Szybkie pytania
Szybkie pytania
Panowie temat istotny i nie wiem jak ugryźć.
Mam materiał z kamery szpiegowskiej (chińczyk nad chińczykami) w której materiał jest spakowany do avi.
Sony Vegas mi nie czyta tego pliku.
Próbowałem na 2 komputerach i nic.
Na Sony 13 i 14 i też nic.
Zainstalowałem divix + divix player i tutaj jest obraz ale nie ma dźwięku.
Pojawia się błąd Error IMA4 Audio.
Na playerze systemowym obraz i dźwięk są ale nie są synchronizowane.
Pełna ścieżka : C:\Users\Verona\Desktop\1970-01-01 02 01 06-P.avi
Format : AVI
Format/Informacja : Audio Video Interleave
Rozmiar pliku : 266 MiB
Czas trwania : 20 min 47 s
Całkowita przepływność bitów : 1 791 kb/s
Video
ID : 0
Format : AVC
Format/Informacja : Advanced Video Codec
Profil formatu : [email protected]
Ustawienia formatu : CABAC / 1 Ref Frames
Ustawienia formatu, CABAC : Yes
Ustawienia formatu, poklatkowy : 1 frame
Format_Settings_GOP : M=1, N=50
ID kodeka : h264
Czas trwania : 20 min 47 s
Przepływność bitów : 1 754 kb/s
Szerokość : 1 920 pixels
Width_Original/String : 1 280 pixels
Wysokość : 1 080 pixels
Height_Original/String : 720 pixels
Proporcje obrazu : 16:9
Szybkość wyświetlania klatek : 22.000 FPS
ColorSpace : YUV
ChromaSubsampling/String : 4:2:0
BitDepth/String : 8 bits
Rodzaj skanu : Progressive
bity/(piksele*ramki) : 0.038
Rozmiar strumienia : 261 MiB (98%)
colour_range : Full
colour_primaries : BT.709
transfer_characteristics : BT.709
matrix_coefficients : BT.709
Audio
ID : 1
Format : ADPCM
ID kodeka : 11
ID kodeka/Wskazówka : Intel
Czas trwania : 20 min 12 s
Rodzaj przepływności : Constant
Przepływność bitów : 32.0 kb/s
Kanały : 1 channel
Częstotliwość próbkowania : 8 000 Hz
BitDepth/String : 4 bits
Rozmiar strumienia : 4.63 MiB (2%)
Przeplot, czas trwania : 133 ms (2.92 video frames)
Jakieś pomysły?
Mam materiał z kamery szpiegowskiej (chińczyk nad chińczykami) w której materiał jest spakowany do avi.
Sony Vegas mi nie czyta tego pliku.
Próbowałem na 2 komputerach i nic.
Na Sony 13 i 14 i też nic.
Zainstalowałem divix + divix player i tutaj jest obraz ale nie ma dźwięku.
Pojawia się błąd Error IMA4 Audio.
Na playerze systemowym obraz i dźwięk są ale nie są synchronizowane.
Pełna ścieżka : C:\Users\Verona\Desktop\1970-01-01 02 01 06-P.avi
Format : AVI
Format/Informacja : Audio Video Interleave
Rozmiar pliku : 266 MiB
Czas trwania : 20 min 47 s
Całkowita przepływność bitów : 1 791 kb/s
Video
ID : 0
Format : AVC
Format/Informacja : Advanced Video Codec
Profil formatu : [email protected]
Ustawienia formatu : CABAC / 1 Ref Frames
Ustawienia formatu, CABAC : Yes
Ustawienia formatu, poklatkowy : 1 frame
Format_Settings_GOP : M=1, N=50
ID kodeka : h264
Czas trwania : 20 min 47 s
Przepływność bitów : 1 754 kb/s
Szerokość : 1 920 pixels
Width_Original/String : 1 280 pixels
Wysokość : 1 080 pixels
Height_Original/String : 720 pixels
Proporcje obrazu : 16:9
Szybkość wyświetlania klatek : 22.000 FPS
ColorSpace : YUV
ChromaSubsampling/String : 4:2:0
BitDepth/String : 8 bits
Rodzaj skanu : Progressive
bity/(piksele*ramki) : 0.038
Rozmiar strumienia : 261 MiB (98%)
colour_range : Full
colour_primaries : BT.709
transfer_characteristics : BT.709
matrix_coefficients : BT.709
Audio
ID : 1
Format : ADPCM
ID kodeka : 11
ID kodeka/Wskazówka : Intel
Czas trwania : 20 min 12 s
Rodzaj przepływności : Constant
Przepływność bitów : 32.0 kb/s
Kanały : 1 channel
Częstotliwość próbkowania : 8 000 Hz
BitDepth/String : 4 bits
Rozmiar strumienia : 4.63 MiB (2%)
Przeplot, czas trwania : 133 ms (2.92 video frames)
Jakieś pomysły?
Szybkie pytania
razor89md pisze:Źródło posta Szybkość wyświetlania klatek : 22.000 FPS
fajny fps
szukaj po konwerterach, nawet tych online
Szybkie pytania
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Szybkość wyświetlania klatek : 22.000 FPS
fajny fps
szukaj po konwerterach, nawet tych online
nie wiem jak oni to produkują powiem Ci szczerze
czyli jedyna słuszna droga to konwerter?
chciałem tego uniknąć
Szybkie pytania
razor89md pisze:Źródło posta czyli jedyna słuszna droga to konwerter?
chciałem tego uniknąć
to użyj magix'a
pewnie da radę to obrobić
ściągnij demo i się pobaw
Szybkie pytania
Witam. Wymyslilem sobie, że postawie sony a6300 z kitem za mną i sfilmuje jak robie cos na kompie. Problem jest ze to ma byc wieczorem i jeszcze obraz monitora jest ok, ale reszta pokoju w ziarnie. Da sie cos w ustawieniach poprawic zeby tam gdzie ciemno bylo czarno, a nie latały mrówki? Jakos na youtubie wszystkie filmy w low light są ostre. Czy moglbym prosic o jakąś podpowiedź?
Szybkie pytania
mamyt pisze:Źródło posta Witam. Wymyslilem sobie, że postawie sony a6300 z kitem za mną i sfilmuje jak robie cos na kompie. Problem jest ze to ma byc wieczorem i jeszcze obraz monitora jest ok, ale reszta pokoju w ziarnie. Da sie cos w ustawieniach poprawic zeby tam gdzie ciemno bylo czarno, a nie latały mrówki? Jakos na youtubie wszystkie filmy w low light są ostre. Czy moglbym prosic o jakąś podpowiedź?
w montażu to przyciemnij i tyle
Szybkie pytania
razor - bez konwersji pewnie się nie uda. ale i tak jest tam "bylejakość", więc kolejna rekompresja (z wysokim bitrate) nie powinna psuć odbioru.
mamyt - jeśli chcesz by jednocześnie było widać ekran i siebie, to musisz dodatkowym oświetleniem zrównać jasność. aaaalbo przyciemnić monitor ale tak czy inaczej skoro masz ziarno, to masz wysokie ISO. Musisz tak doświetlić, żeby go nie mieć i jednocześnie żeby nadal wyglądało jak wieczór.. a jak to zrobić.. to już nie pomogę, bo sam mistrzem światła nie jestem.
mamyt - jeśli chcesz by jednocześnie było widać ekran i siebie, to musisz dodatkowym oświetleniem zrównać jasność. aaaalbo przyciemnić monitor ale tak czy inaczej skoro masz ziarno, to masz wysokie ISO. Musisz tak doświetlić, żeby go nie mieć i jednocześnie żeby nadal wyglądało jak wieczór.. a jak to zrobić.. to już nie pomogę, bo sam mistrzem światła nie jestem.
A7S3, FX30, jazda kran dron zdzich i takie tam | Sprzęt filmowy do wynajęcia | Moje realizacje
Szybkie pytania
Jezcze o szkłach do sony apsc:
A co powiecie o16-35 4.0 - netto wychodzi ok 4500zl... Nie mało, ale jest systemowy z af - pytam o typowo jedno szkło do nowego a6400 na gimbala.
A co powiecie o16-35 4.0 - netto wychodzi ok 4500zl... Nie mało, ale jest systemowy z af - pytam o typowo jedno szkło do nowego a6400 na gimbala.
Szybkie pytania
mav pisze:Źródło posta Musisz tak doświetlić, żeby go nie mieć i jednocześnie żeby nadal wyglądało jak wieczór.. a jak to zrobić.. to już nie pomogę, bo sam mistrzem światła nie jestem.
Najlepiej na niebiesko, w filmie niebieski oznacza noc
Szybkie pytania
8kmichal pisze:Źródło posta A co powiecie o16-35 4.0
To akurat jest FE kryjące pełną klatkę. Do APS-C lepiej wziąć 16-70/4 OSS dedykowane pod nią.
http://www.fotorimex.pl | Canon, Nikon, Sony, Pentax, Olympus, Panasonic, GoPro, DJI, Tamron, Sigma, Samyang, Tokina, Manfrotto, Benro, Sirui, Velbon, Rode, Tascam, Shure, Saramonic, Atomos, Libec, Akurat, Zhiyun, Feiyu-Tech oraz wiele innych
Szybkie pytania
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta czyli jedyna słuszna droga to konwerter?
chciałem tego uniknąć
to użyj magix'a
pewnie da radę to obrobić
ściągnij demo i się pobaw
Dziękuje , magix ogarnął
mav pisze:Źródło posta razor - bez konwersji pewnie się nie uda. ale i tak jest tam "bylejakość", więc kolejna rekompresja (z wysokim bitrate) nie powinna psuć odbioru ...
Jakość jest tragiczna
Głównie zależało mi na tym aby nie bawić się w konwersje i dodatkowa stratę czasu
Szybkie pytania
razor89md pisze:Źródło posta Dziękuje , magix ogarnął
on ma taką ciekawą właściwość, że przyjmuje i łączy bez problemu
w jednym projekcie dowolne klatkarze i dowolne rozdzielczości i dowolne kodeki
nawet zmienne klatkarze mu nie przeszkadzają
na timeline wszytko w czasie rzeczywistym przelicza do ustawień projektu
żaden inny program, aż tak skutecznie tego nie robi
bardzo sprytnie musieli to zrobić niemiaszki
w efekcie to tak edytor do zadań specjalnych
Szybkie pytania
alias pisze:Źródło postarazor89md pisze:Źródło posta Dziękuje , magix ogarnął
on ma taką ciekawą właściwość, że przyjmuje i łączy bez problemu
w jednym projekcie dowolne klatkarze i dowolne rozdzielczości i dowolne kodeki
nawet zmienne klatkarze mu nie przeszkadzają
na timeline wszytko w czasie rzeczywistym przelicza do ustawień projektu
żaden inny program, aż tak skutecznie tego nie robi
bardzo sprytnie musieli to zrobić niemiaszki
w efekcie to tak edytor do zadań specjalnych
Zaciekawiłeś mnie i będę chciał przyjrzeć mu sie bliżej
W tym przypadku zyskam sporo czasu
Szybkie pytania
razor89md pisze:Źródło posta Zaciekawiłeś mnie i będę chciał przyjrzeć mu sie bliżej
kolega fransua mnie na niego namówił, i chyba On na nim stale pracuje
więc jak będziesz miał pytania o ten program, to On ma sporą wiedzę
Szybkie pytania
8kmichal pisze:Źródło posta A co powiecie o16-35 4.0
fajny ale ciężki trochę, zoom zmienia środek ciężkości no i oss nie potrzebny na gimbala
Szybkie pytania
Baterie do a6400, jakich używacie i czy warto iść w zamienniki. Aparat będzie w większości pracował na gimbalu, czytałem że wtedy można go zasilać z poziomu Ronina. Jedna bateria to mało...
Które byście wybrali i ile - nie znam się na Sony, nie wiem ile tam potrzebnych.
Newell – 40zł/szt.
Duracell – 70zł/szt.
Patona Premium – 80zł/szt.
Które byście wybrali i ile - nie znam się na Sony, nie wiem ile tam potrzebnych.
Newell – 40zł/szt.
Duracell – 70zł/szt.
Patona Premium – 80zł/szt.
Szybkie pytania
8kmichal pisze:Źródło posta Baterie do a6400, jakich używacie i czy warto iść w zamiennik.
FW50 - mam "stado" duracell'i i 2 oryginały. Generalnie duracell nie odbiega od oryginału a zdarza się, że nagram na nim więcej. Generalnie polecę Duracell'a. Ważny warunek - zewnętrzna ładowarka. Co do reszty marek wolę się nie wypowiadać (istnieje rzesza ich wyznawców) . U mnie na a6500 na 1 akku da rade "longiem" 3x29min w fhd i 2x29min w 4k - napisz jak się to ma w a6400
QB
a6500, EOS R na FT MG2, GP6,7, H1, H2N, Adobe MC CS6 na macOS, Atem mini, Atem mini extreme ISO
Szybkie pytania
M4jster pisze:Źródło posta Ja również polecam duracelle
również potwierdzam, spisują się zacnie. Odbiegając nadal uważam, że zakup 6400 to mało opłacalna operacja... kwota 2tyś drożej do A6300 jest kompletnie nieuzasadniona tym co w zamian otrzymujemy.
"Ojciec Zdzicha"
Szybkie pytania
kulfi82 pisze:Źródło posta kwota 2tyś drożej do A6300 jest kompletnie nieuzasadniona tym co w zamian otrzymujemy
20% mniejszy pobór mocy i ekran do selfie a patrząc w druga stronę dopłacając 1kpln mamy stabilizację matrycy - do grymasów gimbala jak znalazł...
QB
a6500, EOS R na FT MG2, GP6,7, H1, H2N, Adobe MC CS6 na macOS, Atem mini, Atem mini extreme ISO
Szybkie pytania
QUBE pisze:Źródło posta 20% mniejszy pobór mocy i ekran do selfie
i tak bez worka baterii nie ma ten sprzęt sensu.. M4jster, i selfie i tak ten ekran jest kompletnie nieużyteczny w przypadku montażu czegokolwiek na stopce np. mic
QUBE pisze:Źródło posta dopłacając 1kpln mamy stabilizację matrycy - do grymasów gimbala jak znalazł...
nic dodać nic ująć
"Ojciec Zdzicha"
Szybkie pytania
kulfi82 pisze:Źródło posta i tak bez worka baterii nie ma ten sprzęt sensu..
Racja... ale da się z tym jakoś żyć
QB
a6500, EOS R na FT MG2, GP6,7, H1, H2N, Adobe MC CS6 na macOS, Atem mini, Atem mini extreme ISO
Szybkie pytania
Chyba i tak najbardziej za nim przemawia "inteligentny" afc. Film na dpreview robi na mnie uzytkownikowi panasa wrazenie
Szybkie pytania
razor89md pisze:Źródło posta Zaciekawiłeś
Jak by co to mogę pomóc Sam do Magixa podchodziłem dość sceptycznie bo na początku wydaje się dziwny. Też ideałem nie jest ale generalnie dość przyjemny program. Przez przypadek mam kanał z tutkami do Magixa. Miał być prywatny jako forma notatek co i jak ale później zrobił się publiczny Magixa Magix Micie Edit Pro i Pro X tutki YT Nie jest to jakaś "profeska" ale może się przydać
Szybkie pytania
Dopłacamy do bdb AF względem innych modeli. Stabilizacja matrycy nie jest tak istotna na gimbalu, a dodatkowo zabiera więcej baterii.
Szybkie pytania
8kmichal pisze:Źródło posta Stabilizacja matrycy nie jest tak istotna na gimbalu, a dodatkowo zabiera więcej baterii.
No tutaj bym polemizował aczkolwiek są to moje subiektywne odczucia, Dodatkowa stabi na matrycy warta wydatku - losowe mikro-drgania gimbala są dodatkowo niwelowane, dochodzi możliwość użycia szkieł bez OSS. Stabilizacja matrycy bierze dużo? Dużo mniej niż aktywny moduł łączności BT/WiFi - to akurat przetestowałem i polecam tryb "samolotowy" AF też działa bezproblemowo mimo, iż nie jest aż tak "ynteligentny"
QB
a6500, EOS R na FT MG2, GP6,7, H1, H2N, Adobe MC CS6 na macOS, Atem mini, Atem mini extreme ISO
Szybkie pytania
No tak, ale ja zdecydowałem się na zakup a6400 że szkłem 10-18 ze stabilizacja, głównym priorytetem był af na gimbalu. Do innych rzeczy u mnie będzie kamera, dlatego nie widziałem sensu w a6500. To mój powrót do Sony od czasów Fs100
Szybkie pytania
8kmichal pisze:Źródło posta No tak, ale ja zdecydowałem się na zakup a6400
Ok... jak będziesz w posiadaniu a6400 daj znać...
QB
a6500, EOS R na FT MG2, GP6,7, H1, H2N, Adobe MC CS6 na macOS, Atem mini, Atem mini extreme ISO
Szybkie pytania
Czy taka cena za ten zestaw jest o.k bo jakoś dziwnie tanio. A przymierzam się do zakupu.
https://m.imgur.com/a/Wpi8r29
Cena w dolarach Kanadyjskich
https://m.imgur.com/a/Wpi8r29
Cena w dolarach Kanadyjskich
Szybkie pytania
To jest cena brutto zawierająca podatek od towarów 5%? Ja bym taki zestaw wycenił za około 10000zł netto.
http://www.fotorimex.pl | Canon, Nikon, Sony, Pentax, Olympus, Panasonic, GoPro, DJI, Tamron, Sigma, Samyang, Tokina, Manfrotto, Benro, Sirui, Velbon, Rode, Tascam, Shure, Saramonic, Atomos, Libec, Akurat, Zhiyun, Feiyu-Tech oraz wiele innych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości