Blackmagic RAW
Blackmagic RAW
kolorki na plus, ale widać czasem szum i macrobloki - może to z powodu kompresji. Kręcenie slowmo z reki w tym klipie to porażka, straszne dropy...
Blackmagic RAW
cenię jego zabawy z LUT'ami, stąd ten link i film
http://noamkroll.com/shooting-blackmagi ... Dg26QRHvM8
https://vimeo.com/296570064
http://noamkroll.com/shooting-blackmagi ... Dg26QRHvM8
https://vimeo.com/296570064
Blackmagic RAW
fajne rzeczy robi, ale:
"Whether you are grading RAW footage from a RED or H264 from a DSLR, or any other format for that matter – the Look Up Tables included in these 6 packs will work every time."
za stary jestem, żeby uwierzyć, że tak będzie
"Whether you are grading RAW footage from a RED or H264 from a DSLR, or any other format for that matter – the Look Up Tables included in these 6 packs will work every time."
za stary jestem, żeby uwierzyć, że tak będzie
Blackmagic RAW
jego LUT'y stosuje się po przeprowadzeniu normalizacji obrazu i doprowadzenia do stanu nazwijmy to neutralnego
najprościej poprzez użycie w pierwszej kolejności konwersji z "jakaś_kamera" na typowy Rec. 709
ponieważ one nie zmieniają zbytnio takich własności jak kontrast i jasność
a jedynie modyfikują w dość delikatny sposób kolorystykę
stają się uniwersalne, i to co napisał wcale nie mija się daleko z rzeczywistością
oczywiście można obyć się bez konwersji do Rec. 709 i zrobić to ręcznie z lepszym efektem
ale można również skorzystać z jego gotowych LUT'ów typu: NoamKroll-Cine-D.cube, NoamKroll-URSA.cube, NoamKroll-Alexa.cube, itd.
/nazwy mówią same za siebie/
mamy więc typowy, dwuetapowy proces, który w umiarkowany sposób nadaje pewien ton do pełnej koloryzacji
pozostawiając finalny wygląd kadru w naszych rękach
najprościej poprzez użycie w pierwszej kolejności konwersji z "jakaś_kamera" na typowy Rec. 709
ponieważ one nie zmieniają zbytnio takich własności jak kontrast i jasność
a jedynie modyfikują w dość delikatny sposób kolorystykę
stają się uniwersalne, i to co napisał wcale nie mija się daleko z rzeczywistością
oczywiście można obyć się bez konwersji do Rec. 709 i zrobić to ręcznie z lepszym efektem
ale można również skorzystać z jego gotowych LUT'ów typu: NoamKroll-Cine-D.cube, NoamKroll-URSA.cube, NoamKroll-Alexa.cube, itd.
/nazwy mówią same za siebie/
mamy więc typowy, dwuetapowy proces, który w umiarkowany sposób nadaje pewien ton do pełnej koloryzacji
pozostawiając finalny wygląd kadru w naszych rękach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości