Co wybrać Panasonic/ Sony
Co wybrać Panasonic/ Sony
Moim zdaniem też nie ma co się zastanawiać Szedł bym w Sony! Nie mam żadnego nie zadowolonego klienta który kupił i pracuje na a7s i a7s mkII. Wręcz wracają po kolejne i są bardzo zadowoleni..
Co wybrać Panasonic/ Sony
Też tak właśnie robię, tylko pytanie czy iść w A7s czy A7s II, stabilizacja z II chyba mi niepotrzebna bo i tak pracuję albo na statywie albo na gimbalu, nigdy z ręki. Ledy faktycznie w II wyglądają lepiej niż w I ? Czy kolejną głupotę ktoś mi sprzedał ?
Co wybrać Panasonic/ Sony
Zależy ile masz kasy. Moim zdaniem lepiej dołożyć do 2. Stabilizacja to jedno ale masz też 4K a do A7s musisz dokupić rekorder który kosztuję więcej niż różnica w cenie między puszkami.
Co wybrać Panasonic/ Sony
Kasa to nie problem jeżeli kupuję coś co zarobi kilka razy tyle, tylko nie lubię wydawać na coś z czego nie skorzystam. Wolałbym kupić drugie body a7s I, ale skoro jest lepiej to biorę II.
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.
Co wybrać Panasonic/ Sony
Przeczytałem cały temat i mam wrażenie, że sam dokładnie nie wiesz czego oczekujesz od sprzętu.
Osobiście mam gh4+SB ze szkłami canona i w 60-70% leci na ślubach reszta to klipy reklamowe. Nigdy nie miałem sytuacji żeby był za ciemno, trzymałem się ISO max2500 i grałem na vlog L. Wiadomo czasami zdażało się żę leciałem poniżej ekspozycji, ale skoro jest ciemno to na filmie też będzie ciemno. Kręcenie ISO do maksymalnych wartości powoduje nagrywanie nienaturalnego obrazu. Oczywiście A7sII jest bardzo dobrym sprzętem i daje nico inny obraz i płytszą głębie ostrości. Wszystko zależy jaki obraz preferujesz. Ostatni rozmawiałem ze znajomym które pracuje na 7sII, cytuję: "Z niebieskimi ledami jest taki sam problem jak był w I, nic nie poprawili, żeby poprawie nagrać obraz trzeba ustawić balans bieli na możliwie najzimniejszy" oraz "Czasami mam wrażenie że ISO w sonym jest mocno naciągane, 10000 wygląda podobnie jak u ciebie 2000. " Nie jestem w stanie się odnieś do tych słów bo nie bawiłem się jego sprzętem. Nie mniej jednak po obejżeniu sryliarda testów, przeczytania kurwyliarda opini zaczekałbym na GH5.
Osobiście mam gh4+SB ze szkłami canona i w 60-70% leci na ślubach reszta to klipy reklamowe. Nigdy nie miałem sytuacji żeby był za ciemno, trzymałem się ISO max2500 i grałem na vlog L. Wiadomo czasami zdażało się żę leciałem poniżej ekspozycji, ale skoro jest ciemno to na filmie też będzie ciemno. Kręcenie ISO do maksymalnych wartości powoduje nagrywanie nienaturalnego obrazu. Oczywiście A7sII jest bardzo dobrym sprzętem i daje nico inny obraz i płytszą głębie ostrości. Wszystko zależy jaki obraz preferujesz. Ostatni rozmawiałem ze znajomym które pracuje na 7sII, cytuję: "Z niebieskimi ledami jest taki sam problem jak był w I, nic nie poprawili, żeby poprawie nagrać obraz trzeba ustawić balans bieli na możliwie najzimniejszy" oraz "Czasami mam wrażenie że ISO w sonym jest mocno naciągane, 10000 wygląda podobnie jak u ciebie 2000. " Nie jestem w stanie się odnieś do tych słów bo nie bawiłem się jego sprzętem. Nie mniej jednak po obejżeniu sryliarda testów, przeczytania kurwyliarda opini zaczekałbym na GH5.
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Co wybrać Panasonic/ Sony
Mike - 2500 to nie za dużo ?
Jak nagrywam to wydaje mi się, że już przy 1600 na sali potrafi być "sraka" - staram się nie grać już wyżej. Kiedyś zrobiłem wycinek z 3200 i to było bardzo kiepskie
Jednak pod śluba Metabones wydaje się idealnym rozwiązaniem. W cenie A7s2 jak dobrze poszukamy możemy mieć Gh4, Sb, Sigme 18-35, szeroką Tokinę i jeszcze na coś zostanie.
Jak nagrywam to wydaje mi się, że już przy 1600 na sali potrafi być "sraka" - staram się nie grać już wyżej. Kiedyś zrobiłem wycinek z 3200 i to było bardzo kiepskie
Jednak pod śluba Metabones wydaje się idealnym rozwiązaniem. W cenie A7s2 jak dobrze poszukamy możemy mieć Gh4, Sb, Sigme 18-35, szeroką Tokinę i jeszcze na coś zostanie.
Co wybrać Panasonic/ Sony
Mam podobne dylematy, ale w moim przypadku padło na a7s + mb / lustra mam Canona i Samyang, wierzę, że mam optymalny zestaw na m.in wesela.
Jestem zdania, że sam muszę coś przetestować aby mieć świadomość czy mi to odpowiada
Jestem zdania, że sam muszę coś przetestować aby mieć świadomość czy mi to odpowiada
Co wybrać Panasonic/ Sony
8kmichal pisze:Źródło posta Mike - 2500 to nie za dużo ?
Jak nagrywam to wydaje mi się, że już przy 1600 na sali potrafi być "sraka" - staram się nie grać już wyżej. Kiedyś zrobiłem wycinek z 3200 i to było bardzo kiepskie
Jednak pod śluba Metabones wydaje się idealnym rozwiązaniem. W cenie A7s2 jak dobrze poszukamy możemy mieć Gh4, Sb, Sigme 18-35, szeroką Tokinę i jeszcze na coś zostanie.
Przy V logu, odpowiednim naświetleniu i gradingu jest spoko... czasem muszę użyć neat video, ale nigdy tragedii nie miałem
http://www.mikefilm.pl
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
http://www.facebook.com/mikedslr
puszka GH4 + Metabones Speedbooster EF,
szklarnia 11-16 2.8 , 17-50 2.8, 50 1.4, 70-200 2.8
trochę żelastwa do stabilizacji i trochę elektroniki do dźwięku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości