postrzegany jako płynniejszy, przy migawce rzędu 1/250 już 24 fps irytują ale to i tak kwestia indywidualnej percepcji.
razor89md pisze:Źródło posta To pytanie do osób od reportaży ślubnych:
- robicie render do 24 czy 25 fps?
razor89md pisze:Źródło posta To pytanie do osób od reportaży ślubnych:
- robicie render do 24 czy 25 fps?
razor89md pisze:Źródło posta To pytanie do osób od reportaży ślubnych:
- robicie render do 24 czy 25 fps?
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta To pytanie do osób od reportaży ślubnych:
- robicie render do 24 czy 25 fps?
a skąd w ogóle takie pytanie? surówki nie masz w 25fps?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości