Zapamiętajcie raz na zawsze: WAV 16 bit / 48k
mav pisze:Źródło postaNie wiesz nawet, jak zespoły potrafią kombinować i jak beznadziejny sprzęt potrafią przywieźć.
Wiem
mav pisze:Źródło postaJa już wożę cały komplet wyczerpujący chyba wszystkie możliwości kombinacji. Brakuje mi tylko tego wejścia w głośniki
No z tymi głośnikami to bym się nie rozpędzał
jakkolwiek jest to możliwe, to wymaga jednak więcej niż same przejściówki. Trzeba trochę wiedzy, bo to jest ryzykowne.
kulfi82 pisze:Źródło posta właściwie to były 3 mixery DJ pioneer [...] Śmieszek ostatecznie się złamał i podpiął mnie pod wyjście TRS 6.3 MIC ale powiedział, żebym nie był zdziwiony, że mi coś w trakcie wyłączy.
3 miksery ?? Musiał się chłop dowartościować, czy jak
Z tym TRS 6.3 MIC nic nie rozumiem, ale widocznie jestem mało kompatybilny
Co do zasady, lepiej takie rzeczy ustalać wcześniej, zadzwonić, pogadać, dogadać. Jak ktoś wpada w ostatniej chwili i coś chce gdziekolwiek podłączać (dotyczy to każdej imprezy), to wiem z doświadczenia że wielu ludzi się jeży. To działa tak samo niezależnie od typu i wielkości imprezy: czy to ślub w kościele, wesele, impreza lokalnego domu kultury czy .... duży event plenerowy. Ja zawsze kontaktuję się z obsługą wcześniej, docieram do jakiegoś głównego szefa techniki lub realizatora, dogaduję z nim wszystkie szczegóły i potwierdzam to pisemnie mailem. Wówczas nikt nie jest zaskoczony i obie strony wiedzą wcześniej, że coś tam miały przygotować.
kulfi82 pisze:Źródło posta Tomek, czy takie łączenia mają jakiś wpływ na jakość dźwięku? Przykładowo jakbym skonstruował coś takiego idąc od mixera 2 x adapter TRS do RCA i na końcu TRS w Tascam. Co prawda nie planuje takich dziwadeł ale zastanawiam się czy w awaryjnych sytuacjach będzie to działało prawidłowo.
Nie. Prawidłowo wykonany przewód nie wpływa negatywnie na jakość. W końcu robi się tak od ponad 100 lat i działa
Problemy pojawiają się tylko wówczas, kiedy są tragicznej jakości przewody (z marketu) i tragicznej jakości złącza - te tanie, które potrafią niestykać (bo nie mają np. prawidłowych wymiarów), pękają obudowy / dławiki przewodów, przewody się wysuwają itd. Jeśli się kupi/zrobi przyzwoity przewód, i wcale niedrogie, ale zrobi się to dobrze, to taki kabel będzie działał latami. Ja nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek musiał "naprawiać" swoje kable, a przejściówek różnych jest pierdyliard.
Mało w życiu widziałeś
XLR to podstawowe złącze w technice audio.
bakomania pisze:Źródło posta Czasami też przez wyjscie sluchawkowe daje i jest git.
Tyle, że nigdy nie wiesz, czy przypadkiem ktoś Ci tego wyjścia nie przełączy w trakcie pracy lub nie zmieni poziomu. Po za tym tam jest wzmacniacz słuchawkowy, który z zasady szumi, więc dodatkowy szum masz gratis
bakomania pisze:Źródło posta Czasem tez sie zdarza że dj nie ma mikrofonu podpietego do konsoli tylko gdzie indziej
kulfi82 pisze:Źródło postaWkurzyło mnie podejście
Los się jednak na draniu zemścił bo para sama nagrała podziękowania a DJ nie mógł podłączyć ich laptopa do mixera więc puścił podkład i wszyscy oglądali niemy film.
Niestety jest na rynku sporo ludzi kompletnie nieogarniętych, którzy nie potrafią prawidłowo używać sprzętu. Problemy to mogły być ze 20 lat temu, kiedy była miernota sprzętowa. Dziś jest dostępne wszystko i nawet prosty sprzęt z półki budżetowej zapewnia standardowy zestaw wejść i wyjść.